Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Camplet savanne cabine en luifel  (gelezen 1800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RogierStam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne 2009
Camplet savanne cabine en luifel
« Gepost op: juli 27, 2021, 09:42:40 pm »

Hoi

Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Rogier. Ik ben nu ongeveer 9 jaar de eigenaar van een camplet savanne uit 2009, en zeer tevreden. Anders dan wat licht onderhoud hier en daar doet t beestje t prima :)
Echter na enige gezinsuitbreiding wordt t wat krapper en zijn we gaan zoeken naar uitbreiding (e.g gastencabine en een lyifel). Enig rondbellen blijkt dit een lastig verhaal. Camplet (isabella nu) levert de cabine wel, maar in een groen/zandkleurige kleurstelling in plaats van beige/bruin. De bedragen zijn ook tamelijk fors.
Nu vroeg ik me af of iemand op dit forum al eens de gastencabine heeft nagebouwd, opgemeten of misschien wel een patroon heeft?

Een beetje speuren hier leverde al het patroon op voor een luifel :)
Daarnaast vroeg ik me af: kan iemand bevestigen of de rits voor de camplet luifel inderdaad deze is?
https://www.esvocampingshop.com/nl/opti-s-80-rits-8-mm-deelbaar-beige-324-cm/

Op mijn rits staat Opti 32. Een beetje zoeken leverde deze rits op

Mvg

Rogier
Gelogd

NickCamplet

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: Camp-let
Re: Camplet savanne cabine en luifel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 01, 2021, 10:40:52 am »

Kijk eens hier op de lijst van Isabella Denemarken. Dit is wat ze nog in hun magazijn opruimen. Kan ook door Nederlandse dealers besteld worden.
Gelogd

RogierStam

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3
  • Merk Vouwwagen: Camplet Savanne 2009
Re: Camplet savanne cabine en luifel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 02, 2021, 10:59:13 pm »

Dank voor je reactie!
Zo das even een verschil in prijs. Camplet NL en dealers vragen 550 euro. Volgens jouw lijst zou het op 362 euro uitkomen in Denemarken met de kanttekening dat het via dealers moet.
Gelogd

Jer81

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 897
  • Merk Vouwwagen: Trigano Itenea GL
Re: Camplet savanne cabine en luifel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 03, 2021, 12:01:30 am »

Dank voor je reactie!
Zo das even een verschil in prijs. Camplet NL en dealers vragen 550 euro. Volgens jouw lijst zou het op 362 euro uitkomen in Denemarken met de kanttekening dat het via dealers moet.
Misschien een idee om het in Denemarken bij een dealer te bestellen en te laten verzenden naar je huisadres.
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Camplet savanne cabine en luifel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 03, 2021, 12:05:11 am »

Esvo, Volendam verkoopt ook ritsen. Misschien goed om daar ook eens te informeren
Gelogd

nadine40

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 340
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL (2018), hiervoor een Combi-Camp Country Exclusive (2018), hiervoor een Camp-let Savanne
Re: Camplet savanne cabine en luifel
« Reactie #5 Gepost op: september 05, 2021, 09:12:40 pm »

Ik hoorde vandaag dat iemand een camp-let luifel van marktplaats had, zag er nog heel netjes uit. Dat was wel een standaard luifel. Bij de Savanne zou ik een adventure luifel aanraden, staat er echt mooi bij.
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal