Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?  (gelezen 10055 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Inge

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Berichten: 65
  • Nog 'n paar maandjes - trotse eigenaar Jamet Easy
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #30 Gepost op: juli 04, 2013, 04:27:08 pm »

Wij hebben een Jamet Louisiana en eigenlijk is de vouwwagen al redelijk vol met alle standaard dingen die toch meemoeten.
Voortent/luifel/stokken/stoelen/tafel/luchtbedden voor de ondertentjes etc.etc.

Normaal hebben we de koelkast in de disselbak, maar.. nieuwe koelkast gekocht en die past niet meer... Dus ietsje anders inrichten dit jaar. Koelkast in auto - skottel in disselbak en dan kunnen we al wat kratjes met kleding nog kwijt in het "middenstuk" van de vouwwagen.

Per persoon gaat er hier 1 boodschappenkratje aan kleding mee. Gedeeltelijk dus in auto en gedeeltelijk in vouwwagen. Op vakantie slapen wij aan ene kant, kinderen in ondertentjes, dus hou 2 persoonsbed over waar de 4 kratjes met kleding opgaan. En daar pakken we iedere dag wat uit. Vuile kleding in vuilniszak erachter - en na 1.5 week raken bijv. de kratjes van de kinderen leger en combineer ik dat kratje - hou ik een kratje weer over waar de "vuile was" in gaat.

Verder nog een grote tas met handdoeken, onderlakens e.d.

En dit jaar voor het eerst een extra overnachtingstasje...
Gelogd

berkevelda

  • Gast
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #31 Gepost op: juli 04, 2013, 05:30:02 pm »

R
Wij hebben een Jamet Louisiana en eigenlijk is de vouwwagen al redelijk vol met alle standaard dingen die toch meemoeten.
Voortent/luifel/stokken/stoelen/tafel/luchtbedden voor de ondertentjes etc.etc.

Normaal hebben we de koelkast in de disselbak, maar.. nieuwe koelkast gekocht en die past niet meer... Dus ietsje anders inrichten dit jaar. Koelkast in auto - skottel in disselbak en dan kunnen we al wat kratjes met kleding nog kwijt in het "middenstuk" van de vouwwagen.

Per persoon gaat er hier 1 boodschappenkratje aan kleding mee. Gedeeltelijk dus in auto en gedeeltelijk in vouwwagen. Op vakantie slapen wij aan ene kant, kinderen in ondertentjes, dus hou 2 persoonsbed over waar de 4 kratjes met kleding opgaan. En daar pakken we iedere dag wat uit. Vuile kleding in vuilniszak erachter - en na 1.5 week raken bijv. de kratjes van de kinderen leger en combineer ik dat kratje - hou ik een kratje weer over waar de "vuile was" in gaat.

Verder nog een grote tas met handdoeken, onderlakens e.d.

En dit jaar voor het eerst een extra overnachtingstasje...

Goh, tis net of ik mezelf hoor praten....   :X
Gelogd

Spiegelbeeld

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 722
  • HK Cocoon, klappen doe je pas onder Lyon
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #32 Gepost op: juli 04, 2013, 06:46:18 pm »

Wij hebben per persoon een weekendtas, daarin zowel kleding, handdoeken als zwemkleding.

Das meer dan genoeg, daar moet ik wel bij zeggen dat we altijd naar mooi weerbestemmingen gaan. Kamperen is voor ons zeker weten dat je elke dag korte broek aan kan, kramperen in Nederland doen we uit principe niet.

Mooiweerbestemming betekent wel aanzienlijk minder kleding, das voordeel nr. 2, naast het mooie weer!
Gelogd

John Boender

  • Gast
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #33 Gepost op: juli 08, 2013, 03:53:35 pm »

Wij nemen p/p een tas kleding mee in de auto. Is de vouwwagen opgebouwd dan maken wij van IKEA linnenvouwboxen een soort van kast op de tweede plank.
Overzichtelijk en er is ruimte voor Thijs op de plank om te spelen, als hij even binnen wil zitten. Slapen doet hij in het onder tentje.
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #34 Gepost op: juli 09, 2013, 08:53:09 pm »

Wij gaan ook altijd naar een warm weer vakantie (mid.zee zuid frankrijk)..Er gaat dus ook maar 1 lange broek mee voor de meiden en voor ons zelf..Verder alleen maar jurkjes, hempjes en dat soort spul..En voor ons allemaal 1 vest plus regenjas.

Leuk om jullie reacties te lezen! :#
Gelogd

marjanb

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 12
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #35 Gepost op: juli 11, 2013, 11:20:57 am »

Wij hebben alle vier een eigen opvouwkratje met kleding. Thuis voor de kast inruimen, dan in de wagenbak onder ons bed waar de kratjes gewoon blijven staan (Odyssee)! De was gaat in een wastas van het kruidvat, staat naast de wagenbak. Af en toe een rondje opruimen in de voortent en alles weer in het eigen kratje!
Gelogd

schorpioentje73

  • Gast
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #36 Gepost op: juli 30, 2013, 02:30:24 pm »

Wij hebben al paar jaar geen eigen kampeermiddel meer en huren op de camping, en alles gaat in de auto, meestal in van die plastiek bakken met deksel.
Gelukkig hebben we een ruime koffer (minibusje), dus met een vouwwagen zou dat ook wel lukken als er daar al wat ingaat, en de rest in de koffer.
Wij hebben 3 jonge kids van 7 - 5 en 3 jaar
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #37 Gepost op: juli 30, 2013, 02:41:44 pm »

Wij gebruiken 2 grote weekend/ sporttassen, 1 voor de kids en 1 voor ons uiteraard. Voor onderweg hebben we een kleine sporttas waarin we wat reiskleding hebben zitten voor 1 of 2 overnachtingen
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

wendyenbob

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #38 Gepost op: juli 30, 2013, 03:47:26 pm »

wij hebben in onze vouwwagen alles liggen wat standaard meegaat, klein spul in de banken en in het middenstuk de tafel, skottel, wc, gasflessen etc. Stoelen bovenop.
De wagen hoeft dus voor vertrek of bij thuiskomst niet meer opengeklapt te worden.
We hebben plastic bakken met deksel waarvan er precies 4 in de disselbak passen.
Mijn man en onze 3 jongens hebben al hun kleren inclusief handoeken in de zo'n bak zitten en ik heb die van mij in een koffertas zitten die dan samen met de 2 koelkasten in de auto gaat. Tijdens de vakantie hebben we de bakken en koffer in de wagenbak staan op of tussen de bankjes en is alles goed bereikbaar.
Gelogd

spikehome

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.971
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero (2021)
  • Holtkamper Aero (2021)
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #39 Gepost op: juli 30, 2013, 04:59:27 pm »

Alles gaat de vouwwagen in totaal 4 kratten kleding.
Zijn wel de afsluitbare boxen en ietsjes groter dan een boodschappen krat.
Gelogd
kampeer ervaringen:
(als eerste met je ouders natuurlijk met een vouwwagen o.a. travelsleeper daarna caravan)
Hotel o.a. vlieg en bus reizen
5 jaar bungalow tent
1 jaar trigano ocean
9 jaar trigano odyssee (2003)
7 jaar Holtkamper Kyte XL (2012)
Nieuw Holtkamper Aero 2021

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #40 Gepost op: juli 30, 2013, 09:48:30 pm »

Per persoon een krat kleding in de klapkar, onder het bed. Schoenen gaan in twee kratten die in de tent staan (en in de auto vervoerd worden). Jassen in de auto, hangen op de kapstok welke vast in de klapkar, aan de diagonale stang bij de ingang vast zit. Regenkleding zit in de schoenenkratten.

Iedereen mag meenemen wat hij/zij wil, zolang het maar in 1 krat past...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #41 Gepost op: juli 30, 2013, 11:09:58 pm »

Iedereen mag meenemen wat hij/zij wil, zolang het maar in 1 krat past...

WauW! dan moet je mij eens gaan vertellen hoe je die regel er door heen hebt gekregen!!  WW WW WW WW WW Want mijn beterhelft is een "echte" vrouw :( .... ookal moet ik zeggen dat het wel makkelijk is om de kogeldruk van mijn klapper te regelen  :? 1 tas verschuiven is meer dan genoeg  ::)
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

Runningr

  • Gast
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #42 Gepost op: juli 31, 2013, 12:37:23 pm »

 >:(Het kind bergen wij op de achterbank van de auto op  >:(
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #43 Gepost op: juli 31, 2013, 03:21:37 pm »

WauW! dan moet je mij eens gaan vertellen hoe je die regel er door heen hebt gekregen!!  WW WW WW WW WW Want mijn beterhelft is een "echte" vrouw :( .... ookal moet ik zeggen dat het wel makkelijk is om de kogeldruk van mijn klapper te regelen  :? 1 tas verschuiven is meer dan genoeg  ::)

Ook mijn vrouw is echt...  :P

Maar de regel komt bij haar vandaan. Met kamperen proberen we vooral praktisch te zijn.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Pila79

  • Gast
Re: Waar bergen jullie kleding voor jullie zelf en de kinderen op?
« Reactie #44 Gepost op: augustus 22, 2013, 09:16:09 am »

Wij hebben in de "vaste" kast van onze louisiana een dwarsstok bovenaan, waardoor we 2 van die smalle ikea uitvouwzakken met vakken ( als je begrijpt wat ik bedoel, kan ook in je kledingkast voor schoenen)  hangen, daar past de kleding van onze kleine kinderen in. Zelf hebben we 2 campingkastjes waar we onze kleding in kunnen leggen. Ik vind  t zelf heel onhandig om in kratten of bakken te moeten graaien, maar met inmiddels 3 kinderen die steeds groter worden zullen wij toch een keer iets anders moeten verzinnen... voor de kinderen  ;) Denk dat die dan ook een krat met de 1 krat per persoon regel krijgen. Nu past alles voor hun 3 nog wel in 1 krat (ze zijn 0, 2, 4) en lopen t liefst de hele vakantie in zwembroek/bikini.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal