Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Modificatie jamet 4x4  (gelezen 20776 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jelijn

  • Gast
Modificatie jamet 4x4
« Gepost op: januari 11, 2012, 03:22:49 pm »

Kreeg vandaag een brief van onze dealer:
De Jamet fabriek heeft geconstateerd dat er enkele technische problemen zijn bij de Jametic 4x4 Outdoor van 2011. Op dit model diens dan ook modificatie plaats te vinden. Jamet heeft een aanpassing gedaan op het frame. Aangezien het frame niet voldoende aangepast blijkt aan de werking van Ten Cate doek (met soms als gevolg uitgescheurde tenthoek naden door krimp). Ook worden de schokbrekers+ bevestigingen vervangen dit uit voorzorg.
........
De reparatie dient u voor uw volgende gebruik en in ieder geval voor eind februari plaats te laten vinden.
.......

Voor wie nog niets gehoord had en wel een Jametic Outdoor 2011, misschien het navragen bij eigen dealer waard?!
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2012, 10:22:34 am door jelijn »
Gelogd

theun

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 80
  • Merk Vouwwagen: combi camp country
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #1 Gepost op: januari 11, 2012, 06:01:36 pm »

Heeft er iemand post gehad dat dit ook geldt voor de gewone Jametic? Volgens mij is het frame namelijk hetzelfde als bij de 4x4 outdoor.
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2012, 06:27:31 pm »

Nop. Jametic 2010, maar geen post. Of is het alleen voor die van vorig jaar?
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.349
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #3 Gepost op: januari 11, 2012, 07:58:20 pm »

Welke dealer praten over?
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

famahbaas

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 82
  • Merk Vouwwagen: Teun ttt4 tenttrailer
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2012, 08:06:39 pm »

En dan maar hopen dat hij optijd terug is! wij moesten vorig jaar erg lang wachten! hij is toen in oktober 2010 weggegaan en 1 dag voor Hemelvaartsdag was hij terug.

Succes allemaal :J
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #5 Gepost op: januari 11, 2012, 08:36:00 pm »

Wij hebben ook nog niets gehoord, maar Vervat was/is onze dealer dus moet ik dan nu maar naar een andere dealer gaan ofzo?
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2012, 11:21:05 pm »

Het gold voor de outdoor 4x4 model 2011, over andere types stond niets in de brief vermeld van dealer Cor van den Oever in Herpen.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #7 Gepost op: januari 12, 2012, 07:17:18 am »

Dat is wel toevallig dat deze brief van Cor van de Oever vandaan komt. Aangezien Vervat failliet is (wel bezig met doorstart, maar dat duurt nog even) Heb ik gisteravond na het lezen van dit bericht een mail gestuurd naar Cor van de Oever dat ik heb gehoord dat er een terug roepactie is en of ik nu bij hun terecht kan voor deze terug roepactie. Ben benieuwd wat voor antwoord ik daar op krijg.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #8 Gepost op: januari 13, 2012, 11:39:56 am »

Ik heb reactie gehad van cor van den oever.zij verwijzen mij door naar ubachs, omdat ze zelf het materiaal niet hebben om de modificatie uit te voeren.ben ik toch benieuwd.of jullie ondanks dat je de brief van cor van den oever hebben gehad ook naar ubachs moeten?
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #9 Gepost op: januari 13, 2012, 12:15:22 pm »

Ik heb reactie gehad van cor van den oever.zij verwijzen mij door naar ubachs, omdat ze zelf het materiaal niet hebben om de modificatie uit te voeren.ben ik toch benieuwd.of jullie ondanks dat je de brief van cor van den oever hebben gehad ook naar ubachs moeten?
Zou ook weer fraai zijn. Koop je je vw in de buurt en moet je straks helemaal naar de importeur voor een modificatie. Ben benieuwd.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #10 Gepost op: januari 13, 2012, 12:33:51 pm »

Nee hoor, in de brief staat dat wij gewoon naar de werkplaats van onze dealer moeten bellen voor een afspraak omdat ze voor onze wagen de materialen binnen hebben gekregen voor de modificatie.
Gelogd

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #11 Gepost op: januari 13, 2012, 11:42:03 pm »

Bedankt voor dit stukje op het forum.
Ook wij hebben onze 4*4 gekocht bij Vervat en dus nog geen brief ontvangen.
Gelijk maar een mailtje naar de importeur.
Zodra ik antwoord heb zal ik het jullie laten weten.

gr Peter
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #12 Gepost op: januari 14, 2012, 08:42:02 am »

Wij hebben gisteren reactie gehad van ubachs.zij willen eerst nog even afwachten hoe het met vervat afloopt.ik moest nog een week of 2,3 geduld hebben.ik heb gezegd dat ik 1februari weer contact op zou nemen.ik heb ook gevraagd wat er gaat gebeuren wanneer vervat niet door start, want het is dealer onafhankelijk probleem en is geregeld vanuit de fabriek.maar daar kon ubachs nog geen uitspraak over doen.ik hou julie op de hoogte.
Gelogd

PeterKr

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #13 Gepost op: januari 14, 2012, 12:35:13 pm »

Dit werd mij vorig jaar ook verteld toen ik contact met Ubach had opgenomen om te informeren wie de garantie ging over nemen.
Op de site van Vervat staat dat er een businessplan is en dat er gezocht wordt naar een  investeerder.
Ubach vertelde mij indertijd dat Vervat eind februarie een doorstart wilde maken.
Afwachten dus maar ik zou het fijn vinden dat deze modificatie`s voor het klap seizoen begint zijn uitgevoerd op ons karretje

Gr Peter
Gelogd

jelijn

  • Gast
Re: Modificatie jamet 4x4
« Reactie #14 Gepost op: januari 18, 2012, 01:37:19 pm »

Gister met de dealer gebeld en afgesproken dat we volgende week de vouwwagen brengen, hij denkt dan met een weekje de vouwwagen weer klaar te hebben.
Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal