Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Aanpassingen aan de Kyte  (gelezen 6644 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: Aanpassingen aan de Kyte
« Reactie #15 Gepost op: februari 22, 2012, 07:25:30 pm »

Sooo, die slaapcabine ziet er goed uit. Ben erg benieuwd of die echt dicht is. Succes in Noorwegen!
Voor dat opzetten, ga ik proberen!
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte
« Reactie #16 Gepost op: februari 22, 2012, 09:16:11 pm »

Kyte bezitters opgelet.

Ik was het even vergeten maar kreeg dinsdag een a-4tje mee. Daarop 2 foto's waarvan vooral de eerste belangrijk is. Er staat bij:
  "Let bij het invouwen van de wagen op het volgende. Maak altijd de rits op de hoek van de wagen aan de   
   rechterzijde van de keuken een stukje open, dit om schade aan de rits te voorkomen. Zie foto."

Nou is die foto zooo slecht gekopieerd dat ik wel erg veel moeite moet doen om dat toonbaar te maken.
Alleen op speciaal verzoek, dus.
Het gaat om de recht naar boven lopende rits die onderaan de rand van het keukenblad passeerd. Daar wordt-ie tijdens invouwen helemaal dubbel geplet over die rand en vervolgens gemangeld door een buis die er precies op terecht komt.

Tweede foto gaat over welke ritsen te openen voor de pack'n'go.  En die verduidelijkt het nou niet bepaald.
Ga toch proberen of-ie te verbeteren valt. En even of ie ook op de site staat.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte
« Reactie #17 Gepost op: februari 22, 2012, 09:26:49 pm »

de foto blijft slecht, maar goed
Gelogd

Frank en Jet

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte
« Reactie #18 Gepost op: maart 12, 2012, 12:15:01 am »

Ja wat betreft de rits dit is mij bij de laatste sevice beurt ook vertelt.
Ben zeer benieuwd naar de binnen tent en hoe deze bevalt ook qua ventilatie in de slaapcabine is dit nog oke dan?
Valt de binnen tent trouwens onder service of komen er voor de kyte bezitters nog eens aardige kosten bij.
Weet jij al een schatting van de kosten.

Gr Frank en Jet.
Gelogd

PaulPaul

  • Gast
Re: Aanpassingen aan de Kyte
« Reactie #19 Gepost op: maart 12, 2012, 12:43:49 pm »

Wij zijn ook benieuwd hoe het gaat bevallen. In ieder geval zal de binnentent muggedicht zijn.
Er is ons verteld dat we een pilotproject zijn. Proefkonijnen dus. Geen kosten voor ons, dus. Al toen we kwamen klagen hoorden we dat men er aan dacht deze oplossing als optie in de lijst op te nemen. Tegen meerkosten dus. En dat kan zo een aantal honderd euro's zijn, schat ik.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal