Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes ;)  (gelezen 2776 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.224
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes :)6]
« Reactie #30 Gepost op: september 04, 2023, 09:41:26 pm »

Alle doek moet naar binnen, het raam aan welke zijde, dat aan de luifel kant er in in de wagen brengen op moment dat de dat de lade naar nbinnen geschoven is. Op dat moment kan je ook goed controleren of alles lekker plat op het bed komt. Dan klep tillen, doek gaat dan vrij snel op bed vallen. Klep even verticaal houden. Kijk of je geen grote bergjes heb, goed verdelen, dan zachtjes doorzakken totdat deksel ligt. Dan nog even de slinger tussen deksel en wagen bak zetten, krijg je genoeg ruimte om het doek te fatsoeneren, en alles wat eruit hangt onder de klep te duwen. Dan klep erop. Check of klep aansluit op de achterkant (neopreen tegen deceased, geen kieren), kier dan de klep naar voren trekken ( bedlade moet moet gied aanzitten, neopreen rand tegen de voorkant van de wagen. Ligt de klep goed dan kun je proberen om de sluitingen erop te krijgen. Lukt dat niet, dan zit er nog lucht tussen het tentdoek. War ook wel eens wil helpen is om de wagen vol op de banden te zetten. Kan zijn dat je aan een kant of een hoek een poot of poten meer uitgedraaid hebt om water pas te komen. Draai dan de pootjes zover in dat de wagen op zijn staat en de pootjes zorgen er dan allen voor dat de wagen niet naar achteren Jan kantelen.

Oh ja.bij ons heeft het echt wel even geduurd voordat we de Flyer snel ingevouwen hadden. Zit toch wel veel doek bij. Ben ook best tevreden met onze soft top de Cocoon Aero, past altijd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
« Laatst bewerkt op: september 04, 2023, 10:19:19 pm door OhPeeCee »
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.636
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes ;)
« Reactie #31 Gepost op: september 04, 2023, 09:57:30 pm »

Soft-top bedoel je, neem ik aan. Of is dit een heeeel speciale Holtkamper-variant?
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

OhPeeCee

  • Ik ben te jong om me oud te voelen
  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.224
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon Aero
Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes :)6]
« Reactie #32 Gepost op: september 04, 2023, 09:59:19 pm »

Soft-top bedoel je, neem ik aan. Of is dit een heeeel speciale Holtkamper-variant?
Tja, autocorrect houdt echt geen rekening met dit soort vertyping , Sylvia Crystal ligt er niet onder:)41]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
« Laatst bewerkt op: september 04, 2023, 10:11:07 pm door OhPeeCee »
Gelogd

DouweFlyer

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 37
  • Merk Vouwwagen: Holtkamer Flyer
Re: Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes ;)
« Reactie #33 Gepost op: september 06, 2023, 06:44:34 am »

Dank jullie wel!
Maar als de keuken bij het wiel staat, dan staat het vrij in het midden van de tent. Hou je niet weinig ruimte over voor een tafel en stoelen (met de voorwand erin)?

Hangt ervan af met hoeveel mensen jullie er zitten. Wij hebben zo altijd met 4 mensen in de vooortent gezeten. Soms iets krap, maar meestal staat de voortent open of is het alleen een luifel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gelogd

ML

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 26
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Expedition 2005
Re: Nieuwe flyer eigenaar met wat vraagjes ;)
« Reactie #34 Gepost op: september 08, 2023, 07:07:24 pm »

Dank voor de uitgebreide beschrijving OhPeeCee!
Volgens mij doen wij het ook zo. Ik vraag me ineens af of het kan komen dat de stangen zo stroef schuiven? Of hoeven ze dat niet meer bij het inklappen. Anders gewoon blijven oefenen misschien.

En @DouweFlyer, ja we zitten met 4. We zijn ook gewoon een enorme ruimte gewend bij onze Alpenkreuzer, dus wellicht is het ook een kwestie van wennen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal