Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 »   Omlaag

Auteur Topic: wassen op de camping?  (gelezen 10923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jsteijn

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #15 Gepost op: juli 25, 2012, 02:26:11 pm »

De wonderwasemmer van tup heb ik ook altijd bij me  :K :K
maar toch was ik ook op de camping. Wij nemen genoeg kleren mee voor ongeveer een week en die van de jongste zijn lekker klein (ze is 4 jaar) dus die doe ik vaak op de hand. De oudste speelt graag boer met de beesten op de camping en dat gaat in de machine.

De trommel nog vol van de vorige gebruikster....: geen probleem. Ik was nu al vele jaren op vele campings in vele landen en altijd is de regel dat je een tas of wasmand achter laat. Kom je dus bij een volle machine die klaar is.... gewoon ff de spulletjes in de tas stoppen die er (meestal voor de machine op de grond) staat  :J :J

Ook met de droger werkt het zo, alleen vouw ik het dan even een beetje knap op, anders kreukt het zo  :O :O
Gelogd

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re: wassen op de camping?
« Reactie #16 Gepost op: juli 27, 2012, 11:32:42 am »

Ik zoek een camping met wasmachine. Ik heb een hekel aan de hand was. Niet aan het wassen zelf maar aan al dat spoelen en  uienringen.
Verstuurd van mijn ZTE-SKATE met Tapatalk
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

geertje68

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 206
  • smitveld ruebist
Re: wassen op de camping?
« Reactie #17 Gepost op: juli 27, 2012, 11:40:35 am »

Ik bedoel natuurlijk uitwringen ipv uienringen! Fijn toch die woordvoorspelling..:-\

Verstuurd van mijn ZTE-SKATE met Tapatalk
Gelogd
echte kampeerders slapen onder doek!

Gerda, Rokus, Ezrie en Tiemo

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: wassen op de camping?
« Reactie #18 Gepost op: juli 27, 2012, 11:48:09 am »

 :H
Gelogd

Richard

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #19 Gepost op: juli 27, 2012, 12:50:59 pm »

ik dach al....na het groenten snijden  in het water ook ff de was doen ::) :?
Gelogd

Bri

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #20 Gepost op: juli 27, 2012, 04:52:37 pm »

Hoi, antwoordje van alleenstaande mama hier, die op haar vakantie natuurlijk liefst niet aan het wassen gaat!!!  Verleden jaar met handbagage naar Sardinie gevlogen en daar touroperator tent voor 2 weken.  Met wat wip express in de bagage gaan de dingen in een sopje en dan terug aan het lijfje van mijn 5 en 8 jarige.  Je bent op vakantie en die jongens maken het toch zo bont, dus niet al te nauw kijken is mijn idee.

dit jaar met een klapper en dus kan er meer mee.  Maar ik ben zo al van plan om de hoeslakens in dubbele of driedubbele sets op de matras te leggen... en zo de vuile was gewoon mee naar huis te nemen.  En als het nodig is, een sopje.

Ik ga eens googlen naar die tupperware ding!!
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: wassen op de camping?
« Reactie #21 Gepost op: juli 27, 2012, 05:10:02 pm »

Lang leve de wonder(was)emmer van tupperware voor de kleine wasjes.hier op de camping ook een wasmachine,wellicht dat ik er een keertje gebruik van ga maken.
die gebruiken wij ook al jaren voor de was op de camping, ideaal. Ok, wij zijn maar met z'n tweetjes,  maar toch, je neemt bijvoorbeeld niet voor dríe weken ondergoed mee. En af en toe een paar shirtjes of zo, gaat prima in die tupperware emmer.
« Laatst bewerkt op: juli 27, 2012, 05:13:10 pm door bensi »
Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

wegbaas

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #22 Gepost op: juli 27, 2012, 05:44:18 pm »

1 keer in de week een wasje bont en wit; 3 weken weg= 6 wasjes.....
Met z`n 4en vind ik dat een prima score!
En ja, de meeste campings hebben een wasmachine, zoniet doet een emmer wonderen!
gr.
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: wassen op de camping?
« Reactie #23 Gepost op: juli 27, 2012, 05:49:34 pm »

1 keer in de week een wasje bont en wit; 3 weken weg= 6 wasjes.....
Met z`n 4en vind ik dat een prima score!
En ja, de meeste campings hebben een wasmachine, zoniet doet een emmer wonderen!
gr.

Nou zo veel wil ik niet gaan wassen hoor! Het is voor mij ook vakantie :#

Ik ga proberen niet teveel mee te nemen :O dus een of twee wasjes zullen nodig zijn...we zijn natuurlijk wel met z'n vijven ::)
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

charlie

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #24 Gepost op: juli 27, 2012, 08:07:37 pm »

ik heb ook een wasemmer van tuperware en gebruik hem eigenlijk nooit.... zal de deksel en hengsel er eens bijzoeken!
Gelogd

CenC

  • Gast
Re: wassen op de camping?
« Reactie #25 Gepost op: juli 27, 2012, 09:53:23 pm »

Als oud Tupperware verkoopster  ::)de volgende tip voor gebruik wasemmer:

Handwarm water tot de helft, wasmiddel toevoegen en mengen. Vuile was erin en goed onderdompelen zodat alle lucht eruit is.
Emmer opvullen tot de vertikale stukken onder de rand. Deksel erop door je duimen over de rand te drukken/glijden. Even ontluchten, één of twee keer een beetje de emmer schudden zodat restant lucht naar boven komt en weer ontluchten. Je hoeft dus niet als een gek de emmer heen en weer te halen of zoals sommige doen, op de fiets binden en rondfietsen.  :X Niet nodig, gewoon een half uurtje/uur laten staan. Na openen de was direct uitspoelen, dus niet open laten staan. Uitwringen en ophangen, hoe natter je de was ophangt, hoe gladder het opdroogt.
De hengsel die erbij zit is alleen bedoeld om hem makkelijker te dragen, het is namelijk niet aan te raden om hem aan de rand mee te nemen.

Veel was plezier!!

P.s. gebruik je hem niet met het wassen, altijd handig om een zak chips luchtdicht in te bewaren. ;)
Gelogd

Blackraven

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 450
  • HK Flyer Expedition 1998
Re: wassen op de camping?
« Reactie #26 Gepost op: juli 29, 2012, 01:21:04 pm »

Klinkt wel handig, zo'n emmer, maar hoe kom ik aan zo'n party uitnodiging?

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: wassen op de camping?
« Reactie #27 Gepost op: juli 29, 2012, 02:17:13 pm »

Als oud Tupperware verkoopster  ::)de volgende tip voor gebruik wasemmer:

Handwarm water tot de helft, wasmiddel toevoegen en mengen. Vuile was erin en goed onderdompelen zodat alle lucht eruit is.
Emmer opvullen tot de vertikale stukken onder de rand. Deksel erop door je duimen over de rand te drukken/glijden. Even ontluchten, één of twee keer een beetje de emmer schudden zodat restant lucht naar boven komt en weer ontluchten. Je hoeft dus niet als een gek de emmer heen en weer te halen of zoals sommige doen, op de fiets binden en rondfietsen.  :X Niet nodig, gewoon een half uurtje/uur laten staan. Na openen de was direct uitspoelen, dus niet open laten staan. Uitwringen en ophangen, hoe natter je de was ophangt, hoe gladder het opdroogt.
De hengsel die erbij zit is alleen bedoeld om hem makkelijker te dragen, het is namelijk niet aan te raden om hem aan de rand mee te nemen.

Veel was plezier!!

P.s. gebruik je hem niet met het wassen, altijd handig om een zak chips luchtdicht in te bewaren. ;)

Inderdaad een geweldige emmer. Schrobben hoeft niet. Gebruik hem al jaren. Fijn om weer even te lezen hoe je de emmer het beste kunt gebruiken. Na al die jaren was ik dat een beetje vergeten.
Gelogd

Lien

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 710
  • Holtkamper Nano 2019
Re: wassen op de camping?
« Reactie #28 Gepost op: juli 29, 2012, 02:28:07 pm »

Klinkt wel handig, zo'n emmer, maar hoe kom ik aan zo'n party uitnodiging?

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk
Misschien via de webwinkel http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/83.html kon hem zo gauw niet vinden. Misschien anders even contact met ze opnemen. Staat boven aan hun pagina.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: wassen op de camping?
« Reactie #29 Gepost op: juli 29, 2012, 02:41:11 pm »

Klinkt wel handig, zo'n emmer, maar hoe kom ik aan zo'n party uitnodiging?

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

Op Marktplaats kun je ze ook gewoon vinden bij je in de buurt (ook nieuw, via verkooppunten).
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Pagina's: « 1 2 3 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal