Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Vragen over Gerjak Settler  (gelezen 810 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

C.

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1
  • Merk Vouwwagen: Trigano & Gerjak
Vragen over Gerjak Settler
« Gepost op: mei 18, 2023, 08:20:26 pm »

Hallo allemaal,

Wij zijn momenteel nog in het bezit van een Trigano Oceane, bouwjaar ergens eind '90? Ik denk tussen '97 en '99.

Nu mag de Oceane weg omdat we al een geruime tijd denken aan een 123systeem. De bedoeling was eerst een Odyssee. Maar we liepen tegen een Jamet Arizona uit 2004 aan. Prachtding en uiteraard geen 123systeem. Toch werd dit hem niet.. En liepen we uiteindelijk tegen een Gerjak Tago Settler aan uit 2008. Waar we morgen gaan kijken. Prachtige vouwwagen, vast een stuk kleiner dan de Oceane die we hebben, maar met een klein gezin (3personen) is dit prima.

Nu 2 vraagjes die niet geheel van belang zijn, maar ik toch vrij benieuwd en nieuwsgierig ben. 1) wat is het verschil tussen een Settler & een Settler Crossing? Ergens las ik dat het doek precies het verschil is. Maar hoe moet ik dit zien? Dit is een settler uit 2008 met een crossover luifel. (Bruin van kleur)

En hoe zit het met de luifel? Rits je deze vast aan de voorkant? Of? En ik zie foto's dat de luifel recht is maar ook met een bocht, zodat je 1 ::) dichte kant hebt. Kan je de luifel gewoon 'vouwen' naar de grond toe?

Wellicht de meest stomme vragen ooit.. ::) Maar ik ben erg nieuwsgierig. En vast als de MSettler er straks is, komen de mindere stomme vragen ;)
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Vragen over Gerjak Settler
« Reactie #1 Gepost op: mei 18, 2023, 09:01:11 pm »

Wij hebben jaren een Gerjak Tago Settler Crossing gehad. Het verschil is idd alleen het doek. De gewone Settler is Grijs/blauw, en de Crossing is zandkleurig. Verder is de wagen identiek.
De Crossover luifel is een grote luifel, die aan de voortent wordt aangeritst.
De luifel is echter veel breder dan de voortent, zodat er links en rechts nog een flap over is.
Deze flappen zijn op verschillende manieren te gebruiken. Je kunt de flappen aan beide kanten naar de grond zetten, zodat er een dichte luifel ontstaat, maar ook omhoog zetten voor meer schaduw.
Het is een luifel die op veel manieren kan worden opgezet en gebruikt, een zgnd. Vario luifel.
Deze was als optie apart te verkrijgen.
Op het plaatje links zie je de Tago Crossing met de Crossover luifel.
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2023, 09:03:32 pm door Tago Herman »
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal