Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Welk jaar was het slechte jaar van Combi-camps? Dan kan ik die advertenties overslaan.
Het valt me wel op dat Zowel bij Aart Kok als bij Holtkamper de service buiten de garantie en het erkennen van eigen fouten, eehm, niet op het niveau ligt wat ik netjes vind.
Mijn ervaring is juist dat de dealer ( in dit geval B & A in Roden voordat ze werden overgenomen door Aart kok) veel meer service verleende dan Aart kok zelf (Heemstede). Maar ik weet natuurlijk niet hoe andere klappers dat ervaren hebben.
Holtkamper leverde vroeger ook via dealers ... maar is daar dus destijds mee gestopt vanwege dezelfde redenen als Aart Kok nu.
Als je een product hebt gekocht bij een detaillist, is het de detaillist die de garantie en de servive geeft/dient te geven. Het merk/het bedrijf dat aan de detaillist levert is daar geen partij in. Die hoeft jou dus ook geen garantie of service te verlenen.
Maar dat klopt (en hoort) ook zo te zijn als je het over enerzijds dealers/detaillisten en anderzijds groothandels/importeusr/fabrikanten hebt. Hoe vreemd het ook mag overkomen. Als je een product hebt gekocht bij een detaillist, is het de detaillist die de garantie en de servive geeft/dient te geven. Het merk/het bedrijf dat aan de detaillist levert is daar geen partij in. Die hoeft jou dus ook geen garantie of service te verlenen.