Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Goede microfiber handdoeken  (gelezen 12320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kuipje

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #30 Gepost op: mei 06, 2014, 09:20:26 pm »

Zou je ze ook als theedoek kunnen gebruiken? Niet ivm de ruimtebesparing maar om het snel opdrogen.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #31 Gepost op: mei 06, 2014, 09:33:41 pm »

Zou je ze ook als theedoek kunnen gebruiken? Niet ivm de ruimtebesparing maar om het snel opdrogen.

Weet ik niet. Wij gebruiken ze niet om af te drogen maar als lighanddoek voor strand en zwembad. Ik wil ze eerst wassen en dan ga ik wel proberen of ze goed afdrogen. Misschien bestellen we ze dan ook wel in kleiner formaat, als douchehanddoek.
Gelogd

Boraxx

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 100
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Flyer Bedouin 25th anniversary
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #32 Gepost op: mei 06, 2014, 10:29:58 pm »

Hoi Kuipje,

Bij Zeeman heb je microvezel theedoeken.
Blauw, roze en groen.
Drogen goed af en drogen snel.
2 stuks voor +/- E1,95

Groetjes Boraxx
Gelogd

C5CCV

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.358
  • Merk Vouwwagen: CCCX
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #33 Gepost op: mei 06, 2014, 10:31:06 pm »

Ik denk dat je ze prima als theedoek kunt gebruiken, ik gebruik hem ook weleens voor mijn auto en dat gaat ook prima.
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #34 Gepost op: mei 06, 2014, 10:32:18 pm »

Bedankt voor de tip boraxx, ik ga kijken!
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #35 Gepost op: juni 09, 2014, 09:49:11 pm »

Geen ervaring met microvezel handdoeken, maar dat lijkt mij verschrikkelijk om je daar mee af te drogen. Moet dan toch aan een vaatdoekje denken. Wij nemen alleen hamam doeken mee. Drogen super af, zijn snel droog en lekker zacht. Wij hebben de blenker kid en blenker xl van kipkep. Ik ben zelf niet zo dol op sliertjes en die hebben dat niet. We hebben ook wat doeken van Ottomania, die hebben wel sliertjes, maar die vind ik minder fijn als de blenkers. Ze zijn wat minder zacht.
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #36 Gepost op: juni 10, 2014, 08:26:41 am »

Hier ook de Blenker Kid en Blenker XL voor onze zoon. Is gewoon een soort hydrofiele doek in het groot, droogt super en neemt nauwelijks ruimte in.



Voor mezelf is er een bestelling van Decathlon onderweg, zal ik die handdoeken eens uitproberen. Ik heb een kleintje van Blokker voor mijn haar, maar die bespaart niet zoveel ruimte/gewicht ten opzichte van een gewone handddoek.
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #37 Gepost op: juni 10, 2014, 11:56:28 am »

Wij gebruiken de Blenkers ook voor onszelf. We nemen helemaal geen gewone handdoeken meer mee. Zowel voor zwembad/strand als voor het douchen. En met dit soort warme dagen slaapt onze dochter er ook onder. Wij zijn helemaal fan.
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #38 Gepost op: juni 10, 2014, 08:10:30 pm »

Hoi Kuipje,

Bij Zeeman heb je microvezel theedoeken.
Blauw, roze en groen.
Drogen goed af en drogen snel.
2 stuks voor +/- E1,95

Groetjes Boraxx

ik ga er vrijdag ook ff een paar scoren! Zien er goed uit dus ben benieuwd !
Gelogd

Kuipje

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #39 Gepost op: juni 10, 2014, 08:50:42 pm »

De theedoeken doen het perfect!
Gelogd

cocoonfan

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #40 Gepost op: augustus 01, 2014, 09:58:22 am »

Ik heb de badlakens van Optidee.  Wel ff een investering. Voor iedereen een eigen kleur. Wel wennen met het afdrogen. Het is droogdeppen ipv wrijven. Ze zijn zo weer gewassen en gedroogd. Heel handig. Absorberen veel vocht zijn ook lekker warm je hebt niet van die koude natte handdoeken om je heen als je op t zwembad bent. Ben er erg blij mee. Liggen ook op de campingstoel als "kussen."
Gelogd

RonvanTilburg

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #41 Gepost op: augustus 21, 2014, 09:47:32 pm »

Wij hebben nu voor de tweede keer onze Lidl handdoeken gebruikt maar na 4 wkn gebruik laten de naden los, heb er nu een  van Decathlon deze neemt meer vocht op en het lijkt iets meer op afdrogen ipv zemen
Gelogd

Swede

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Berichten: 807
  • Merk Vouwwagen: HK Cocoon MTT met adventuretent
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #42 Gepost op: augustus 21, 2014, 09:53:30 pm »

Wij hebben deze zomer voor het eerst die van Rubytec (Terre XL) gebruikt. Dit was onze keuze vanwege het formaat: 160x90. Kan niet anders zeggen dat we er allen blij mee zijn.
Gelogd
live life outdoors

Wuppie_84

  • Gast
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #43 Gepost op: augustus 22, 2014, 09:38:45 am »


Wij hebben in de vakantie ook die van decathlon gebruikt. Wij hebben maat m of l, dat weet ik even niet meer. Iedereen zijn eigen kleur en voor iedereen 2 stuks. Het droogde perfect af en de kids konden er helemaal ingewikkeld worden na het douchen. Zelfs de oudste nog. Voor ons waren ze net te klein om in te wikkelen, dus denk dat wij voor een maat groter gaan.

Absoluut geen spijt van deze handdoeken. Alleen na het handwasje moet je ze met tweeën even samen uitwringen, je komt er dan pas achter hoeveel vocht ze op kunnen nemen, en dan zijn ze zo droog.
Gelogd

wendyenbob

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 51
  • Merk Vouwwagen: Jamet Easy
Re: Goede microfiber handdoeken
« Reactie #44 Gepost op: augustus 22, 2014, 09:56:23 am »

wij zijn sinds deze vakantie ook helemaal fan van de decathlon handdoeken, zelfs op vakantie nog een paar erbij gekocht.
We hebben ze in alle kleuren en maten: S gebruiken we als keukenhanddoekje, M ligt op de zitting van de stoel en voor na het wassen/scheren, L voor het douchen en XL gebruiken we als strandlaken.
Zeker met 5 personen is het een flinke ruimtebesparing, voorheen nam ik altijd voor iedereen een groot strandlaken mee, dat was al een grote sporttas vol en dan kwamen daar de douchehanddoeken nog bij. Nu passen alle handdoekken samen in een halve sporttas. :)
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal