Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?  (gelezen 3110 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bri

  • Gast
Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Gepost op: juli 21, 2012, 01:08:00 pm »

Ok, je kan die te koop zetten!   Maar wat als hij stuk is?  Wilt iemand die dan nog.  Zoiets is toch veel te groot om naar een recycleerpark te brengen.

Zijn er opkopers?

Ik weet dat mijn broer een kapotte Erka heeft op dit moment, en daarom dat dit in mijn hoofd opkwam!  Wat doe ik als ik het niet meer aankan bijvoorbeeld?

Bri
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #1 Gepost op: juli 21, 2012, 01:19:57 pm »

Toch te koop zetten onder vermelding van de mankementen. Je hebt vaak mensen die een kar zoeken voor onderdelen of om een andere reden toch interesse hebben. Als je maar eerlijk blijft over de gebreken...
Gelogd

Mieke

  • Gast
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #2 Gepost op: juli 21, 2012, 07:53:26 pm »

Soms worden ze gekocht om er een aanhangwagen van te maken.
Eigenlijk kan je hem zelf gemakkelijk uit elkaar halen en alle delen naar het containerpark brengen. Veel is er niet aan: hout, ijzer (brengt nog wat geld in 't laatje) en stof (veel vodden  ;) )
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2012, 09:34:15 pm »

@ Mieke:

Volslagen  :off

Ik zie dat jouw Karma op -1 staat...

Bij deze in evenwicht gebracht!

(En Alex, is het geen tijd dat Karma-gedoe uit te zetten?? Slaat nergens op en levert alleen irritatie op. Bij mij dan in ieder geval?)
Gelogd

caspar

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.053
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #4 Gepost op: juli 22, 2012, 10:45:24 am »

ik heb onze oude conway gesloopt onderstel op mp gezet en binnen en dag verkocht alu breng ik naar de ijzerboer stokken heb ik aan muis belooft als ze kapot zijn aan haar conway en anders gaan ze het oud ijzer in en de tent aan de container gegeven
Gelogd

gaan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 803
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2012
  • als de klapper zonder klap klapt dan klopt het.
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #5 Gepost op: juli 22, 2012, 11:49:36 am »

Ja hoor, zeer zeker te koop aanbieden.
Ik heb vorig jaar voor onze Scout het hele web afgezocht voor een extra set bedpoten.

Al nemen ze hem voor niks mee, jij bent ervan af en iemand anders kan een uitbreiding doen of een schade herstellen.
En anders als de bak nog goed is kun je er naturlijk nog wel iets voor vragen.
Gelogd
Een staande ovatie voor alle klappers
klap, klap, klap, klap, klap, klap, klapperdeklap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap, klap.

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #6 Gepost op: juli 22, 2012, 01:41:27 pm »

Onze alpenkreuzer heb ik aan de rommelmarkt van onze kerk geschonken, waren toch wel een aantal mensen die er interesse in hadden en heeft uiteindelijk ?100,- voor hun opgeleverd, had geen zin in het gedoe met marktplaats.
Als je er niet al te veel voor vraagt of gratis afhalen erbij vermeld denk ik dat er dan toch wel animo voor is, en anders even langs een oudijzerboer rijden en vragen of hij de wagen 'desnoods voor niks' over wil nemen.
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #7 Gepost op: juli 27, 2012, 04:48:38 pm »

aha tuurlijk, gratis afhalen ;).... heeft hier nogal goed gewerkt met een paar dingen waar ik geen weg mee wist.  Of gewoon voor de deur zetten met 'gratis' erop  :**

Nu stel dat ik volgend jaar voor een holtkamper wilt gaan, nemen ze de mijne over als ik daar een tweedehandse zou willen kopen.  Financieel is een nieuwe niet haalbaar denk ik.
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.243
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #8 Gepost op: juli 27, 2012, 04:53:40 pm »

@ Mieke:

Volslagen  :off

Ik zie dat jouw Karma op -1 staat...

Bij deze in evenwicht gebracht!

(En Alex, is het geen tijd dat Karma-gedoe uit te zetten?? Slaat nergens op en levert alleen irritatie op. Bij mij dan in ieder geval?)
:off :off Doen we.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.243
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #9 Gepost op: juli 27, 2012, 04:54:26 pm »

aha tuurlijk, gratis afhalen ;).... heeft hier nogal goed gewerkt met een paar dingen waar ik geen weg mee wist.  Of gewoon voor de deur zetten met 'gratis' erop  :**

Nu stel dat ik volgend jaar voor een holtkamper wilt gaan, nemen ze de mijne over als ik daar een tweedehandse zou willen kopen.  Financieel is een nieuwe niet haalbaar denk ik.
Holtkamper neemt volgens mij geen andere merken in.
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

nikkel1964

  • Gast
Re: Wat doe je met een klapper als je stopt met kamperen?
« Reactie #10 Gepost op: juli 27, 2012, 07:00:10 pm »

:off :off Doen we.

 :off :off :off

Daar zou ik bijna je karma één voor willen verhogen...  :P
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal