Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Omlaag

Auteur Topic: Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie  (gelezen 85733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leeuw

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 550
  • Kyte S
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #120 Gepost op: november 06, 2011, 07:03:49 am »

Lijkt me dat deze discussie niet in dit topic hoort, maar ik moet toch even reageren.

Lijkt mij heel normaal dat hier gemeld wordt dat problemen die geconstateerd worden voor een innovatief product op een correcte en adequate manier worden afgehandeld. Er is een hoop geld voor betaald en dus mag je dit idd dan ook verwachten van een leverancier.

Maar ergens recht op hebben en het krijgen zijn twee heel andere zaken. Het gaat hier ook meer om het kenbaar maken van de problemen op het forum om zodoende info te krijgen of meer mensen hier last van hebben en hoe/of dit is opgelost.

Toen ik een trigano olympe 2009 had, was er een probleem bij het afwateren van het dak. Uiteindelijk hier een modificatie voor gekregen (kostenloos) maar heb meerdere keren moeten vragen of er niet iets mis was. Uiteindelijk op een beurs via Ton stolwijk vernomen dat er een fout in de constructie zat. Ik ben nooit vanuit trigano hier zelf van te voren over op de hoogte gebracht. Ik wou dat ik toen op de hoogte van dit forum was geweest, dan had ik medeklappers hier eerder van op de hoogte kunnen brengen.
En ja dan had ik ook de goede service van ton stolwijk genoemd. Dus m.i. Is dit niet merk gebonden.

« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 07:06:34 am door leeuw »
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #121 Gepost op: november 06, 2011, 09:58:46 am »

En kennelijk vindt de gemiddelde HK gebruiker het ook nodig om dat elke keer weer te benadrukken. Ik vind het pas een topproduct en van service getuigen als ik na drie weken vakantie niet met een waslijst aan mankementen terug hoef naar de leverancier. Als ik voor dat geld een auto zou kopen (waar toch aanzienlijk meer aan stuk kan) en er zouden zich zoveel gebreken voordoen dan ging ik praten over terugname. Maar goed, kennelijk weet HK het zo te brengen dat dit soort "productinnovatie" door hun klanten als "normaal" en "service" wordt gezien. Ik noem het een product dat voor een veel te hoge prijs te vroeg op de markt is gezet.

Er was geen waslijst aan mankementen, alleen een lekkage bij de afspoelbak, tenminste meer heb ik niet gelezen.

Automobielfabrikanten doen precies hetzelfde, bij een onderhoudsbeurt moet de dealer ook (ongevraagd) aanpassingen doen als een ontwerpkeuze in de praktijk ongelukkig uitpakt. Alleen als de veiligheid in het geding is volgt er een terugroepaktie.

Verder ben ik het met leeuw eens dat dit Holtkamper bashen door 'derden' niet in dit topic thuishoort. Het topic gaat nl. over Holtkamper (Kyte) ervaringen, goed of slecht. 
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #122 Gepost op: november 08, 2011, 06:38:45 pm »

Zucht zucht zucht. Ik word er wel een beetje moe van....
Ik meld aan collega kyters mijn ervaringen, zodat zij er ook hun voordeel ermee kunnen doen. En het klopt. De beste reclame dat een fabrikant zich kan wensen zijn tevreden kanten.
Het lijkt wel op of het wordt misgunt dat er collega klappers zijn met een kyte. Graag hiermee stoppen en een positieve bijdrage gaan leveren op dit forum
Nogmaals ik ben een super tevreden klant van HK......
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #123 Gepost op: november 08, 2011, 09:30:44 pm »

Tsja, ik moet me aansluiten bij de laatste drie:Edwinv, campingloge en leeuw.
Ik ben erg blij met al die berichten en wil dan ook mijn eigen ervaringen met de Kyte hier delen. Daarvoor ben ik hier namelijk lid van dit gezelschap. Niet om andermans voorkeuren op welk terrein dan ook te bekritiseren, ook niet om alleen mee te lezen en trouwens ook niet om mee te doen aan die ongetwijfeld erg leuke weekends samen ergens in den lande.
Ik ben/was ook lid van de vouwwagen-yahoo list, maar daar ben ik niet meer erg actief, zeker niet sinds ik dacht aan een ander lid daarvan iets te hebben verkocht, dat ondanks herhaalde toezeggingen hier nog steeds in de weg staat te zijn. Maar dat terzijde.

Hier gebeurd wat en de meeste berichten zijn zinnig, dan wel informatief of misschien gewoon  ronduit grappig. Die lees ik en daar reageer ik dan soms weer op.  En of dat zinnig of grappig is, laat ik wel aan jullie over.
Maarrrrr, en nu mijn punt na de lange inleiding; als iets me totaal niet interesseert, gewoon helemaal buiten mijn interessegebied ligt, bijvoorbeeld(en nu noem ik maar wat) wat de bezitter van een Jamet huppeldepup uit 1994 vraagt aan de andere bezitters over dat ene drukknoopje, dan laat ik dat gewoon langs me heen gaan. Het principe dat hier geldt is toch dat we respect voor elkaars meningen en voorkeuren hebben?

Nou zie ik bij de poll ?met welk merk vouwwagen?.? dat meer dan 26 procent van de deelnemers hier een Holtkamper heeft. Dat is wel een erg groot percentage. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een afspiegeling is van dat wat er aan vouwwagens in Nederland(al dan niet) rond rijdt.
Dat deel van de leden hier is volgens mij een redelijk bevlogen stel kampeerders en die hebben, waarschijnlijk,heel bewust voor een HK gekozen. Dan komt er dus wel eens wat tekst los. :J En dat is nog voorzichtig uitgedrukt.  En: ik was ook gewoon van plan om daar mee door te gaan.
Allemaal een prettige avond, verder.
Paul


Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #124 Gepost op: november 08, 2011, 09:44:13 pm »

Zo ik denk dat we het hier genoeg over hebben gehad.  

En weer terug naar de topic.

Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #125 Gepost op: november 09, 2011, 01:58:52 pm »

Ik kom nog even terug op de door Holtkamper uitgevoerde herstellingen en verbeteringen aan onze Kyte.
Alle door ons aangedragen onderdelen welke stuk waren gegaan (zie de postings hiervoor) zijn op een keurige wijze door Holtkamper gerepareerd. Tevens hebben zij de aanpassingen en verbeteringen welke zij sinds afgelopen zomer op de Kyte hebben doorgevoerd ook aangebracht. Echt een super service.
Daarnaast hebben zij een externe gas aansluiting gemaakt zodat ik buiten de wagenbak een Euro DIN 5 kg gasfles kan plaatsen, zonder dag de gasslang moeilijk tussen het tentdoek hoeft te worden gepropt. Wij gebruiken deze gasfles voor de koelkast, reden: we kunnen op een camping meer afgelegen staan én de koelkast koelt veel beter!
Voor het koken gebruiken we een Euro DIN 2,5 kg gasfles geplaatst onder de kookplaat. Deze gasfles is vrijwel net zo groot (klein) als de campinggaz 907, maar heel veel goedkopen in aanschaf en in verbruik (een volle tank 4 euro).
Tevens een externe electra aansluiting laten maken zodat ik, in het geval ik electra wil gebruiken, geen snoer tussen het tentdoek hoef door te frommelen.
In de wagenbak ligt dan een powerpack met een eigen zekering, daarop kan de koelkast worden aangesloten (als we geen gas gebruiken) maar ook een lamp, oplader e.d.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.265
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #126 Gepost op: november 09, 2011, 05:09:15 pm »

Mooi hoor zo'n stroomunit.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PaulPaul

  • Gast
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #127 Gepost op: november 09, 2011, 05:33:50 pm »

We hebben dezelfde, maarrr: is die van jullie wel vastgezet of kreeg je ook 2 strookjes 2-zijdig plakband? :H
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #128 Gepost op: november 09, 2011, 08:00:53 pm »

Zo, dat ziet er mooi uit, die stroom. Heb je daar speciaal om gevraagd, of hebben ze dat 'gewoon' gedaan. Toen ik er naar vroeg bij het wegbrengen (inmiddels een maand geleden  ;( ) was de mededeling dat het nog niet gekeurd en dus nog niet leverbaar was.

Gewoon om vragen dus?
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #129 Gepost op: november 09, 2011, 09:45:37 pm »

Wij hebben volgens mij voor de, bestelde powerpack betaals, maar de cee aansluiting aan de buitenkant hadden ze gewoon zo gemaakt. Super.
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #130 Gepost op: november 09, 2011, 10:41:04 pm »

@Rob Moerkerken. Ik zie dat de stroomunit redelijk naar het midden is geplaatst. Kun je nu nog wel de kratten in de keuken schuiven middels het Pack 'n Go systeem? Meer naar de zijkant zitten de twee steunpootjes waardoor het krat door het midden in de keuken geplaatst moet worden maar daar zit nu de unit in de weg lijkt het.

Ik vind het een mooie toevoeging maar ik moet wel de kratten nog kunnen plaatsen.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #131 Gepost op: november 10, 2011, 08:48:18 am »

De powerunit ligt gewoon los. Vanaf het aansluitpunt zit er zo'n twee meter kabel aan zodat je hem kan neerleggen waar je wilt en blijf je flexibel want ook ik wil de kratten in de keuken kunnen schuiven. Op de camping geinstalleerd wil je de powerunit kunnen neerleggen waar je wilt.

groet, Rob
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #132 Gepost op: november 10, 2011, 05:46:34 pm »

Dank je Rob. Twee meter kabel nog. Dat is een mooie oplossing.
Gelogd

Rob Moerkerken

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 314
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #133 Gepost op: november 10, 2011, 08:35:01 pm »

Ik wil de powerunit alleen ergens in de wagenbak kunnen neerleggen, dus twee meter kabel is genoeg. Wil je de unit ergens anders, bv ergens anders in de tent, neerleggen dan heb je meer kabel nodig.

gr. Rob
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re:Ervaringen Holtkamper Kyte tijdens de eerste vakantie
« Reactie #134 Gepost op: november 18, 2011, 07:33:50 pm »

Zo, morgen de Kyte weer ophalen in Bunnik. Benheel benieuwd of de probleempjes zijn opgelost/aangepast/verbeterd!

Morgen meer!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal