Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Inrichting (Kyte) keuken  (gelezen 3026 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Runningr

  • Gast
Inrichting (Kyte) keuken
« Gepost op: februari 19, 2012, 02:57:01 pm »

Beste medeklappers,

Na enkele weken geleden onze tenttrailer (Holtkamper Cocoon met Kyte Kitchen) opgehaald te hebben, wilden we gisteren het gevaarte eindelijk eens na de stalling brengen. De voorgaande weken had zorge pekel er voor dat we hem lekker in de garage hebben laten staan. Vouwwagens en pekel = foute boel ten slotte. Vorige week hadden we andere prioriteiten (schaatsen!), dus gisteren geen excuses meer.

De berging in gedoken om alle kampeerspullen op te zoeken en deze in de wagen te leggen. Viel nog even tegen (hoe werkt dat $^%$^Pack&go systeem ook al weer?). Uiteindelijk bleven alleen de keuken spullen over, want die wilden meteen in de keuken leggen. Geen probleem, meeeer dan genoeg ruimte daarin. Echterrrr... Hebben de doos met keuken spullen maar rechtsreeks in de bagageruimte van de keuken gelegd, omdat alles anders door de bak gaat zwerven. Hoe dan jullie dat? Je kan de borden etc. wel in bakken doen, maar dat moeten dan ook weer redelijk grote bakken zijn, dus of dat efficient is?  Ik hoor graag hoe jullie dat opbergen!
Gelogd

Edwinv

  • Gast
Re: Inrichting (Kyte) keuken
« Reactie #1 Gepost op: februari 19, 2012, 03:34:43 pm »

Dag,

Wij hebben zelf een kyte. Hebben onder het aanrecht twee vouwkratjs staan waarin alles zit. Eentje voor etenswaren, de andere voor borden, servies en bestek. Deze kan ik als ik dmv pack and go inpak, onder het aanrecht schuiven. Geen enkel probleem. Verder nog wat los spul erbij/op.

Wat wij hebben is een bestekbak die precies past op de plek van de grootste platic bak. Ideaal omdat je dan niet steeds onder het aanrecht hoeft te zijn.

Vraag van mijn kant, hebben jullie een stekkerdoos op het aanrecht. Zo ja, heb je er een foto van en zou je die willen posten
Gelogd

tommybol

  • Gast
Re: Inrichting (Kyte) keuken
« Reactie #2 Gepost op: februari 19, 2012, 03:42:35 pm »

Wij hebben 1 groot 60 l (die grote die hk ook zelf verkoopt) krat onder het gasfornuis, waarin alle borden, pannen, bekers etc. Zitten. Onder de linkerklep twee lage bakken voor eten met in de gelijderail de bak waarin het bestek allemaal zit, die ook in de grootste geleiderail past in opstaand deel.
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Inrichting (Kyte) keuken
« Reactie #3 Gepost op: februari 27, 2012, 08:35:00 pm »

Bij de Kyte is de keuken vanuit de wagenbak te bereiken. Bij de Cocoon is de keuken echt seperaat, denk niet dat je er een vouwkrat ingeschoven krijgt. Meest handige is denk ik passende bakken te vinden (bij Blokker ofzo) die je er zo in laat zakken. Met de juiste hoogte en een goed aantal (stuk of 5 vermoed ik) kan je alles redelijk strak zetten.

Moet zelf echter ook nog de juiste vinden en proberen. Zit met "het probleem" van de Cocoon staat in een stalling.
Gelogd
live life outdoors
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal