Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Reisverzekering met vouwwagen voor belgen  (gelezen 981 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gonzoco

  • Gast
Reisverzekering met vouwwagen voor belgen
« Gepost op: maart 11, 2013, 03:02:33 pm »

Hey, wat doen andere belgen als reisverzekering? Immers, de aantrekkelijke reisverzekering van anwb is voor ons niet van toepassing omdat dat voor nederlanders is. Niet eenvoudig een verzekeraar voor de vouwwagen te vinden! We hebben wel
Opel Assistance bij onze wagen, maar het is me -nog- niet duidelijk of dat ook voor de vouwwagen geldt. De verzekering zou enkel voor de duur van onze reis naar Frankrijk zijn.
Gelogd

wimmiw

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 31
  • Merk Vouwwagen: hk cocoon mtt
Re: Reisverzekering met vouwwagen voor belgen
« Reactie #1 Gepost op: maart 11, 2013, 09:05:09 pm »

Hallo

wij hebben een repatrieringsverzekering van Ethias Assistance
daarin zit "pech onderweg" voor de wagen en de aanhangwagen en alle familielieden zijn gedekt voor de medische problemen/kosten in het buitenland.

Wij hebben ook de automatische Opel verzekering maar dat is enkel voor de Opel en alleen de Opel denk ik. Ik kan niets terugvinden over medische kosten of aanhangwagen in hun voorwaarden
Wel brengen ze de eventuele passagiers naar huis bij pech onderweg (gelukkig laten ze die niet op de pechstrook staan)
Eens bij Opel vragen maar dan wel een schriftelijk antwoord vragen.
Gelogd

gonzoco

  • Gast
Re: Reisverzekering met vouwwagen voor belgen
« Reactie #2 Gepost op: maart 12, 2013, 10:47:12 am »

Doe ik. Bedankt voor je antwoord. Ik houd je op de hoogte ivm. de Opel Assistance. Daar laten ze me weten dat ze m'n vraag doorgestuurd hebben naar Opel Insurance.

Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal