Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Ondertent Family S  (gelezen 1363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Norton

  • Gast
Ondertent Family S
« Gepost op: juni 18, 2014, 02:26:25 pm »

Wij willen deze zomer onze dochter van 5 voor het eerst in een ondertentje laten slapen. Nu hebben wij dit nog nooit geprobeerd. We hebben er 1 tentje bij gekregen, de vorige eigenaar heeft er een H op geschreven dus ik neem aan dat deze voor de plankkant is. Er zitten zwarte haakjes aan de om de plank heen moeten denk ik. Is deze dan idd voor de plankkant of hebben beide onder tentjes van die haakjes? Zet de kar altijd op een hoogte van 93 cm, neem aan dat het tentje dan hoog genoeg is. Wij hebben onder de hele vouwwagen een grondzeil en de kleine gaat op een luchtbed slapen. Hebben jullie nog tips om iets onder het luchtbed te leggen ivm optrekkende kou?
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Jasmin
Re: Ondertent Family S
« Reactie #1 Gepost op: juni 18, 2014, 03:21:22 pm »

Alle ondertentjes hebben van die haken die idd om de plank heen gaan. Ik heb geen ervaring met harde deksel. Bij mijn vorige klapper haalde ik de bed banden door de lussen onder de haken langs. Zo wist ik zeker dat de tent zou blijven hangen. De hoogte zou goed moeten zijn.
Onder het luchtbed zou ik nog zo'n zilverkleurig matje leggen tegen de kou en vocht. Mijn dochter vond het altijd prettig als er ook nog een fleece deken onder lag.
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.749
  • Merk: kampeermiddel : Raclet Panama Up GL
Re: Ondertent Family S
« Reactie #2 Gepost op: juni 18, 2014, 08:43:54 pm »

Als je de klapper open geklapt hebt, dan zie je snel genoeg onder welke kant de ondertent past.
Ik zou denken H is van hoog.
Wij doen het net zo als Yolanda iets extra's onder het luchtbed voor isolatie.  Wat ook kan is een zelfinflating matje.
Die zijn er in verschillende maten, diktes en soorten. Je hebt ze ook die isoleren.

Wij draaien de uitdraaipoten nooit uit. Doe daar iets overheen je kunt je daar lelijk aanstoten. (ervaring  :()
Wij doen ook een wiel hoes om het wiel om het vuil tegen de ondertent tegen te gaan.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal