Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omlaag

Auteur Topic: Cocoon Aero MTT  (gelezen 42063 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #105 Gepost op: november 08, 2014, 06:33:45 pm »

Altijd leuk als je de marktleider bent. Dan staat er altijd een groepje klaar om je kop af te hakken als er iets niet helemaal goed gaat en zoals overal gaat er ook bij HK het nodige fout. Alleen maakt het nogal een verschil of je 10 of 100 klapkarren per jaar verkoopt, de kans dat er dan iets mis gaat is gewoon groter.

Vergelijk het maar met VW, al jaren het grootste merk en als er dan iets mis gaat dat staat een grote groep VW-haters klaar om daar op sites als Autoweek moord en brand over te schreeuwen. Ondertussen verkoopt VW nog steeds de meeste auto's....

Best wel sneu als je als niet HK-bezitter de hele dag zit te F5-en in de hoop iets negatiefs te lezen en daarop lekker te kunnen reageren. Blijkbaar hebben sommigen dat nodig om hun bestaansrecht aan te ontlenen.
|Goed gesproken.
Daarnaast gaat er ook heel erg veel gewoon goed en worden problemen aangepakt. Onze Cocoon is momenteel bij HK voor wat garantie dingetjes. Afspraak maken ging iets moeizaam, maar is gelukt. Nu afwachten hoe het verder wordt afgehandeld.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #106 Gepost op: november 08, 2014, 06:43:08 pm »

@ Spiegelbeeld,
Volgens mij is Jamet nog steeds nr1 in Nederland, en is Toyota de grootste autofabrikant, maar daar gaat het -wat mij betreft- hier niet om.
Ikzelf heb HK aan de kant geschoven bij mijn orientatie, en niet omdat hij ver weg was (woon op 45 minuten rijden), of duur is, maar om die andere zaken, die juist door HK bezitters zeer regelmatig worden aangegeven. En ik zal lang niet de enigste zijn.

Daarnaast vind ik het jammer dat je niet HK-bezitters veroordeelt op jouw vooroordeel.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #107 Gepost op: november 08, 2014, 09:32:34 pm »

Altijd leuk als je de marktleider bent. Dan staat er altijd een groepje klaar om je kop af te hakken als er iets niet helemaal goed gaat en zoals overal gaat er ook bij HK het nodige fout. Alleen maakt het nogal een verschil of je 10 of 100 klapkarren per jaar verkoopt, de kans dat er dan iets mis gaat is gewoon groter.

Vergelijk het maar met VW, al jaren het grootste merk en als er dan iets mis gaat dat staat een grote groep VW-haters klaar om daar op sites als Autoweek moord en brand over te schreeuwen. Ondertussen verkoopt VW nog steeds de meeste auto's....

Best wel sneu als je als niet HK-bezitter de hele dag zit te F5-en in de hoop iets negatiefs te lezen en daarop lekker te kunnen reageren. Blijkbaar hebben sommigen dat nodig om hun bestaansrecht aan te ontlenen.

 :? Volgens mij gaat het in dit topic om klachten van de HK-bezitters zelf.  :J
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #108 Gepost op: november 09, 2014, 12:12:51 am »

@Drikusniet, blijkbaar lukt het niet de essentie te snappen.
Bij deze, bij een merk dat een groot aantal klapkarren afzet gaat ,zoals overal, wel eens iets mis. Alleen is de kans dat je zo' n iemand treft wat groter, iets met kansberekening enzo.

Fijn voor janet dat ze de grootste afzet hebben, ook fijn voor toyota , in Nederland is va de grootste, dat is ook het land waar de autoweek wordt uitgegeven, zover mij bekend lezen ze in Afrika en Japan dat blad niet.
Maar die essentie ontgaat je blijkbaar ook, maar dat was al eerder duidelijk.

Neem nog een slokje azijn met een Amsterdams uitje en ga door met F- vijfen.
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Cocoon Aero MTT
« Reactie #109 Gepost op: november 09, 2014, 12:18:37 am »

:? Volgens mij gaat het in dit topic om klachten van de HK-bezitters zelf.  :J

Haha...Spiegelbeeld heeft gelijk...maar Drees ook!
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #110 Gepost op: november 09, 2014, 07:32:11 am »

Haha...Spiegelbeeld heeft gelijk...maar Drees ook!
En laten we wel zijn, een Holtkamper is gewoon een goed en eigenzinnig product. Helaas lukt het HK wat minder om de klachten vlot af te handelen. Bij onze eerste Jametic was er heel veel mis met de wagen. Daar moest ik destijds veel meer moeite doen dan nu met de garantie dingetjes bij de Cocoon.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

EdwinMerks

  • Gast
Cocoon Aero MTT
« Reactie #111 Gepost op: november 09, 2014, 08:43:47 am »

En laten we wel zijn, een Holtkamper is gewoon een goed en eigenzinnig product. Helaas lukt het HK wat minder om de klachten vlot af te handelen. Bij onze eerste Jametic was er heel veel mis met de wagen. Daar moest ik destijds veel meer moeite doen dan nu met de garantie dingetjes bij de Cocoon.

Ik ben er ook heel blij mee en het is inderdaad een kwaliteitsprodukt wat er ook nog eens supergaaf uit ziet. Maar het zou nog mooier zijn als hetgeen hier besproken is ook dat zelfde kwaliteitsniveau krijgt wat het verdient. Ik hoop dat HK zich dat ter harte neemt. Ik zal er niet door wegblijven maar ik weet zeker dat het ze klanten scheelt (nieuwe of bestaande) en dat is gewoon jammer. Ze hebben dat gedeelte namelijk zelf in de hand. Een produkt kan een fout in zich hebben en waar mensen werken worden fouten gemaakt, no problem, maar blijf wel communiceren op een klantvriendelijke manier. Dat laatste mis ik, maar zoals gezegd zal ik er zo'n gave Holtkamper niet door laten staan.
Gelogd

Drikusniet

  • Techneut in hart en nieren
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.680
  • Merk Vouwwagen: Campwerk Family
  • Een happy kampeerder
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #112 Gepost op: november 09, 2014, 10:19:40 am »

Neem nog een slokje azijn met een Amsterdams uitje...

Goed gebruik van azijn in je eten maakt alles veel lekkerder :P
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #113 Gepost op: november 10, 2014, 04:09:52 pm »


Heel veel van dit soort Holtkamper discussies vallen onder het begrip cognitieve dissonantie.
Niet zo leuk natuurlijk voor de bezitters maar wel heel interessant om te volgen.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 421
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #114 Gepost op: november 10, 2014, 04:49:21 pm »

Doel je dan op het verschijnsel dat mensen zeggen dat ze afzien van de aanschaf van een Holtkamper, die financieel onbereikbaar voor ze is, omdat het kennelijk zo lastig is om een serviceafspraak te maken  :P?
Oh nee, ik zie het al: dat Holtkamper bezitters de ernst van een slechte service bagatelliseren?
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #115 Gepost op: november 10, 2014, 06:16:09 pm »

Doel je dan op het verschijnsel dat mensen zeggen dat ze afzien van de aanschaf van een Holtkamper, die financieel onbereikbaar voor ze is, omdat het kennelijk zo lastig is om een serviceafspraak te maken  :P?
Oh nee, ik zie het al: dat Holtkamper bezitters de ernst van een slechte service bagatelliseren?
  :J  :H
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.862
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Cocoon Aero MTT
« Reactie #116 Gepost op: november 10, 2014, 06:38:27 pm »

Mensen, mensen. Niet zo happen.
Doe je eigen ding en trek je van de rest niets aan. Lach er om, of doe iets anders. :)
Van mij mogen ze zeggen wat ze willen, maar ik vind het een geweldig ding.
20 jaar geleden was mijn Lada ook prima. Kon mij het wat schelen wat de rest van de wereld er van vond. 3 heb ik er gehad, nooit wat mee. Daarna de Skoda Felicia. Weer allerlei rare vragen en opmerkingen. Prima ding.
En mijn Jawa dan 30 jaar geleden. Pff, het commentaar was niet van de lucht. Maar ik heb er altijd heel veel plezier mee gehad. Heb er in de loop der jaren wel een stuk of 10 gehad minstens. En veel km's mee gereden.  :#
En me nooit wat van een ander aangetrokken. "Vind ze nog steeds leuk, ook al rij ik nu Honda.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal