Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: FELUKA  (gelezen 40190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re:FELUKA
« Reactie #30 Gepost op: april 15, 2011, 08:18:49 am »


Jari[/b], die feluka van 22 jaar oud, was dat een model zoals op bovenstaande foto of was dat een model met panorama-voortent?

het was zoals de foto hierboven alleen de kleur was iets anders lichter maar ja kan door al die jaren gebruik gebleekt zijn (??)
Gelogd
Jevipro

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #31 Gepost op: april 15, 2011, 09:43:04 pm »

met pat heb ik inmiddels contact (patcontact :+)
Jari, bedankt voor je reactie, goed om te weten dat dat model toen dus ook al bestond!
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #32 Gepost op: april 23, 2011, 08:45:34 pm »

even een updeetje: morgen gaan we kijken naar de Feluka van Pat, en volgend weekend naar de Feluka van Sytze. En dan kiezen.....Die van Pat is 2 x zo duur als die van Sytze (2000 euro versus 1000 euro). Maar hij is ook 2 jaar jonger (1997) en heeft een disselkeuken. Die van Sytze heeft dan weer wel een een nagenoeg ongebruikte (panorama)voortent in perfecte staat. Die van Pat heeft een hard deksel, die van Sytze is met zeil en imperial. Wat zouden jullie doen? ::)
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:FELUKA
« Reactie #33 Gepost op: april 23, 2011, 08:46:50 pm »

Doen wat je gevoel zegt en dan aan ons laten zien op het klapweekend.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #34 Gepost op: april 23, 2011, 08:51:01 pm »

oke, ik zal mijn gevoel alvast inpakken, zodat ik dat niet vergeet mee te nemen morgen :H.
Wat betrft het klapweekend: ik zou echt dolgraag komen, maar een vriend van ons gaat vrijdag trouwen. We kunnen niet echt van onze oppas vragen dat die  op het klapweekend gaat oppassen....Dat gaat hem dus niet worden vrees ik. ;(
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.171
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re:FELUKA
« Reactie #35 Gepost op: april 23, 2011, 08:56:42 pm »

Najaars weekend is ook goed.
Wil er wel eens in het eggie bekijken.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #36 Gepost op: april 23, 2011, 09:13:14 pm »

die had ik nog niet in de smiezen, ik zal eens kijken of die beter in te plannen is! Zal mijn uiterste best doen om je nieuwsgierigheid te bevredigen in ieder geval... ;)
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #37 Gepost op: april 24, 2011, 06:05:29 pm »

Ik zou gaan voor die met de keuken. Ik merk nu pas hoe handig die is.....
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #38 Gepost op: april 24, 2011, 10:32:03 pm »

Wij hebben ook besloten om te gaan voor de Feluka met disselkeuken. Heel handig ding inderdaad. Dit model stond ons ook meer aan dan het panorama-model. Mede vanwege de ramen in de wagenbak. Vandaag in de zinderende zon de wagen opgezet, en toen merten we meteen hoe essentieeel die ramen zijn. Frisse lucht bij je bed is fijn! Tegenvaller was wel dat het klittenband van de ramen verweerd was en dat een rits niet goed meer functioneerde. Maar dat laat de huidige eigenaar nog vervangen. Op die voorwaarde hebben we afgesproken dat we hem kopen. Dussss......we hebben hem nog niet, maar we hebben een klapper!!!!  :>
Gelogd

muis

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #39 Gepost op: april 24, 2011, 10:50:46 pm »

 :> :> :> Gefeliciteerd, super dat je de wagen hebt gevonden die je zo graag wilde :J Heel veel plezier ermee, kom je hem showen met het klapweekend? ben nu wel benieuwd hoor ;)

En we willen natuurlijk alle details voor het lijstje met Holtkampers (maten ed) :P
Gelogd

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re:FELUKA
« Reactie #40 Gepost op: april 25, 2011, 10:20:45 am »

Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!

Als je zover bent, foto's!?
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Mieke

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #41 Gepost op: april 25, 2011, 07:05:51 pm »

hipper de pip hoera!!!!
Gelogd

mavi

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 286
  • Holtkamper Cocoon
Re:FELUKA
« Reactie #42 Gepost op: april 25, 2011, 07:21:16 pm »

Gefeliciteerd!!!
Gelogd

muis

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #43 Gepost op: april 26, 2011, 12:33:41 am »

met dank aan esentim staan er een folder en een opzetinstructie op het forum :J
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #44 Gepost op: mei 14, 2011, 10:47:46 pm »

hoi,

Volledig nieuw hier op het forum (waar kan ik me voorstellen? Nu vast even kort: Mieke is mijn naam, moeder van 3 bloedjes van kinderen en happily married met hun vader). Sinds vanavond 18.30 uur de zeer trotse eigenaar van een Feluka uit 1995. Prachtige keuken, fantastische wagen. Kan niet wachten tot we kunnen gaan kamperen! Ben ook erg blij met de instructies van esentim. Afgelopen weken dit topic al met grote belangstelling gevolgd, en gisteren lid geworden, onder meer om die instructies te kunnen lezen  :) Wij hebben de versie met hard top, en ramen bij de slaapgedeeltes.
Het is onze eerste klapper, we waren hard-core tenters, beetje afzien, dat werk. Maar onze tent was aan zijn eindje, en we kregen inmiddels een behoorlijk bagageprobleem. Onze kinders waren vanmiddag ook helemaal enthousiast, de verkoper was lyrisch (verkoop moest vanwege lichamelijke problemen van een gezinslid, en was dus geen 'vrije'  keuze). We hebben de boel echt helemaal opgezet met alle toeters en bellen die maar konden (en dat zijn er aardig was, op zo'n Feluka  :P) Je merkt het: ik ben er nog helemaal vol van!
Zal zeker laten weten hoe het bevalt. Foto's gaan vast ook wel een keertje lukken. Nu alleen eerst heel snel een stalling regelen, dat hadden we nog niet gedaan. Komt vast goed!

Groet, Mieke
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal