Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?  (gelezen 3043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Snuster

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Jamet
Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Gepost op: augustus 13, 2018, 10:29:17 pm »

Hallo allemaal,

Sinds het begin van dit jaar zijn de eigenaar van een vouwwagen en na een proefweekendje kamperen zijn we nu net terug van onze zomervakantie. We zijn helemaal blij met de vouwwagen (na altijd met een tent te hebben gekampeerd).
Nu vroeg ik me af hoe mensen omgaan met de bermkeuken. Nemen jullie die volledig ingericht mee? Ik durfde dat niet goed, omdat dan onder het rijden alles doorelkaar rammelt. Ik ben bang dat het keukentje wordt beschadigd.

Groeten,
Martha
Gelogd

AnnekeCornee

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 542
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2008
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 13, 2018, 10:41:53 pm »

Ja, alles staat erin. Glas en aardewerk in keukenrol en schuimmatjes klem in een plastic krat. De rest is plastic of metaal (pannen) en zetten we netjes in elkaar en extra klem met een schuimen 'slurf' (die je vaak in het zwembad ziet). Wel antislip matjes op de liggers.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.749
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #2 Gepost op: augustus 13, 2018, 11:32:27 pm »

Ook bij ons staat alles in de keuken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gelogd

metalpe

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 802
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2018, 11:49:57 pm »

Staat er allemaal in. Als ik ze op de bestemming voor het eerst open klap, valt er wel eens wat uit, maar eigenlijk valt het best mee. Ik steek er wel een paar handdoeken tussen zodat het niet te fel rammelt / schuift.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 met Tapatalk

Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 244
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #4 Gepost op: augustus 14, 2018, 12:35:05 am »

Ja hoor, alles staat erin. Wel zo inpakken dat alles redelijk vast staat. Kopjes, bekers en glazen opgestapeld en daarna leggen we die in een la. Opvullen met keukenhanddoek of theedoek. Hetzelfde voor de pannen, schalen en bakjes. Onze keukenuitrusting is door de jaren heen zo samengesteld dat alles mooi in elkaar past, b.v koekenpan, doekje tegen beschadigen, wok, weer een doekje, kleinere wok, setje afaluitbare ronde plastic bakjes en een glanzen deksel in een anti-slipmatje. Kookpannen in een beschermhoesje in de afwasbak. Opvullen met handdoek of keukenrol  zodat alles lekker vast staat. Gaat al tienduizenden kilometers goed.
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #5 Gepost op: augustus 14, 2018, 08:22:54 am »

Ja alles staat er in. Wel vast geklemd met schuimrubber

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.298
  • Merk Vouwwagen: Teun TTT4
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #6 Gepost op: augustus 14, 2018, 12:38:54 pm »

Hallo allemaal,

Sinds het begin van dit jaar zijn de eigenaar van een vouwwagen en na een proefweekendje kamperen zijn we nu net terug van onze zomervakantie. We zijn helemaal blij met de vouwwagen (na altijd met een tent te hebben gekampeerd).
Nu vroeg ik me af hoe mensen omgaan met de bermkeuken. Nemen jullie die volledig ingericht mee? Ik durfde dat niet goed, omdat dan onder het rijden alles doorelkaar rammelt. Ik ben bang dat het keukentje wordt beschadigd.

Groeten,
Martha

Tja wat is alles... ik had er wel wat instaan, maar beperkt. geen gasflessen, geen afwasmiddel enz... wat er in stond had ik in een doosje zitten...
Gelogd
What happens around the campfire stays around the campfire!

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #7 Gepost op: augustus 14, 2018, 01:06:29 pm »

Hier ook alles erin bestek bekers, borden etc. zijn voor de camping dus kunnen tegen een stootje.
Gasfles staat erin en zelfs bij langere vakanties gaat de pot Nutella, pindakaas etc. gewoon in de keuken. Zorgen dat er wat hand- en theedoeken tussen zitten en het redelijk vast staat dan geeft dat geen probleem. Alles gaat ook zo de stalling in zonder de pindakaas en Nutella  :P
Gelogd

Snuster

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 5
  • Merk Vouwwagen: Jamet
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #8 Gepost op: augustus 15, 2018, 09:00:08 pm »

Dank jullie wel voor de reacties! Ik zal de volgende keer eens kijken hoe ik het zal doen, jullie tips helpen zeker.

Groeten,
Martha
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Bermkeuken vraag - ingericht meenemen?
« Reactie #9 Gepost op: augustus 16, 2018, 07:39:16 am »

Wij hebben zelf een eenvoudig keukekntje gemaakt en voor curver-lades gekozen. Die vullen we bij het rijden af met boodschappen en ander los spul, dan gaat er niets meer aan de haal. Erg fijn dat je niets meer hoeft uit te pakken bij het opzetten. Bij een bermkeuken met open vakken zou je het plaatsen van zulke lades ook kunnen overwegen.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal