Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: FELUKA  (gelezen 40300 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

muis

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #60 Gepost op: mei 16, 2011, 11:05:20 pm »

dank je wel! gaat helemaal goedkomen denk ik... :# met hemelvaart gaan we proefkamperen op een boerencamping. Kunnen helaas niet naar het klapweekend komen vim een bruiloft, maar nu gaan we dus in de buurt van de bruiloft kamperen, en komen opa en oma in de vouwwagen oppassen :>
haha, goed geregeld  :J :J
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re:FELUKA
« Reactie #61 Gepost op: mei 16, 2011, 11:24:59 pm »

Potverdrie! Mooi gevonden met die haakjes!
Mijn complimenten.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re:FELUKA
« Reactie #62 Gepost op: mei 17, 2011, 07:14:24 pm »

Ik moet het hele gevaarte in een keer in de wasmachine proppen..... ::)


met de hele vouwwagen eraan?!. Ik zou toch wel even de banden eraf halen anders geven die strepen op het doek ::) :#
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #63 Gepost op: mei 17, 2011, 10:27:56 pm »

 :H
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #64 Gepost op: mei 17, 2011, 10:31:59 pm »

met de hele vouwwagen eraan?!. Ik zou toch wel even de banden eraf halen anders geven die strepen op het doek ::) :#

Daar heb je speciale hoesjes voor...

http://www.banden-pneus-online.nl/bandenhoes.html

(Helaas kom ik niet in de omschrijving tegen dat ze ook voor dit doel geschikt zijn!!


... OK, back top topic ....  :P
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #65 Gepost op: mei 18, 2011, 12:20:05 am »

Ben een beetje visueel ingesteld... Zie nu voor me hoe iemand een vouwwagen in een wasmachine staat te proppen. Dat wordt weer een nacht niet slapen! Die Feluka kost me inmiddels al een nachtje of 5 slaap... Een van tevoren, daarna van de adrenaline. Was nu eindelijk weer een beetje op normaal niveau, krijg je dit!
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #66 Gepost op: mei 18, 2011, 12:31:57 am »

jaja, laxchen jullie maar, mijn binnentent is inmiddels wel stralend wit!  8) Nou moet ik hem eigenlijk strijken...maar das een week werk, dus toch maar niet :O. Maarre....ben wel bang dat hij wat gekrompen is ondanks het koud wassen....dus binnenkort maar eens erin hangen en zien of het nog past.....
duimen maar weer! (Mieke, als je toch niet gaat slapen kun je mooi voor mij duimen ;))
Truste!
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #67 Gepost op: mei 18, 2011, 01:25:08 pm »

Viel uiteindelijk mee met de slapeloosheid. Gelukkig maar, wil nu weer gewoon nachtrust... Ik laat, na alle horrorscenario's, het wassen van de slaaptentjes in elk geval voor wat het is. Vouwwagen staat inmiddels bij ons op de oprit, na enige tuinverbouwingsperikelen. Is ie van de openbare weg af, en heb ik hem toch nog even in de buurt. We hebben alle inventaris erbij gekregen, maar omdat we zelf ook al hebben, moet ik uitzoeken wat er definitief meegaat, en wat naar de rommelmarkt kan  :)
En een handig plekje voor de watertank verzinnen, want dat zit er nog niet in de keuken. En dan binnenkort de boel weer eens openklappen, en de rest checken.

Hoop voor je dat de krimp meevalt (beetje nat spuiten en hard uitrekken wil nog weleens een beetje helpen)
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #68 Gepost op: mei 18, 2011, 08:29:30 pm »

bedankt voor de tip mieke! bij ons zat er niks bij, dus voor je je spullen naar de rommelmakrt brengt....denk aan mij!  ;)
Woon je in de buurt? (Den Bosch)

Vandaag een leuke meevaller: de rits van de voordeur ging niet lekker meer een zou vervangen moeten worden. Vervangingskosten waren in mindering gebracht op de prijs. Vandaag met de voortent naar atomatent in Uden gereden. En wat bleek: de rits was nog prima, alleen de runner was uitgesleten. Dus hij heeft er een nieuwe runner op gezet et voila, hij loopt weer als een tierelier! :> scheelt toch weer wat duiten, ik had gerekend op 90 euro voor een rits, nu was het 10 euro voor een runner. Heb voor het geld wat ik overhield meteen maar een leuke opklapbare picknicktafel met houten blad gekocht bij de Wit :O....
Oh ja, en "regenkapjes" voor over de punten van de palen van de voortent, zodat die niet uit het gaatje schieten bij het opzetten. Misschien ook een handige tip voor jou? kost 2 euri voor 4 stuks. Verder een worteldoek voor onder het grondzeil gekocht en 2 driehoekswaterpasjes om op de bak te schroeven...geen gedoe met waterpas die omvalt of eraf valt...

leuk he, voorpet? 8)
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #69 Gepost op: mei 18, 2011, 10:42:41 pm »

Wonen behoorlijk niet in de buurt   :N namelijk zaandam. Komen nog weleens in Brabant, maar ook dan niet in de buurt van Den Bosch. En we hebben verdedr besloten dat we ons eigen koelkastje dat we al hadden ook willen houden ( past bovendien niet in onze keuken, dus ws ook niet in de jouwe  :) ). Heb wel pannetjes over, en wat servies en bestek. Maar dat zijn ook de kosten niet voor jou, even langs de kringloop en Ikea en je bent al een eind...

Lekker, die meevaller met de rits. Dat zit bij die van ons allemaal okay, voor zover ik weet. Die regenkapjes zijn idd handig om te kopen. En verder hoeven wij alleen nog een fietsdrager voor een kinderfiets, en wat kleine rommeltjes. Heb natuurlijk ook al veel van ons eerdere gekampeer, dus voor ons niet zoveel bezoekjes aan de kampeerwinkel...


Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #70 Gepost op: mei 19, 2011, 12:55:33 am »

das niet om de hoek nee :#. Fijn dat je een boel al hebt...hoewel ik het shoppen ook niet vervelend vind hoor :P.
Handig dat jullie wagen op de oprit kan staan! Onze Feluka staat gestald bij familie, half uurtje rijden.
Wat betreft een handig plekje voor de watertank: ik heb zo'n opvouwbare 15 l jerrycan. Onderweg zit die ingeklap aan de zijkant van het gasfornuis, en in gebruik is het de bedoeling dat hij onder het keukentje komt te staan, met dompelpompje erin (ik wil een kraantje in het keukentje gaan maken in het kastje van de gastank, zie foto)

Aangezien jij de Feluka (of zullen we haar Fee noemen? ;-) toch op de oprit hebt staan, zou je iets voor mij willen doen? zou je de hoogte, breedte en diepte van de bankkastjes willen opmeten? ik wil daar graag kratjes in zetten en moet even weten welk formaat gaat passen, en hoeveel stuks. Als je ook de ruimte tussen de bankjes op zou kunnen meten zou dat ook erg fijn zijn (hxbxd, hoogte max tot zitting bankje)!
Alvast hartstikke bedankt!
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #71 Gepost op: mei 19, 2011, 02:41:36 pm »

Dat opmeten gaat niet zo snel lukken... Hij staat wel op de oprit, maar kan daar niet ook nog opengeklapt. En aangezien het een flinke klus is om hem op de oprit te krijgen (omhoog duwen, en behoorlijk manouvreren om de muren en de perkjes mis te houden) haal k hem er niet heel snel vanaf. Dat gaat binnen nu en een paar weken wel gebeuren, maar het is dus niet zo snel als jij zou willen waarschijnlijk  ;)

Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #72 Gepost op: mei 19, 2011, 08:56:43 pm »

okiedokie, dan rij ik gewoon binnenkort een keer naar Felu...of Luka. Feetje. gezellig... :#
Gelogd

Purk

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #73 Gepost op: mei 19, 2011, 09:56:31 pm »

Als het Fee(tje) wordt, is het meer een zij dan een hij... Luka gaat meer richting een hij. Felu klinkt als een dakraam, valt voor mij sowieso af  :P Dus: is het een hij of een zij? Ik geloof dat ik toch voor Fee ga, zal mijn dochter van 3 ook het meeste aanspreken
 :>
Gelogd

esentim

  • Gast
Re:FELUKA
« Reactie #74 Gepost op: mei 19, 2011, 11:02:24 pm »

Ik vind het duidelijk een zij...met een soort moederschoot :#. Dus Fee dan. Wij dopen u: Fee!  W: (maar dan met champagne ;))
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal