Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: waarom verzekeren?  (gelezen 1941 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

annick

  • Gast
waarom verzekeren?
« Gepost op: februari 11, 2013, 04:49:10 pm »

Hallo

we zijn net de Cabanon Chamonix gaan bestellen bij De Wit. Terloops kwam het thema "verzekering" ter sprake.
In Belgiƫ is het niet direct de gewoonte om een vouwwagen te verzekeren en ik zou al niet weten WAAR ik deze kan verzekeren.
MAAR waarom zou ik de vouwagen verzekeren??

groetjes...
Gelogd

villeke

  • Gast
waarom verzekeren?
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2013, 05:04:09 pm »

Tegen schade en diefstal. Dat lijkt mij duidelijk. Zeker wanneer de vw nieuw is. Heb je een tonnetje of 2 spaargeld dan niet nodig....
Gelogd

annick

  • Gast
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #2 Gepost op: februari 11, 2013, 05:05:33 pm »

tuurlijk hebben we die nodig  :P
krijg je dan het volledige bedrag terug bij diefstal?
Gelogd

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #3 Gepost op: februari 11, 2013, 05:07:56 pm »

Dat is afhankelijk van je verzekering. Bij ons (unive) is ie de 1e 5 jaar voor nieuwwaarde verzekerd.
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

annick

  • Gast
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #4 Gepost op: februari 13, 2013, 12:36:57 pm »

Ik ga op zoek naar een verzekering hier in ons belgenlandje, als iemand tips heeft...laat maar horen.
Gelogd

annick

  • Gast
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #5 Gepost op: februari 20, 2013, 08:24:44 am »

Help, hier in B is er blijkbaar geen goede verzekering te vinden voor onze vouwwagen. Zijn er B op dit forum die wel eentje gevonden hebben?

gr en bedankt voor alle tips
annick
Gelogd

Qwaqa

  • Gast
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #6 Gepost op: februari 20, 2013, 08:46:13 am »

MAAR waarom zou ik de vouwagen verzekeren??

Tegen schade en diefstal. Dat lijkt mij duidelijk. Zeker wanneer de vw nieuw is. Heb je een tonnetje of 2 spaargeld dan niet nodig....
Het zal ongetwijfeld ook wel genoemd zijn in het verzekeringsdraadje:

Schade en diefstal wellicht alleen als je 'm ergens anders stalt dan bij je thuis in de garage. Verder hoef je de wagen niet te verzekeren, tenzij je angstig wordt dat je in een storm terecht komt en je wagen wegwaait, als je dan geen prettige vakantie meer hebt zou ik een verzekering afsluiten.
Gelogd

Emmer

  • Gast
Re: waarom verzekeren?
« Reactie #7 Gepost op: februari 20, 2013, 09:14:57 am »

Help, hier in B is er blijkbaar geen goede verzekering te vinden voor onze vouwwagen. Zijn er B op dit forum die wel eentje gevonden hebben?

gr en bedankt voor alle tips
annick

Heb ook gezocht naar een verzekering vanuit Belgie maar ook nog niet gevonden. Verzekeraars kennen blijkbaar alleen caravans en mobilehomes. Ook al geinformeerd bij Nederlandse instellingen maar daar kan je geen verzekering afsluiten als je geen inwoner van NL bent.
De BA verzekering is wel automatisch in orde door de verzekering van de auto gezien de wagen in de categorie -750kg valt.
Mocht je toch ergens een verzekeraar vinden die vouwwagens wil dekken in Belgie hoor ik het graag :-)
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal