Vouwwagenclub.info
(Openbaar)De vouwwagen => vouwwagenmerken informatie => Holtkamper => Topic gestart door: GertjanA op augustus 31, 2016, 06:43:10 pm
-
Via facebook, de HK Spacer autoklapper.
http://motordialog.de/md-messe-spezial-caravan-salon-der-falt-camper/
-
Dat omklappen van de deksel is volgens mij nu net het minste werk.
Filmpje laat niet zien wat het werk nog is wat er daarna allemaal gedaan moet worden...
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
-
En ik denk dat weinig vouwwagenbezitters hun deksel zo hard laten neer komen :o Moet je eerst heel goed kijken of er echt geen scherpe stenen oid liggen.
Holtkamper zet wel helemaal in op het gemakssegment, dat is wel duidelijk. Alle modellen worden voorzien van automatische klapgevallen en dat luchtsysteem voor het opzetten. Mooi voor een bepaalde doelgroep, mijn keuze zal het niet snel zijn.
-
Mooi voor een bepaalde doelgroep, mijn keuze zal het niet snel zijn.
Dacht ik ook maar hij word wel erg netjes ingevouwen.
Dit lukt je zelf niet.
-
Dacht ik ook maar hij word wel erg netjes ingevouwen.
Dit lukt je zelf niet.
Ja wat ik tot nog toe heb gezien, zou ik het later wel willen hebben en dan vooral voor het invouwen.
(en je hebt natuurlijk meteen een gesprek op de camping)
-
Dat automatisch klappen hoeft voor mij idd niet, maar het goede nieuws is dat de spacer dan wel weer nieuw gemaakt gaat worden.
-
Is dat nou goed of slecht nieuws dat de spacer terugkomt? Is dat niet een beetje gebrek aan creativiteit?
Zou het wel leuk vinden als er naast de cocoon en de kyte nog een nieuw type was gekomen.
Ik bedoel het niet verkeerd ik heb een flyer en van mij hadden de flyer en de spacer in productie mogen blijven.
Ik vind het fantastische wagens. Maar stoppen en dan toch weer doorgaan vind ik niet zo goed bij het vernieuwende imago van holtkamper passen.
-
Is dat nou goed of slecht nieuws dat de spacer terugkomt? Is dat niet een beetje gebrek aan creativiteit?
Zou het wel leuk vinden als er naast de cocoon en de kyte nog een nieuw type was gekomen.
Ik bedoel het niet verkeerd ik heb een flyer en van mij hadden de flyer en de spacer in productie mogen blijven.
Ik vind het fantastische wagens. Maar stoppen en dan toch weer doorgaan vind ik niet zo goed bij het vernieuwende imago van holtkamper passen.
Waarschijnlijk is er veel vraag geweest voor een kleinere wagen die ook de luxe heeft van de Cocoon en Kyte
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ik vermoed dat er vooral veel vraag was naar een wagen met dichte voortent. De kyte heeft dat wel, maar die is gelijk een stuk groter en duurder dan de Cocoon. Al hadden ze dat misschien eenvoudiger kunnen oplossen met een diepere luifel plus mooie voorwand voor de Cocoon.
-
Ik vermoed dat er vooral veel vraag was naar een wagen met dichte voortent. De kyte heeft dat wel, maar die is gelijk een stuk groter en duurder dan de Cocoon. Al hadden ze dat misschien eenvoudiger kunnen oplossen met een diepere luifel plus mooie voorwand voor de Cocoon.
Precies wat ze bij de nieuwe cocoon ook hebben gedaan!
Jij kan daar wel gaan werken.
-
Precies wat ze bij de nieuwe cocoon ook hebben gedaan!
Jij kan daar wel gaan werken.
Inderdaad, dat miste ik dus ook bij de cocoon zoals in het vergelijk draadje aangegeven :)
-
Lijkt me een leuke job, op de ontwerpafdeling dan wel graag :P
Op de site zie ik er nog niets over staan, heb je een link ofzo? Ben wel erg benieuwd. Of bedoel je de Cocoon MTT Aero? Die is er wel al een paar jaar, met die kyte-luifel (erg mooie vouwwagen, zonde dat ze die nu alleen nog met windforce hebben)
-
Lijkt me een leuke job, op de ontwerpafdeling dan wel graag :P
Op de site zie ik er nog niets over staan, heb je een link ofzo? Ben wel erg benieuwd. Of bedoel je de Cocoon MTT Aero? Die is er wel al een paar jaar, met die kyte-luifel (erg mooie vouwwagen, zonde dat ze die nu alleen nog met windforce hebben)
Zonde?????
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ja ik bedoel de cocoon aero
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
-
Zonde?????
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, als in 'jammer'? Ik zou het liever als optie zien. Mocht ik voor deze vouwwagen kiezen, zou ik hem liever zonder windforce kopen. Overigens is dit model er al een paar jaar.
-
Ja, als in 'jammer'? Ik zou het liever als optie zien. Mocht ik voor deze vouwwagen kiezen, zou ik hem liever zonder windforce kopen. Overigens is dit model er al een paar jaar.
Paar jaar geleden gestart met sparen voor een Kyte xl zonder windforce want we waren toch niet zo oud dat we dat nodig hadden... Vorig jaar september gingen wij de Kyte bestellen ..., oeps alleen nog met windforce... Tja 't zat er dus in ... En 't is heerlijk:):)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Ben zo blij met onze Astro die ik zelf mag openen en een dichte voortent heeft. Nooit meer een andere...... WW
-
Ben zo blij met onze Astro die ik zelf mag openen en een dichte voortent heeft. Nooit meer een andere...... WW
En niet verplicht om stroom af te nemen op de camping. echt gaan staan waar je wilt.
-
En niet verplicht om stroom af te nemen op de camping. echt gaan staan waar je wilt.
Je bent nooit verplicht om stroom af te nemen, tenzij je een koelkast huurt... :?
-
Je bent nooit verplicht om stroom af te nemen, tenzij je een koelkast huurt... :?
Wel de opmerking even in de juiste content lezen ivm de windforce!
-
Wel de opmerking even in de juiste content lezen ivm de windforce!
Ook in de context van Windforce ben je niet verplicht stroom af te nemen.
-
Ook een wagen met Windforce kan met de hand opgezet worden.
-
maar ja als je het toch ter beschikking hebt, wil je er naar mijn idee wel graag gebruik van maken :#
-
Je bent nooit verplicht om stroom af te nemen, tenzij je een koelkast huurt... :?
Ik reageerde eigenlijk op de Kyte Windforce, moet je toch stroom afnemen om die opgezet te krijgen. Tuurlijk kan het met de hand, maar wat moet je dan met de Windforce?
-
Ik reageerde eigenlijk op de Kyte Windforce, moet je toch stroom afnemen om die opgezet te krijgen. Tuurlijk kan het met de hand, maar wat moet je dan met de Windforce?
Ik reageerde op 'gaan staan waar je wilt'. Zoals je weet wordt de Kyte niet meer zonder Windforce geleverd. Maar dat is geen beletsel om naar een natuurkampeerterrein of een dagcamping zonder stroom te gaan. Windforce is veel meer dan een pomp om de tent op te blazen, o.a. het frame is ook compleet vernieuwd. En hoewel ik het nog niet geprobeerd heb en ik het oude frame ook mooier vind, is waarschijnlijk met het nieuwe frame het handmatig opzetten makkelijker dan met het oude frame. Daarmee zou je dus kunnen zeggen dat je voor handmatig opzetten ook beter een Windforce versie kunt hebben.
Nog even over het stroom verbruik waar sommigen zonder Holtkamper zeker van weten dat het vaak te hoog is waardoor je Windforce vaak niet kunt gebruiken. Ik heb deze zomer 8 keer de Kyte opgezet, 0 keer problemen met de stroom gehad (Frankrijk en Spanje). Ik gebruik wel een stroombegrenzer maar weet niet of dat nodig was. We zijn op de bonnefooi geweest en zoeken de campings er niet op uit, hebben ook op municipal gestaan. Sterker nog, ik vraag niet eens naar het amperage, ik probeer het gewoon. En ik heb overal van Windforce kunnen genieten want stroom nemen we toch want ik heb een hekel aan warm bier. :#
-
Ik gebruik wel een stroombegrenzer maar weet niet of dat nodig was.
Toch heb ik -ook in Belgiƫ- last gehad van overbelaste aansluitingen omdat ik WindForce inschakelde. Welke stroombegrenzer is geschikt voor de blazers in jouw HK Kyte? Ik weet dat ik nog twee blazers heb (2017), terwijl er tegenwoordig maar 1 gebruikt wordt?
-
. Maar stoppen en dan toch weer doorgaan vind ik niet zo goed bij het vernieuwende imago van holtkamper passen.
Juist heel retro om oude dingen die op "toen" lijken terug te laten komen. Vooral in de autobranche zie je dat veel, maar ook de "nieuwe pick up" of iets heel anders als kapsels of kleding.
-
Berichten uit 2016 eigenlijk dus uiteindelijk de nano uit voort geworden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Precies!
Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk