Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vloer gemaakt  (gelezen 4163 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

waiter

  • Gast
Vloer gemaakt
« Gepost op: mei 24, 2011, 10:24:26 pm »

Niet echt aan de wagen , maar wel in de voortent een houten vloer gemaakt met vinyl zeil erin. De wagen blijft lang staat tot eind oktober en dan is enige luxe wel wenselijk hadden we zo gedacht.

Ik heb via marktplaats in de plaats Duizel houten schotten gehaald voor 1 euro per stuk, deze zijn 98 bij 1,22 meter ik had 20 m? nodig.
En heb gelijk ook voor onder de luifel gepakt.
Houten balkjes en de vlonders erop geschroeft was nog geen 2 uur werk. Daar over heen het vinyl.

Dus hopelijk kunnen we het in de koudere dagen , nachten toch nog enigzins warm houden. Normaal hebben we gewoon zeil op de grond met kleden, maar omdat we nu zolang slaan is het wel leuk om er een soort paleis van te maken. Mensen die nu al langslopen zeggen al ''oww zo is een vouwwagen fantastisch'' en dat is zo natuurlijk !

Ik heb wat foto's van het geheel toen het af was.






En een foto van de tent in vol ornaat, nog niet helemaal afgespannen.

« Laatst bewerkt op: mei 25, 2011, 05:35:32 am door Alex »
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2011, 10:44:01 pm »

heb je het ook in de ruimtes van de ondertentjes gemaakt
zou ik wel doen als je ze ook gebruikt
en je tent goed tegen de vlonders spannen heb je het minste warmte verlies cq tocht
maar zekers netjes gedaan
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #2 Gepost op: mei 24, 2011, 11:00:30 pm »

Ja heb alles stijf tegen het doek (zeil) gemaakt. Eigenlijk niet bij stilgestaan dat het voordelig is voor de warmte.
De ondertentjes worden er niet in gehangen, de oudste kinderen willen in een apart tentje (dat is stoer)

Ben tevreden inderdaad, maar ga het vast nog wel meer verbeteren , heb nu alle tijd immers :-)
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #3 Gepost op: mei 24, 2011, 11:11:31 pm »

en waar zit het trappengat naar de kelder :# :# :#
Gelogd

waiter

  • Gast
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #4 Gepost op: juni 15, 2011, 09:30:35 pm »

Luik onder de wagen, daar is tevens de discotheek, foto moet ik je schuldig blijven.  :H

IK moet nieuwe ondertenten hebben , eens kijken of ik deze nog gevonden krijg of dat er wellicht andere onder passen... tips welkom
Gelogd

Bosje

  • Gast
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #5 Gepost op: juni 16, 2011, 07:40:43 pm »

ondertentjes van Eurotrail (of Trail) zijn bij de meeste kampeerzaken te koop

bijv bij obelink ook in de webshop

http://www.obelink.nl/?subcats=Y&type=extended&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&search_performed=Y&q=ondertent&dispatch=products.search

29,90 is niet te veel geld, als je er van uit gaat dat bij nieuwe vouwwagens al gauw 140 euries voor die tentjes wordt gevraagd
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:Vloer gemaakt
« Reactie #6 Gepost op: juni 16, 2011, 08:05:49 pm »

Ik kan aleen maar zeggen mooi gedaan.
Ik hoop dat je ook schaakstukken of dampionnen hebt liggen dan kan je ook bij regenweer een spel spelen. Natuurlijk alleen als de disco gesloten is. :#
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal