Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Overgewicht en vouwwagen  (gelezen 5112 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annex

  • Gast
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #15 Gepost op: juli 31, 2012, 10:26:09 am »

Bravo vouwwagenwereld in Ommen heeft 4 merken: Combi-Camp, Camp-let, Aart Kok en Livingstone.
Klein bedrijf, hele vriendelijke eigenaars.

Gelogd

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #16 Gepost op: juli 31, 2012, 12:03:19 pm »

Anders kun je ook nog zoeken naar een wagen waar je in de bak slaapt, dan heb je dat hele probleem met pootjes niet. In een Alpen Kreuzer Super GT bijvoorbeeld zit het grote bed in de wagenbak, en is het deksel de vloer waarop je loopt. Er zijn ook andere merken die zulke types leveren.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #17 Gepost op: juli 31, 2012, 12:11:29 pm »

...wel eerst enigszins georiƫnteerd via internet op de verschillende modellen. Staar je daar echter niet op blind; wat op internet leuk lijkt kan in het echt behoorlijk tegenvallen.

Dat is zeker waar. Via oriƫntatie in folders en op internet hadden wij een eerste keuze gemaakt. Na bezoek aan Erica Recreatie die de wagen ook had viel deze meteen af.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Gizzy135

  • Gast
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #18 Gepost op: juli 31, 2012, 05:13:20 pm »

Bedankt zeg weer voor alle tips.die alpenkreuzer super gt lijkt mij ook wel wat. Bedankt voor de tip!!!!
Gelogd

Krizz

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.005
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Tuareg Gamedrive
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #19 Gepost op: juli 31, 2012, 07:13:20 pm »

In onze Aart Kok Kariba lig je ook op de wagenbak met een lattenbodem. Ik zelf breng ook een ruime 100kg mee en tijden de vakantie hebben we regelmatig met zijn 4tjes (2 kids 8 en 12) in ons 2 persoonbed gelegen. Met zijn 4tjes komen wij ook wel aan jullie gewicht en dat heeft bij ons nog nooit problemen gegeven.
Gelogd
The KubbKing is dead... long live the New King

Klavertjes

  • Global modderklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.781
  • Merk Vouwwagen: Opus Camper all-road 2022
  • Opus Camper all-road 2022
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #20 Gepost op: augustus 02, 2012, 07:58:32 am »

Bij de Jametics heb je ook een mogelijkheid voor een slaapplek in de wagenbak en de andere slaapplek op het deksel.

Maar er zullen vast nog meer merken zijn die dat hebben.

De Trigano Odyssee uiteraard, daar sliepen wij ook samen op de wagenbak slaapkant (220 kg samen) en daar kroop nog rustig een kind bij af en toe!

Het geeft je een veiliger gevoel gewoon, ik denk dat de platen op pootjes ook veel kunnen hebben hoor!
Gelogd
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

CenC

  • Gast
Re: Overgewicht en vouwwagen
« Reactie #21 Gepost op: augustus 02, 2012, 10:06:18 am »

Mijn man en ik zijn samen ook goed voor 210 kilo en ik onze huidige vw geen last van krakende of wiebelige bed. Ik zou zelf niet voor een lattenbodem gaan, daar er vaak een lat breekt als je net met een knie erop zit...
Maar kijk ook naar hoe je het bed in- en uit moet gaan. Er zijn namelijk breedteslapers en langslapers...bij de een moet bij nachtelijke plasjes over de andere heen en bij de andere niet. Iemand met overgewicht kan hier wel eens last van hebben. (ik dus)

Succes met je zoektocht!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal