Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Twijfels????????  (gelezen 7032 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwinv

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #15 Gepost op: februari 01, 2012, 08:39:07 pm »

Wij hebben een kyte sarah..... Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Voor ons een ideale wagen. Hebben altijd gecampeerd met de tent maar met drie kids is dat niet handig. Een trekhut vonden we niks. Dus een vouwwagen maar dan wel eentje met het gevoel van tent camperen. Gaan er graag een weekend er op uit. Alleen wat kleren in de auto gooien en gaan.

Kids vinden het super om rond te trekken. Eerste jaar vier weken rondtrekken op sicilie. Afgelopen jaar drie weken rondtrekken in toscane, rome en napels. Je ziet veel. En de kids dingen laten zien. Zijn bijv. In pompei geweest. Dat heeft echt indruk op ze gemaakt, ondanks dat ze nog zo klein zijn. De versteende lichamen van mensen en dieren..... Verder de vesuvius beklommen. Op zo'n dag stimuleren en belonen met bijv ijsjes.....na zo'n dag een of twee dagen lekker rusten en zwemmen.
Ze staan al weer te trappelen en hopen dat het zsm weer voorjaar wordt. Grappige is dat ze zelf al aangeven waar ze naar toe willen van de zomer. Grappig hoor een kinderatlas.....

Oh ja, we gaan met zware voorkeur niet naar een camping met 4zwembaden, en 6 speeltuinen en diverse animatie teams.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #16 Gepost op: februari 01, 2012, 11:04:48 pm »

Ja de Kyte is mooi, dat vond ik ook echt de mooiste toen we gingen kijken. Niet de s maar die met ruimte voor 3 kids. Was de perfecte voor ons alleen het prijskaartje wat minder :J Als het ons bevalt het kamperen dan zou ik graag de cocoonxl willen.
Toscane zijn wij ook een paar jaar terug geweest en mijn zoon vond het ook geweldig als we erop uit gingen. Het is ons niets tegengevallen ook niet met 44 graden. Veel water en chips.
We hebben dit jaar nog even over een grote camping nagedacht (aloha languedoc) maar zijn uiteindelijk toch voor een camping met 130 plaatsen gegaan.
Nou medetukker, bedankt voor je antwoorden. Wie weet komen we elkaar nog een keer in het echt tegen! Op een camping of Jan Krul :H of een mooi Delden!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #17 Gepost op: februari 02, 2012, 06:09:49 pm »

Ha ha wie weet..... Mooi delden is leuk. Hebben daar een keer een weekend geweest. Zaterdag daar een verjaardagsparijtje gegeven. Erg leuk. Scheelt een hoop rotzooi in huis
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #18 Gepost op: februari 02, 2012, 07:33:14 pm »

Gaan we nu weer terug naar de twijfels... of zijn die inmiddels weggenomen ;)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #19 Gepost op: februari 02, 2012, 09:14:27 pm »

Gaan we nu weer terug naar de twijfels... of zijn die inmiddels weggenomen ;)
Volgens mij hebben we voor voldoende afleiding gezocht en zijn de twijfels met de noorderzon verdwenen ;)
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #20 Gepost op: februari 03, 2012, 05:30:39 pm »

Klopt twijfels foetsie! Moet hier dan ook een slotje op.

Eigenlijk Mieke is het jouw schuld :P. Ik zag hier op het forum jouw oude flyer en die vond ik wel heel mooi. Maar ik ga die van mij ook opknappen! Lekker personalyzen!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Twijfels????????
« Reactie #21 Gepost op: februari 03, 2012, 05:53:45 pm »

Fijn om te horen dat de twijfels weg zijn. Heel veel plezier met de Astro :J :J

Ik doe hier idd een slotje op
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal