Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Waardevolle spullen  (gelezen 4533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Waardevolle spullen
« Reactie #15 Gepost op: juli 24, 2012, 11:45:32 am »

@herowebe: bedankt voor de tip. Gelukkig hoef ik zelden bankzaken te regelen op vakantie, dat doet mijn dame van de administratie tijdens mijn vakantie(s). En als het al wel moet gaat het via de app op mijn telefoon (via GSM-netwerk), maar dat komt bijna nooit voor. De meeste betalingen gaan automatisch of op een vast moment, dus dat is prima te regelen.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.345
Re: Waardevolle spullen
« Reactie #16 Gepost op: juli 24, 2012, 12:42:31 pm »

We een goede tip want veelmensen zijn zich helemaal niet bewust van dit soort gevaren.
Ook niet van bijvoorbeeld de locatiemelding bij Twitter om waar wat te noemen. Zorg in ieder geval altijd voor een Goede firewall.  Wat je je laptop etc. hebt staan zijn vaak ook waardevolle spullen.  en inderdaad niet zomaar met je Android, I-phone etc. inprikken op iedere vrije WIFI verbinding.

Maar meer on topic
Ik zit er aan te denken om op 1 van de bankbakken een slotje te maken zodat het netbookje daar (enigszins) veilig in kan liggen als we weg zijn. 
Gelogd
Adventure Awaits

Richard

  • Gast
Re: Waardevolle spullen
« Reactie #17 Gepost op: juli 24, 2012, 12:49:01 pm »


Maar meer on topic
Ik zit er aan te denken om op 1 van de bankbakken een slotje te maken zodat het netbookje daar (enigszins) veilig in kan liggen als we weg zijn. 
Je zou ook kunnen overwegen om de laptop af te geven/in bewaring te geven  bij de receptie..
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Online Online
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.345
Re: Waardevolle spullen
« Reactie #18 Gepost op: juli 24, 2012, 02:20:18 pm »

Je zou ook kunnen overwegen om de laptop af te geven/in bewaring te geven  bij de receptie..

Is inderdaad ook een idee. Nu is het alleen wel zo dat wij meestal op SVR campings staan en dan is een receptie meestal niet voorhanden. Ik ben altijd al blij als de boer in de buurt is om me te melden :>

Maar dit jaar is er wel iets van een receptie geloof ik.

En wie denkt dat je op een kleine camping je buren wel kan vertrouwen, die heeft het mis. Heb ik helaas ooit moeten ondervinden.  Toen ooit in nl op een kleine camping de buren vroeg vertrokken (ik hoorde ze nog en ook nog wat gerommel) was toen ik mijn tent uitkwam ook mijn autoradio vertrokken.  :N  Helemaal zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar sommige geluiden vielen achteraf wel op hun plek.
Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal