Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Zijn er nog meer dames die er wel eens alleen op uit gaan met de klapper?  (gelezen 3319 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mustang

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 259
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2018, ex Cocoon Aero 2013, ex Flyer 2004
  • wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Re: Zijn er nog meer dames die er wel eens alleen op uit gaan met de klapper?
« Reactie #15 Gepost op: juni 26, 2013, 11:53:01 pm »

Ik vind inpakken ook lastiger dan opbouwen. Vooral de deksel dichtdoen van de flyer. Overal piepen er dan nog stukjes stof tussenuit. Moet die deksel weer iets open, dan zelfde verhaal aan de andere kant ::) maar als alles erin zit krijgen we over het algemeen de deksel toch wel aardig dicht. Om de beurt duwen, daarna trekken aan die stangen. Dat doe ik dan wel een paar keer achter elkaar. Dan op de deksel zitten, meestal krijg ik het zo wel voor elkaar. Op het bed heb ik dan de bankkussens en het dekbed. De voorwand haal ik er altijd af. Heb gelezen dat je dat kan meevouwen, maar heb ik nog nooit geprobeerd bij de flyer.
Mijn man is chauffeur buitenland, dus de vw alvast brengen lukt niet. En het rijden, aanhaken etc. vind ik geen probleem, al gaat het acheruitrijden lang niet zo goed als een ecnte chauffeur :N
Maar een krukje gaat iig mee. Dan werk je niet zo boven je macht, dat scheelt denk alweer.
@boompje: tja, eigenlijk moet je eerst een opzetinstructie doen en dan je opties bepalen  :I haha
Maar goed dan zijn het nog de handelingen van de stokken van de uitbouw, de roofextensions en de luifelstok. Tijd en beleid ga ik oo toepassen
Gelogd

panevino

  • Adminiklaptor
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.316
  • Merk Vouwwagen: HK Flyer Bedouin
Re: Zijn er nog meer dames die er wel eens alleen op uit gaan met de klapper?
« Reactie #16 Gepost op: juni 28, 2013, 09:21:50 am »

Alleen opzetten zou ik nog wel zien zitten. :J
Maar inpakken niet.  I:

Wij hebben sinds kort een flyer, maar hebben de grootste moeite
Om de deksel dicht te krijgen.
Zelfs met de bijgeleverde ratel is het lastig.  :?
Maar goed dat is off topic

Groetjes Mariska

Beetje offtopic wellicht, maar toch.

Hoe je de luifel over de tent heel terugslaat kan veel uitmaken hoe makkelijk/moeilijk je de klep dicht kan krijgen. Helemaal eroverheen slaan, zodat zoveel mogelijk doek OP het dak ligt en niet nog een beetje er naast hangt.

Maar, met froli en slaapzakken op het bed is de ruimte heel beperkt. Gewoon effe op de klep gaan staan zodat de lucht er goed uit kan. Ook zorgen dat de klep goed naar voren geduwd is scheelt. Daarna bij de sluiting goed leunen en de beugel erover halen, maar nog neit dicht trekken. Dan de andere kant doen. Weer effe klep naar voren duwen en dan dicht met de beugels.

Ik was ook bij HK en liet dit zien. Zij vonden het maar raar dat ie zo moeilijk dicht ging. Ik ben ondertussen niet ander gewend en heb bemerkt dat vooral dat tentdoek over het dak heen halen EN het even geduld hebben tot de lucht eruit is van grote factoren zijn.
Gelogd
// Marcellino Pane e Vino \\

keijzer

  • Gast
Re: Zijn er nog meer dames die er wel eens alleen op uit gaan met de klapper?
« Reactie #17 Gepost op: juni 28, 2013, 09:52:17 am »

Ik ben met Pinksteren alleen met de kinderen op pad geweest met onze Kyte.
Ik heb gewoon effe hulp gevraagd aan de buren op de camping!!!

En even over het moeilijk dicht krijgen van de Flyer deksel. Dat probleem hadden wij ook en ik zeg gewoon probleem neerleggen bij
Holtkamper. Het is toch verschrikkelijk dat je moet martelen om die deksel dicht te krijgen! En dit komt geheel door dat Froly bedsysteem.....
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal