Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: I: Sardinië: Torre del Pozzo: Bella Sardinia  (gelezen 3910 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bri

  • Gast
I: Sardinië: Torre del Pozzo: Bella Sardinia
« Gepost op: juli 19, 2012, 09:44:25 pm »

Ik wou na 40 jaar terug het Italie gevoel vinden en ik heb het hier gevonden.  De geur van de pijnbomen bij het aankomen was zalig.  Een bos waar je een beetje moest zoeken waar een goeie plek was (ruimte genoeg tussen de bomen dus).  Het drukste gedeelte was dat wat volzet was met touroperators en dan stonden de tenten superkort op elkaar.

Deze touroperators namen ook het gedeelte in tussen de bar/restaurant/winkel en zwembad/strand.  Kwam je met je eigen klapper dan moest je elders op de camping een plekje zoeken.  Voordeel daaraan was dat je zelden een buur had, en veel minder lawaai van de elke avond dezelfde muziek op de disco mini-disco  :I  Ander nadeel was dat je weer te ver was van het nieuwe sanitair gedeelte en het moest stellen met toch wel hele oude douches... 2 per blok bijvoorbeeld.  Nu ja, je hoefde niet aan te schuiven want ik heb hoogstens een 10 tal campeerders met tent/caravan geteld!

Zeer vriendelijke mensen aan receptie, bar, zwembad, winkel... overal. 

Animatie team ook heel actief en leuk!

Sardinie, gemoedelijk eiland!

Website toegevoegd: Camping Village Bella Sardinia
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2012, 09:17:17 pm door Klavertjes »
Gelogd

Madonome

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 63
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee
Re: Sardinie, Bella Sardinia
« Reactie #1 Gepost op: juli 20, 2012, 09:56:29 pm »

Sardinie een super gaaf eiland met mooie camping's alweer veel te lang geleden dat we er waren.
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: Sardinie, Bella Sardinia
« Reactie #2 Gepost op: juli 20, 2012, 10:00:26 pm »

Hoe is de reis gegaan Bri? Hoe ging de oversteek? Vertel......we houden hier van mooie klapreisverhalen... :J
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Sardinie, Bella Sardinia
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2012, 01:46:55 am »

Wel, dan moet ik je teleurstellen... ik heb nu pas een klapper gekocht, en de Sardinie reis was dus met een low budget luchtvaartmaatschappij en een tent die klaarstond.

Een klapper heb ik er niet gezien, wel veel caravans die de overtocht gemaakt hebben.  Ikzelf word heel erg zeeziek, mij zie je niet op zo'n ferry!!!
Gelogd

wezenveld

  • Gast
Re: Sardinie, Bella Sardinia
« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2012, 10:56:36 am »

Ah. zit dat zo! Wel, met de lavendel zul je daar geen last van hebben . Lavendel is toch rustgevend? :H :H :H
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Sardinie, Bella Sardinia
« Reactie #5 Gepost op: juli 21, 2012, 12:27:41 pm »

Laat het ons hopen dat het rust zal brengen, anders zal hij al direct weer te koop staan ... of overname bij aankoop van makkelijkere klapper :)   

Want het eiland Elba zou ik wel eens willen proberen te bereiken!!  Een uurtje ferry zie ik nog als haalbaar.

Ooit op een tochtje naar walvissen heb ik 9 kotszakjes nodig gehad, ik zie me dus geen nachtje op een ferry doorbrengen en dan de dag erna een lavendeltje gaan opzetten  :ca
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal