Hallo mede holtkampers,
Wij hebben in 2008 een nieuwe astro gekocht. Mooie tent en we zijn tevreden gebruikers. Helaas moesten we na vakantie 2009 het bovenzeil laten vervangen ivm beschadigingen door de fietsendrager. Gelukkig betaalde de verzekering de kosten. Echter aan het begin van onze zomervakantie 2014 ging de rits kappot. met wat gedoe konden we hem nog wel dicht krijgen,maar niet alle tandjes, en dat werd erger. In augustus 2014 een service afspraak gemaakt bij HK, mocht in mei komen. HK zegt dat er geen garantie meer op zit maar willen de helft van de kosten dragen. Betekent dat ik nog steeds 550 eur moet betalen. we zijn effectief 4 keer op vakantie geweest met het nieuwe doek, circa 5 campings per vakantie, dus als die rits 100 keer open en dicht is gegaan is het veel.
Ik lees veel over de kwaliteit van Holkamper, maar dit is toch niet echt acceptabel of ben ik nou gek? Heeft iemand ervaring met deze ritsen/service van HK? Iemand advies?
Sander