Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Noviteiten Holtkamper kyte  (gelezen 9334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kph

  • Gast
Noviteiten Holtkamper kyte
« Gepost op: januari 21, 2015, 03:33:58 pm »

Op de caravana wordt dit jaar de nieuwe kindertent XL zonder tentframe getoond (voor de kyte windforce neem ik aan).

Automatische kindertent zonder frame en scheerlijnen
Een grote aanbouwtent geschikt voor minstens drie kinderen en een toiletruimte, kan door middel van overdruk geheel zonder frame en scheerlijnen worden opgezet. Hij heeft gescheiden cabines voor jongens en meisjes. In het dak is een slim systeem voor koeling en ventilatie ingebouwd. Kinderen die allergisch zijn voor stuifmeel pollen, ademen via het filterdoek in het dubbele isolerende dak, frisse stofvrije lucht. De openingen daarvan zijn regelbaar. De modulair aan te bouwen tent is extreem stormvast, juist door het ontbreken van een (star) tentframe. De Holtkamper Kyte kindertent meet 3,20 x 2,20 meter, weegt circa 20 kg en kost € 1.495.

Daarnaast heeft Holtkamper waarschijnlijk ook goed opgelet tijdens een Kyteweekend en komt Holtkamer met een volledig af te sluiten luifel van de Kyte vouwwagen door middel van een voorwand voorzien van een bijzonder design. Prijs € 995 (ik ben heeeel benieuwd naar deze nieuwe luifel, kon er geen afbeelding bij vinden).

Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2015, 04:21:18 pm »

Wordt een prijzig grapje die Kyte zo langzamerhand. Maar HK blijft wel innovatief bezig.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2015, 04:58:15 pm »

Wel mooi.
Is die € 1.495,- inkl. achterluifel of is dit onderdeel van de kindertent?
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2015, 05:04:26 pm »

Ja, dat vroeg ik me dus ook al af..............geen idee........(ziet er wel mooi afgewerkt uit zo onder die luifel!)
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.240
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2015, 05:07:36 pm »

Wordt een prijzig grapje die Kyte zo langzamerhand. Maar HK blijft wel innovatief bezig.
Jammer, hij was altijd zo betaalbaar  :#
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

kph

  • Gast
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2015, 05:09:39 pm »

Jammer, hij was altijd zo betaalbaar  :#

Op een dikke 22.000(+) euro voel je die extra 200,- euro voor de kindertent en 200,- euro voor de voorwand niet echt toch????   :P
Gelogd

reekie

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 198
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #6 Gepost op: januari 21, 2015, 05:36:49 pm »

€ 200 extra niet. Maar een dikke 10% er bovenop voor deze extraatjes wel  :P Kan me er wel iets bij voorstellen: Ach, je geeft toch al een bak geld uit als je een HK koopt. Dan moet je het ook goed doen....Tja zo dachten wij tenminste toen we onze vouwwagen kochten. Maar dat is er een uit een prijscategorie lager. Het blijft veeeeel geld.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.240
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2015, 06:30:36 pm »

€ 200 extra niet. Maar een dikke 10% er bovenop voor deze extraatjes wel  :P Kan me er wel iets bij voorstellen: Ach, je geeft toch al een bak geld uit als je een HK koopt. Dan moet je het ook goed doen....Tja zo dachten wij tenminste toen we onze vouwwagen kochten. Maar dat is er een uit een prijscategorie lager. Het blijft veeeeel geld.
Als je het goed wilt doen, moet je natuurlijk de Zambezi kiezen  :#
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

rubends

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 197
  • Merk Vouwwagen: holtkamper Kyte Xl 2012
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #8 Gepost op: januari 21, 2015, 06:48:59 pm »

Als je het goed wilt doen, moet je natuurlijk de Zambezi kiezen  :#

Nah, doe dan maar een tweedehands Kyte   >:(
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #9 Gepost op: januari 21, 2015, 07:01:56 pm »

Nah, doe dan maar een tweedehands Kyte   >:(
Ach, ze komen er steeds meer. Verbazend dat een dergelijke prijzige tenttrailer zo goed verkoopt.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #10 Gepost op: januari 24, 2015, 10:02:43 am »

Wat wel weer jammer is, is dat de kindertent wit is. Afgezien dat het doek aan de grond snel vies wordt is het het 's morgens erg licht in de tent. Ik vond dat ook een nadeel van de adventure tent bij onze vorige vouwwagen. Onze huidige kindertent L is groen en dat is een stuk plezieriger.
Trouwens voor onze eigen slaapplek hebben hij ook een dunne zwarte lap stof gespannen tussen de slaaptent en de buitentent. Dit scheelt 's morgens heel erg veel licht in de slaaptent.  :Z
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #11 Gepost op: januari 24, 2015, 10:30:43 am »

Wat wel weer jammer is, is dat de kindertent wit is. Afgezien dat het doek aan de grond snel vies wordt is het het 's morgens erg licht in de tent. Ik vond dat ook een nadeel van de adventure tent bij onze vorige vouwwagen. Onze huidige kindertent L is groen en dat is een stuk plezieriger.
Trouwens voor onze eigen slaapplek hebben hij ook een dunne zwarte lap stof gespannen tussen de slaaptent en de buitentent. Dit scheelt 's morgens heel erg veel licht in de slaaptent.  :Z
Onze Jametic was ook geheel ecru. Erg licht dus. Maar nooit als een nadeel ondervonden. Ik ben toch altijd op tijd wakker, ook in de vakantie. En vrouw en dochter slapen gewoon door.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

MvD

  • Gast
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #12 Gepost op: januari 27, 2015, 02:50:36 pm »

Oriënterend op een nieuwe tenttrailer hebben we een bezoek gebracht aan de Caravana om meer informatie te ontvangen van de nieuwe kindertent en voorwand van de Kyte XL. Helaas stonden deze toch niet opgesteld op de beurs. De prijs van de kindertent is dus excl. achterluifel. Dit maakt de tent in mijn ogen wel zeer prijzig.  De indeling aan de binnenkant is nog niet uit ontwikkeld, maar hij gaat waarschijnlijk lijken op de indeling van de  kindertent XL. Er konden wel foto's worden getoond van de nieuwe voorwand. Deze ziet er strak uit. Hij heeft twee grote ramen met in het midden een rits. Deze rits loopt tot in de punt van de luifel en wordt vastgeritst aan de luifel, waardoor er een mooie strakke vorm ontstaat.  Wanneer je de rits openzet kunnen de 2 flappen als gordijnen naar links dan wel rechts schuin worden opgerold. Daarnaast bestaat er een mogelijkheid om (tegen meerprijs) afneembare slikranden erop te laten zetten.



Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #13 Gepost op: januari 27, 2015, 03:40:24 pm »

Beetje Jacobse en van Es idee: Kindertentje erbij, luifeltje ervoor mevrouwtje zeg het maar....
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Noviteiten Holtkamper kyte
« Reactie #14 Gepost op: januari 27, 2015, 04:07:49 pm »

Ja, helaas niet meer te betalen voor ons als we een nieuwe kindertent zouden willen met nog een achterluifel..........
Maar goed, nu op MP een kyte uit 2009 en daar vragen ze al 14.000,- euro voor. Ik vrees dat zelfs de 2dehands kytes buiten ons budget gaan vallen......
Maar blijft een supermooie wagen hoor, als ik het geld had dan wist ik het wel  :J
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal