Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omlaag

Auteur Topic: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?  (gelezen 13625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #60 Gepost op: april 04, 2014, 09:40:16 pm »

nu ff een jamet meehelpen opbouwen in het donker
Mr.roadmaster brengt licht in het duisternis.
ohja ze is ook pp het forum geweest voor het opbouwschema.
straks maar eens verder praten if morgen
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #61 Gepost op: april 04, 2014, 09:59:25 pm »

En blijf het geweldig vinden als ze dan tegen mij zeggen dat er een club bestaat die over vouwwagens gaat. :P
Bonny schiet nog wel eens in de lach als ik dan vraag naar de website adres. ;)
Hebben ze je stikker vast nog niet gezien  :#
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

kph

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #62 Gepost op: april 05, 2014, 10:41:51 pm »

@Alex: Ik ben degene die ook had gereageerd of je zou mogen komen kijken op het klapweekend.....(zonder dat je er zelf staat). Aangezien we zelf nog zoekende zijn naar een geschikte klapper.....
Als we langskomen op het klapweekend en ik mag even bij je binnenkijken dan zal ik dat eerst heel netjes vragen en ik zal ook mijn schoentjes uit doen  :O
Gelogd

Alex

  • Klapgek
  • Adminiklaptor
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14.261
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero Wind®Force 2020
    • Fortuin
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #63 Gepost op: april 05, 2014, 10:58:32 pm »

Op het klapweekend maken Bonny en ik altijd een uitzondering. ;)
Dan is het eigenlijk 1 grote open dag.

Dus geneer je niet en kom maar lekker buurten al is de kans groot dat ik nog wel eens bij iemand anders onder de luifel ben te vinden. :P
Gelogd
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #64 Gepost op: april 05, 2014, 11:05:58 pm »

Helaas gebeurt het toch te vaak dat je staat te tobben met je kampeermateriaal en dat je geen hulp krijgt.

Nog nooit meegemaakt in 43 jaar kamperen. Iedereen altijd erg behulpzaam. Vorig jaar was mijn eerste keer alleen met de kinderen en de klapper. Na 5 uur auto met 35 graden hadden we niet erg veel kracht meer om de boel op te zetten. Stonden 3 jonge gezinnen naast ons en 2 echtparen met seizoensplek. Helaas was er niemand van de jonge gezinnen die ons te hulp wilden schieten, maar van de oudere echtparen kwamen de lieve oude mannetjes(leeftijd rond de 80) ons helpen.
En wij hebben vorig jaar een engels echtpaar met zo'n aparte klapper geholpen. Zo'n pop up geval. Ik heb zelden mensen zo blij en dankbaar gezien.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #65 Gepost op: april 06, 2014, 08:54:47 am »

Op het klapweekend ga ik alle vouwwagens bekijken hoor! Dus onder een andere luifel of niet, ik wil zoveel mogelijk klappers bekijken! Dus hopelijk is iedereen net zo gastvrij als ze zeggen te zijn, dan krijg ik mijn dag wel om  :J
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #66 Gepost op: april 06, 2014, 09:53:24 am »

Stonden 3 jonge gezinnen naast ons en 2 echtparen met seizoensplek. Helaas was er niemand van de jonge gezinnen die ons te hulp wilden schieten, maar ...
En dit bedoelde ik nu met mijn opmerking. Zelf heb vorigjaar een paar jongens uit Zeeland die met hun oude bungalow tent aan het wegspoelen waren geholpen. Ze waren al bij diverse anderen geweest met de vraag wat ze moesten doen.  En kregen dan antwoord doe dit of doe dat. Maar even daadwerkelijk de handen uit de mouwen steken was er niet bij. Dus blij verrast dat ze waren met een paar extra handen.
Gelogd

Theun1957

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Kavango game drive
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #67 Gepost op: april 06, 2014, 09:56:16 am »

Sinds we een Kavango hebben komen er altijd wel even mensen kijken. Veel geheimen hebben we niet dus binnenkijken is als ze het vragen geen probleem. Het zijn niet alleen Nederlanders maar daarnaast ook Belgen, Duitsers en Engelsen en zelfs Fransen.
Alleen als dan de vraag komt wat zoiets kost dan schrikken de meeste toch wel.

Gelogd

marcvane

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #68 Gepost op: april 06, 2014, 10:17:01 am »

Het grappige is dat we in 1 dag meer kijkers hebben gehad bij onze 3 dog als in 5 jaar trigano vendome. Bij ons mogen ze altijd de zaak komen bekijken zolang ze maar van het bed afblijven  :P
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #69 Gepost op: april 06, 2014, 10:26:34 am »

Op het klapweekend ga ik alle vouwwagens bekijken hoor! Dus onder een andere luifel of niet, ik wil zoveel mogelijk klappers bekijken! Dus hopelijk is iedereen net zo gastvrij als ze zeggen te zijn, dan krijg ik mijn dag wel om  :J
Gaat vast wel lukken.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

jelijn

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #70 Gepost op: april 06, 2014, 03:10:33 pm »

Ja hoor, ook bij ons is al menig bezoeker langs en binnen geweest om onze vouwwagens te bekijken; eerst met onze Vendome, later bij onze 4x4 Jametic en nu weer bij onze CCC. Soms zie je mensen twijfelachtig een aantal keren fluisterend langskomen dan bied ik het zelf wel ff aan ;-). We hebben er zelfs leuke vrienden aan overgehouden die we nog regelmatig zien!
Gelogd

KampeerFan

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.324
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #71 Gepost op: april 06, 2014, 04:07:38 pm »

De afgelopen 3 jaar hebben we al een paar keer bezoek gehad van mensen op de camping die vragen over onze vouwwagen hadden en/of ze heb even mochten bekijken. We vallen ook wel op met onze donkerblauwe kleur van 5 x 5 meter  :# Wel erg leuk!

Op de homepage van http://www.zandstuve.nl/ staan we links boven op de pagina en als je op virtuele tour klikt en naar het veld cobus gaat, dan kun je aan de linker kant zien wat het effect echt is  KK
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #72 Gepost op: april 07, 2014, 09:29:40 pm »

De afgelopen 3 jaar hebben we al een paar keer bezoek gehad van mensen op de camping die vragen over onze vouwwagen hadden en/of ze heb even mochten bekijken. We vallen ook wel op met onze donkerblauwe kleur van 5 x 5 meter  :# Wel erg leuk!

Op de homepage van http://www.zandstuve.nl/ staan we links boven op de pagina en als je op virtuele tour klikt en naar het veld cobus gaat, dan kun je aan de linker kant zien wat het effect echt is  KK
Leuk hoor  ;)
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

kph

  • Gast
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #73 Gepost op: april 08, 2014, 11:02:13 am »

De afgelopen 3 jaar hebben we al een paar keer bezoek gehad van mensen op de camping die vragen over onze vouwwagen hadden en/of ze heb even mochten bekijken. We vallen ook wel op met onze donkerblauwe kleur van 5 x 5 meter  :# Wel erg leuk!

Op de homepage van http://www.zandstuve.nl/ staan we links boven op de pagina en als je op virtuele tour klikt en naar het veld cobus gaat, dan kun je aan de linker kant zien wat het effect echt is  KK

Die links boven op de pagina zie je goed zeg!!
Maar bij de virtuele tour ben ik afgehaakt, werd helemaal duizelig van die beelden........
Wel een camping waar ik ook wel zou willen kamperen als ik verzekerd was van goed weer!!! Ziet er super uit!!
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: Wel eens aangesproken op de camping door mensen die je VW wilden bekijken?
« Reactie #74 Gepost op: april 08, 2014, 07:33:08 pm »

Op de zelfde camping 4x gestaan. 3 keer met onze Smitveld (bij deze klapper hadden we bijzonder veel bekijks) en 1x met onze vorige vouwwagen HK Spacer.
Ook bij deze wagen hadden we bekijks. Maar niet zo veel als bij de Smitveld.  :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal