Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?  (gelezen 6774 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

familie beer

  • Gast
oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Gepost op: februari 03, 2012, 10:58:03 am »

hallo, wij zijn nieuw hier en in vouwwagenland en orienteren ons op een mooie tweedehands vouwwagen. We zijn erg gecharmeerd van de flyer, vragen ons af zo,n oudje nog aan te vullen is met nieuwe dingen als er bijvoorbeeld een voortent ontbreekt, of zo'n kindertent of dat de oudere modellen toch echt heel anders zijn.
Gelogd

retteketed

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Holtkamper Cocoon S 2011
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2012, 11:31:20 am »

welkom bij het forum.
jazeker zijn er mogelijke aanvullingen.

kijk eens goed rond op marktplaats of ebay.
maar ook via dit forum kan je slagen.

natuurlijk kan je bij holtkamper aankloppen, en evt bij een tentatelier kan je eigenontwerpen laten maken, qua prijs is dit ook interessant.

succes!
Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2012, 12:34:24 pm »

Bedankt voor je antwoord! Wij hopen dat we binnenkort kunnen melden dat we er eentje hebben, maar ik ga nu eerst schaatsen!!! :>
Gelogd

buzz

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 108
  • Merk Vouwwagen: holtkamper flyer
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2012, 03:51:18 pm »

welkom hier!!! Zo zijn wij via Marktplaats en het forum aan een inritsbare voorwand, binnentent en een kussenset voor onze flyer gekomen Gewoon een beetje geduld hebben!!!

Gr. Buzz
Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2012, 07:16:13 pm »

Eert nog de flyer zelf he ;) maar nu twijfelen we weer want de hoggar is opeens enorm afgeprijsd, maar daar lees ik werkelijk op heel internet niets over, geen recensie van niemand, alleen de dealers zelf
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #5 Gepost op: februari 03, 2012, 11:50:25 pm »

Als je later nog iets bij wil kopen, wel even opletten of er Opti of YKK ritsen in zitten en wat er op je wagen zit...
Ik heb door reparaties een mengelmoesje van beide, blij dat ik alles compleet heb  ::)
Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2012, 11:41:58 am »

Ik wil liever een twwede hands flyer maar mijn man wil de nieuwe hoggar3, hem nu dus proberen te overtuigen
Gelogd

muis

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #7 Gepost op: februari 04, 2012, 01:44:21 pm »

Even een tip bij het kijken naar de hoggar. Let op de afwerking, ik heb op de beurs hiernaar gekeken en de afwerking was toen erg slordig. De bandjes bij de ramen ook erg knullig.
Gelogd

sarah

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #8 Gepost op: februari 06, 2012, 10:28:59 pm »

Net naar de hoggar gegoogled en ook mijn man kwam daar mee aan. Ach mannen kijken altijd naar de prijs (en als je het zegt: zeggen ze : Ja dat is maar goed ook iemand moet het toch doen :?). Of het wat is.... ziet er goed uit op internet maar wel raar dat die zo in de prijs is gekelderd!
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #9 Gepost op: februari 06, 2012, 11:19:07 pm »

Of het wat is.... ziet er goed uit op internet maar wel raar dat die zo in de prijs is gekelderd!

If it looks to good to be true, it often IS to good to be true.  :N

Die extreme prijsverlaging is er alleen bij de Wit. Drie straten verderop bij Maryvo staat-ie (althans online) gewoon voor de basisprijs, die al lager is dan de basisprijs van de Wit.
Het zijn ten opzichte van de gebruikelijke specificaties wel wagens met een betrekkelijk laag maximaal totaal gewicht. (550kg) En ik zie in geen van de drie modellen zo op het eerste gezicht een keuken. Ook niet op de site van de makers. Er zijn volgens mij alleen twee verschillende disselbakjes voor te krijgen. De dissel ziet er ook niet echt uit alsof daar veel op kan.
« Laatst bewerkt op: februari 06, 2012, 11:23:02 pm door Frankie »
Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #10 Gepost op: februari 07, 2012, 10:00:35 pm »

Even een tip bij het kijken naar de hoggar. Let op de afwerking, ik heb op de beurs hiernaar gekeken en de afwerking was toen erg slordig. De bandjes bij de ramen ook erg knullig.

Wat jammer dat ik deze commentaren nu pas lees, hele dagen internet afgespeurd naar positieve of negatieve commentaren over de hoggar, nada niks. Dus ml zijn zien gegeven en we hebben dus aanbetaling gedaan en gaan hem zaterdag bekijken. Maar goed, ik zal er goed opletten, wat niet goed is, is niet goed en ga ik dus ook niet mee accoord. Wat bedoel je precies met de bandjes bij de ramen?
Gelogd

muis

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #11 Gepost op: februari 08, 2012, 12:48:57 am »

ipv gordijnen zijn er flappen die je omhoog kunt rollen, deze zet je vast met een kunststofbandje. De bandjes verschilden qua breedte (op de voortent zaten er meerdere)  Dit rafelde enorm en het materiaal was alsof het uit de losse pols geknipt was.

Ik heb een beursmodel gezien (je zou denken dat ze daar het beste neerzetten) Heb je een aanbetaling gedaan bij een officiele dealer of bij een particulier, Als het een particulier is zou ik bv willen weten waarom hij weg gaat, zo lang is hij nog niet op de Nederlandse markt. Succes
Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #12 Gepost op: februari 08, 2012, 08:28:23 pm »

bedankt voor je feedback, we gaan er kritisch naar kijken, we hebben de aanbetaling gedaan bij de Wit, de de wit, dus ik neem aan dat die wel een reputatie hoog te houden heeft. ;)zaterdag dus vervolg
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #13 Gepost op: februari 10, 2012, 01:05:44 pm »

Wij zijn toevallig gisteren bij de Wit geweest en hebben ook gekeken bij de vouwwagens.
Bij de Hoggar's viel inderdaad op dat er geen keuken bij zit. Ook de bedden zijn erg smal en het matras erg dun.
De kwaliteit is duidelijk minder dan van de andere merken, maar daar zal de prijs dan ook wel naar zijn.
Hoewel de originele prijs niet veel onder de jamet zit en ik die wagens toch van een stuk betere kwaliteit vind, zo op het
eerste gezicht.
Veel succes zaterdag!

Gelogd

familie beer

  • Gast
Re: oude hk flyer aan te vullen met nieuwere tenten/luifel etc?
« Reactie #14 Gepost op: februari 11, 2012, 09:00:31 pm »

we zijn geweest en we hebben hem met volle overtuiging toch gekocht! Wij zijn nu trotse bezitters van de hoggar 3. Matrasjes zijn dunner en zijn smaller dan de bij de andere vouwwagens, dat is inderdaad een minpunt, maar verder waren we erg enthousiast over de vrolijke kleur, de vormgeving, de luikjes voor de ramen, het makkelijke opzetten, geen gedoe met stokken etc. mooie afwerking, ik zag geen gekke bandjes bij raampjes. dat er geen keuken bij zit, is voor ons geen probleem, wij vinden een losse camping keuken net zo goed. we verheugen ons nu al op de zomer
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal