Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Welk bijzettentje?  (gelezen 3028 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PaulPaul

  • Gast
Re: Welk bijzettentje?
« Reactie #15 Gepost op: januari 17, 2013, 05:25:12 pm »

Ook hier:  Quecha's(2) voor de kids. Voldoen gewoon, goed waterdicht want uitvoerig getest in Noorwegen en Schotland,Wales etc. Voor bepaalde gelegenheden heeft mijn vrouw een grote  Quecha gekocht met 2 slaapcabines tegenover elkaar. Ze gebruikt 'm als ze "op kamp" gaat met de "otjes" en wanneer we in het voorjaar met de VW ergens staan in Twente en we vrienden uitnodigen: staat zo en een zee van ruimte.
Gelogd

Muilwijk

  • Gast
Re: Welk bijzettentje?
« Reactie #16 Gepost op: januari 17, 2013, 10:46:18 pm »

Volgens mij hebben wij een Outwell Fusion werptent. Grote voordeel hiervan vond ik het voorportaaltje, voor schoenen e.d. Ook regent het bed niet gelijk nat wanneer je naar binnen gaat tijdens een regenbui. Bij andere werptentjes miste ik dit.
Gelogd

Drummer-64

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 101
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Spacer Expedition
  • There is no place like 127.0.0.1
Re: Welk bijzettentje?
« Reactie #17 Gepost op: januari 18, 2013, 11:30:45 am »

Bedankt voor de tips allemaal. We gaan op zoek.

Is wel handig idd als er iets van leefruimte is buiten de slaapplek. Voor bagage en zodat evt. regen idd niet direct het slaapgedeelte in komt.
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 424
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: Welk bijzettentje?
« Reactie #18 Gepost op: januari 18, 2013, 02:19:06 pm »

Het assortiment van decathlon opgooitentjes is groot.
Daar ziitten ook types bij met een voorportaaltje waarin je bv je schoenen kwijt kunt.
Wij gebuiken ze nu al vele jaren. Ze zijn zo goedkoop dat we en reserve meehebben voor het geval er een tijdens de vakantie stuk gaat.
Overigens, Ik heb de ventilatie nooit als een groot probleem ervaren, bij vroeg opbreken (zo rond 8 uur in de ochtend) was de tent altijd al droog .
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal