Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?  (gelezen 4612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elisa

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #15 Gepost op: mei 21, 2013, 02:19:46 pm »

MAar sommige spullen ivm hygine zou ik toch wel nieuw kopen,

Alles wat in de vaatwasser kan, kun je gebruikt kopen ;-)

Beste tijd... Ik denk idd na de zomervakantie. Dan willen de mensen er van af, dus heb je waarschijnlijk meer keuze. Qua prijs zal het niet veel schelen denk ik.
Gelogd

Angel

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #16 Gepost op: mei 21, 2013, 02:33:02 pm »

MAar sommige spullen ivm hygine zou ik toch wel nieuw kopen,

Ja sommige dingen wel, maar een tafel, stoelen, koelbox, haringen, campingkast, vaatwasser spullen inderdaad etc. Kun je gewoon hergebruiken en zijn toch duur in aanschaf alles bij elkaar.
Gelogd

Jootje1710

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.350
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone Game Drive 2018
  • Je bent gek op klappen of niet!!
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #17 Gepost op: mei 21, 2013, 03:51:55 pm »

Alles wat in de vaatwasser kan, kun je gebruikt kopen ;-)


Dat dacht ik ook bij de inventaris van het keukentje van mijn Trigano, maar het meeste was écht te vies om aan te pakken, getver, wat kunnen mensen hun spullen smerig achterlaten  :I
Gelogd
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Twice3

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #18 Gepost op: mei 21, 2013, 04:02:21 pm »

Wij hebben vorig jaar onze trigano odyssee uit 2009 vlak NA de vakantie gekocht voor een heel mooi bedrag (ik kan er nog blij van worden hahaha)

De wagen bevalt ons heel goed maar heb je een week slecht weer dan is voor ons gezin (2 volw, 3 kids boven de 10 jaar) de voortent wat aan de kleine kant. Maar wanneer dat me gebeurd ben ik al op weg naar huis denk ik  :J Wij gaan wel wieltjes onder de keuken laten zetten voor het gemak. Het grote voordeel vinden wij het opzet gemak, de heerlijke opbergruimte onder het bed, het inritsbare kuipzeil  :> en het feit dat ie vrij nieuw is waardoor wij kampeer nono's niet de ellende van een ander zouden kopen en veel goedkoper uit waren dan een nieuwe. Kwalitatief goed afgewerkt en erg volledig. Maar zoveel mensen zoveel meningen...

Succes met je speurtocht en welkom op dit leuke forum!
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #19 Gepost op: mei 21, 2013, 06:28:50 pm »

Ik zag deze vraag ook ( was die wellicht van deze vragensteller?) in de nieuwe kck staan en als antwoord wordt verwezen naar dit forum   :)
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #20 Gepost op: mei 21, 2013, 07:11:05 pm »

Wij hebben eerst twee jaar met een oude Alpen Kreuzer gekampeerd voor ? 200,-. Vanaf dat moment hebben we bijna 2 jaar internet afgespeurd naar een jong gebruikte vouwwagen.

Uit diverse oriëntatie bezoeken bij verschillende winkels hebben we gekozen voor de Roadmaster Family S. Die paste het beste bij ons.

In die twee jaar zoeken op internet hebben we geen verschillen gezien in prijzen tussen voor en of na seizoen.

Wat wel grappig is, toen we tot de aanschaf over wilden gaan, heb ik er heel wat af gemaild en gebeld. Of we gekregen geen reactie of ze hadden geen tijd. Wel vreemd, je wilt toch van je vouwwagen af? Heb toen eens gebeld met de Roadmaster in Goirle en die had een mooie gebruikte staan met 2 jaar garantie.

Succes met de eventuele aankoop. :nl
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Faber

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #21 Gepost op: mei 21, 2013, 11:23:51 pm »

Je kunt ook voor een Jamet Jametic gaan.
Of een wat oudere combi-camp/camplet.

Bijv. een oude maar waterdichte camplet kopen nu.
Volgend jaar een nieuwere camplet/combi-camp/holtkamper/jamet/enz.
Of de oude nog een jaartje houden en zo lekker geld overhouden voor meer vakantie :K :K

Jij snapt precies ons dilemma haha.
Gelogd

Faber

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #22 Gepost op: mei 21, 2013, 11:26:36 pm »

Ik zag deze vraag ook ( was die wellicht van deze vragensteller?) in de nieuwe kck staan en als antwoord wordt verwezen naar dit forum   :)

Moest je reactie een aantal keer lezen om te begrijpen. Geen idee wat kck is maar ik was het in elk geval niet.
Gelogd

Faber

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #23 Gepost op: mei 21, 2013, 11:29:38 pm »

Haha sfeer is duidelijk op dit forum. Lol zit echt droge humor tussen.
Onwijs dankjewel voor de reacties. Hoe herkenbaar al die dilemma's.

To be continued....meer kan ik er even niet over zeggen.

Verheug me op het moment dat ik jullie mag melden dat ons eerste nachtje erop zit. Is en het teruglezen van mijn eigen berichten toen ik als groentje op dit forum kwam. Big smile waarschijnlijk.

Dank voor jullie warme welkom.
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #24 Gepost op: mei 21, 2013, 11:39:44 pm »

Geen idee wat kck is maar ik was het in elk geval niet.

KCK = Kampeer en Caravan Kampioen, blad van de ANWB ;-)
Gelogd

dorus_jolan

  • Gast
Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #25 Gepost op: mei 21, 2013, 11:43:25 pm »

Ook wij kwamen 2 jaar geleden nieuw op dit forum. Ik herken alle vragen nog als de dag van gisteren en eerlijk gezegd vraag ik me sommige dingen nog af of we het juiste hebben gedaan.
Ik persoonlijk wilde O snel mogelijk een vouwwagen, mijn vrouw was geen kampeerster maar viel voor de cabanon Columbia die we dan ook nieuw hebben gekocht, maar die waren er destijds niet 2e hands (wel als ik geduld had, maar ja dat heb ik dan ook niet).
De dingen die we 2e hands hebben gekocht zijn er dan ook niet veel omdat ik het veel te leuk vind om dit soort dingen gaande weg het jaar te kopen. De stoelen hebben we wel voor een mooie prijs op marktplaats kunnen kopen, en ik kijk nu nog regelmatig omdat ik het leuk vind om te zien en soms iets te kopen wat ik handig en leuk vind. Wij zijn dan ook luxe kampeerders en willen van alle gemakken voorzien zijn (behalve tv dan). Dat alles (plus voldoende budget) maakt dan ook dat ik voldoende aan mijn vakantie/ vouwwagen uitgeef.
Het belangrijkste is dat je veel plezier hebt van je keuzes en een hele fijne vakantie hebt ongeacht wat je zelf goed vind. Wij kunnen je alleen adviseren en onze keuze onderbouwen.

Dus ik zou zeggen als je een geschikte vw. Zoet binnen je budget lekker doen en als het kan nog een weekje proefkamperen dit jaar!!!!

In ieder geval HEEL VEEL PLEZIER met alles!!!!
Gelogd

Kien

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 406
  • Merk Vouwwagen: Malawi 2.0
  • lekker water is nog geen bier....
Re: Meest gunstige moment om gebruikte vouwwagen te kopen?
« Reactie #26 Gepost op: mei 22, 2013, 12:41:55 am »

Ik weet niet waar je woont, maar vandaag in Noordbergum (veel) klappers zien staan. Ik heb me verwonderd over de hoeveelheid wagens die daar staan en de prijs.... Diverse merken voor diverse prijzen..

Kan me bijna niet voorstellen dat er veel aan de prijs wordt veranderd...
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2013, 12:43:36 am door Kien »
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal