Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omlaag

Auteur Topic: Cabanon Columbia later geleverd  (gelezen 19779 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boes

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #15 Gepost op: april 05, 2012, 07:45:14 am »

wat een mazzel! en dat op een vrijdag de 13e :>
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.653
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #16 Gepost op: april 05, 2012, 12:15:04 pm »

Ach, no worries over vrijdag de 13e. Onze huidige klapkar hebben we gekocht op 13 januari dit jaar (ja, een vrijdag) en de overdracht van ons vorige huis was ook op vrijdag de 13e. In dat huis hebben we 13 (jawel) jaar met veel plezier gewoond.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Miss BBQ

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #17 Gepost op: april 05, 2012, 12:31:03 pm »

op vrijdag de 13de de wagen ophalen/uitgerekend zijn moet goed komen toch  >:(

Ik was ook op vrijdag de 13e uitgerekend (in 2002) en uiteindelijk op de 10e al bevallen.
Hij is inmiddels een ontzettend boefje, wil niet weten wat het geworden zou zijn als ie op de 13e geboren was ::) :O
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #18 Gepost op: april 05, 2012, 03:22:32 pm »

Ik ben heel benieuwd!

En we willen foto's als je hem de eerste keer hebt opgezet he!!!
Gelogd

Ericsw

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #19 Gepost op: april 05, 2012, 03:40:27 pm »

Als het goed is krijgen jullie er nu eentje met geintegreerde lattenbodems.  :)
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2012, 04:50:46 pm »

inderdaad, ik ben heel benieuwd naar die foto's
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #21 Gepost op: april 05, 2012, 05:05:43 pm »

Die ge?ntegreerde lattenbodems waren precies de reden voor de vertraagde levering. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze dat gefixed hebben. En of het aan twee kanten gedaan is. Spannend!

De door ons los bestelde lattenbodems, tja, die hebben we dan niet meer nodig. Eens kijken wat voor dealtje daar bij De Wit uitkomt.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #22 Gepost op: april 05, 2012, 08:26:57 pm »

Hier ook benieuwd naar de foto's. Klinkt goed in ieder geval, de standaard (planken) bedden zijn niet bijzonder. Ben wel benieuwd of je hem dan nog nat in kan klappen (blijft er een plank tussen?) en hoe ze dat doen met het liggen op het bankje, het uit te klappen beddeel blijft immers smaller als het gehele bed?
« Laatst bewerkt op: april 05, 2012, 08:30:28 pm door GJT »
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #23 Gepost op: april 06, 2012, 10:03:34 am »

Wat ik me voor kan stellen zullen ze de bedden niet doortrekken tot de bankjes zodat je een bed van 140 hebt ipv 160. Dan de kantel beugels een klein beetje "groter" of hoger maken zodat er iets meer ruimte komt om het geheel dicht te klappen.
Gelogd

zippey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi DL 2013 groen
Re: Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #24 Gepost op: april 06, 2012, 11:10:14 am »

Wat ik me voor kan stellen zullen ze de bedden niet doortrekken tot de bankjes zodat je een bed van 140 hebt ipv 160. Dan de kantel beugels een klein beetje "groter" of hoger maken zodat er iets meer ruimte komt om het geheel dicht te klappen.

Maar... dat zou betekenen dat je bij een Mercury een bed overhoudt van 1.20m. Dat is wel erg krap. Wel gezellig natuurlijk.;)
Al met al ik ben ook erg benieuwd hoe ze het hebben gedaan.

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk
Gelogd
Cabanon Malawi DL 2013 groen

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #25 Gepost op: april 06, 2012, 11:23:56 am »

Maar... dat zou betekenen dat je bij een Mercury een bed overhoudt van 1.20m. Dat is wel erg krap. Wel gezellig natuurlijk.;)
Al met al ik ben ook erg benieuwd hoe ze het hebben gedaan.

Verstuurd van mijn Transformer Prime TF201 met Tapatalk

Dit is precies wat ik bedoel.. Die 140cm is prima maar smaller moet het niet..

De kantelbeugels hoeven overigens enkel ruimer gemaakt worden voor het linkerbed (bekeken vanaf ingang). Voor het rechterbed hebben wij reeds 11 a 12 cm ruimte. Hier hebben wij nu extra een traagschuimmatras in van 7cm plus het originele matras. Een lattenbodem zou ook wel passen. Blijf me afvragen hoe je dit echter mee klapt. Een stripje eraf, net als de bank, gaat niet lekker liggen... Je moet immers in het midden van de lattenbodem liggen.
Wellicht hebben ze een ingenieuze oplossing bedacht... we wachten op de eerste verhalen.
Gelogd

GJT

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.356
  • Merk Vouwwagen: HK Aero
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #26 Gepost op: april 12, 2012, 03:26:09 pm »

Het antwoord is in het "Topic: Mercury en Columbia nu met geintregeerde lattenbodems" gegeven. Ik zie de plaatsing van de bodems persoonlijk (als breedslaper  :Z) wel als een nadeel. Lig je iets te ver uit het midden van de lattenbodem dan ga je dit voelen. De latten lijken nu elk 60 cm breed bij de Mercury.
Wel heb je zo af fabriek, mits je gewoon in het midden ligt en een niet te brede slaper bent, meer comfort.

Ben nog wel benieuwd af er nu een extra afscheiding zit tussen de bodems en de ingeklapte (soms drijfnatte) wagentent.. Je zou dit overigens eenvoudig kunnen oplossen door een stuk plastic.
« Laatst bewerkt op: april 12, 2012, 04:07:00 pm door GJT »
Gelogd

Ericsw

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #27 Gepost op: april 12, 2012, 05:01:36 pm »

Ben nog wel benieuwd af er nu een extra afscheiding zit tussen de bodems en de ingeklapte (soms drijfnatte) wagentent.. Je zou dit overigens eenvoudig kunnen oplossen door een stuk plastic.

Er zit geen extra afscheiding tussen. Je krijgt er wel een stuk -doodnormaal- plastic bij.  :P
Buiten de geintegreerde bodems was er niets wezenlijks verandert aan de Mercury. Ik weet niet of dit bij de Columbia ook zo is.
Gelogd

Gertjan De Meern

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 350
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Columbia
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #28 Gepost op: april 12, 2012, 06:35:51 pm »

@couson/Henry, succes morgen met het ophalen van de vouwwagen. Laat even weten hoe het gegaan is!
Gelogd

couson

  • Gast
Re: Cabanon Columbia later geleverd
« Reactie #29 Gepost op: april 12, 2012, 09:37:13 pm »

@couson/Henry, succes morgen met het ophalen van de vouwwagen. Laat even weten hoe het gegaan is!

Gertjan en Marjon: ik ben ook wel benieuwd naar jullie eerste indruk. Hebben jullie de vouwwagen al of zijn jullie ook morgen aan de beurt?
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal