Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.  (gelezen 4685 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlijn

  • Gast

Hallo,

Wij hebben vermoed ik een scout Rowan jaren 80 gebaseerd op de gedachten dat er in ons keukenblok alleen een gat inzit voor een teiltje. Voor de rest zou ik niet goed weten waar ik het verschil in zou kunnen ontdekken.Ik heb de volgende vragen;

1. Er zitten bij ons geen gordijnen in de voortent. Heeft iemand deze nog liggen of kan iemand mij vertellen hoe deze moeten worden bevestigd en wat de maten zijn?

2. In de voortent zit geen zeil of iets dergelijks.. Wat leggen jullie in de voortent neer en hoe zorgen jullie dat dit droog blijft?

3. Wij missen nog een slaapcabine voor er onder aan te hangen. Heeft iemand deze nog liggen of kan iemand me vertellen hoe ik hier aan kan komen?

4. We hebben een gaatje in het tentdoek. Wie weet waar we dit het beste kunnen laten maken?

5. Wie kan ons uitleggen hoe je het tentdoek precies opvouwt? Ik heb het filmpje al een paar keer bekeken maar snap alleen dit nog niet helemaal.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen. Na 15 jaar kamperen met een tent is dit toch echt een andere manier van kamperen😉.

Groetjes Marlijn
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2016, 04:14:44 pm door Marlijn »
Gelogd

Marlijn

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2016, 04:01:05 pm »

Dit is de vouwwagen dicht.
Gelogd

Marlijn

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2016, 04:10:49 pm »

weet iemand of dit überhaupt wel de Rowan is of toch de pivo?
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2016, 04:13:39 pm door Marlijn »
Gelogd

orthensegeit

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #3 Gepost op: juni 24, 2016, 10:05:40 pm »

Het lijkt mij een rowan en wat betreft het inklappen je kunt 100 filmpjes bekijken hoe het grofweg het beste is maar je moet toch het meeste zelf uitproberen.
« Laatst bewerkt op: augustus 03, 2016, 06:08:21 pm door orthensegeit »
Gelogd

Juttertje

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 379
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #4 Gepost op: juni 25, 2016, 09:47:16 am »

Ha, heb je al wat antwoorden gevonden? Veel is terug te vinden op dit forum.  :)
Wij vonden het een enorme vooruitgang van tent naar vouwwagen, benieuwd hoe dit voor jullie zal zijn.
Succes met het oppimpen van jullie wagen!
Gelogd

muis

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #5 Gepost op: juni 25, 2016, 10:20:46 am »

In het volgende topic staat een folder met de Rowan en de Pivo oa
http://www.vouwwagenclub.info/forum/index.php?topic=15269.0

In dat gedeelte staat ook een opzetinstructie  :J
Gelogd

orthensegeit

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #6 Gepost op: juni 25, 2016, 08:31:20 pm »

Een scout rowan heeft in het slaapgedeelte 2 rechte banken en een pivo heeft een z.g.n. halve rondzit dus een soort L vorm.
Gelogd

orthensegeit

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #7 Gepost op: juli 07, 2016, 07:21:34 pm »

Tentdoek kun je ook zelf repareren: Tear aid a of tear aid b. Het ligt eraan wat je wilt repareren.
Gelogd

ScoutRowanVouwwagen

  • Gast
Re: help, ik denk dat we een scout Rowan hebben en heb vraag over de vouwwagen.
« Reactie #8 Gepost op: augustus 14, 2017, 11:09:22 pm »

Vouwen tentdoek van de Scout Rowan Vouwwagen, daar hebben wij een soort handleiding of instructie van. Zie foto onder. We vinden het leuk dat er nog meer mensen de Scout Rowan tenttrailer gebruiken. Zij bijlage voor foto met invouwen / opvouwinstructie Scout Rowan Vouwwagen uit de jaren 80. Ik dacht bouwjaar 1981.

Voor reparatie doek kun je naar Tatteljee gaan in Amsterdam. Ook voor tentdoek reparatie.

Voor vloer gebruiken wij soort rubberen gaas op de grond van 2 mm dik. Kun je halen bij een kampeerzaak. Maar ook gewone matten, plastic vloerkleden van Xenos ofzo, volstaan.

Gordijnen hebben we liggen, we kunnen maten doorgeven nog, indien handig. Geen idee hoe op te hangen.

Keuken had ooit waterpomp denk ik. Teiltje en keuken gebruiken we niet, op de kookpitten na, is contragewicht op de wagen, keukentje moet wel altijd mee...

Hopelijk lukt vouwen Scout Rowan Vouwwagen met onderstaande instructie.

Succes.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal