Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: hoge kosten stalling?  (gelezen 3181 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

simonep

  • Gast
hoge kosten stalling?
« Gepost op: september 09, 2014, 11:41:47 am »

hallo allemaal,
wij zijn in de buurt van Hellevoetsluis op zoek naar een stalling voor onze VW.
de eerste die we belde vroeg 280 euro.(de andere konden we nog niet bereiken)
is dat een normale en redelijke prijs ? schrok er eigenlijk van omdat ik juist bedragen hoorde van tussen de 100 en 150 euro.
kan iemand mij meer vertellen ?
Gelogd

Diep

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 453
  • Merk Vouwwagen: Ex,Holtkamper Kyte XL
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #1 Gepost op: september 09, 2014, 11:50:33 am »

Dit is wel flink aan de prijs.
Bij onze Spacer betaalde ik € 175,- en bij onze Kyte (is als aanhangwagen wel een maatje groter) betaal ik € 200,-
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2014, 11:56:05 am »

Dat is erg veel. Ik geloof niet dat er op het forum stallingen genoemd zijn waarvan de prijs voor een vouwwagen veel hoger dan 200 Euro is. Voor 280 Euro moet je vouwwagen toch echt bijna op verzorgingstehuis-temperatuur  verwarmd staan, maandelijks gepoetst worden, regelmatig een schaaltje kogellagervet te eten krijgen en zo nu en dan een kriebeltje onder z'n dissel krijgen. ;)
Gelogd

EdwinMerks

  • Gast
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2014, 12:13:22 pm »

Kan wel oplopen hoor. Wij staan bij een officiele staller. Onbeperkt halen en brengen, droog en geisoleerd..dat scheelt allemaal en maakt het duurder. En de totale lengte natuurlijk.
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #4 Gepost op: september 09, 2014, 12:47:45 pm »

Onze stalling is nieuw, schoon, droog maar niet verwarmd. Ze vragen 21 euro per m2. We mogen onbeperkt halen en brengen, alleen even vooraf aangeven en niet op zondag. Dit is in het midden van het land. Voor onze vorige stalling betaalden we 18 euro per m2. Dit was een schoneboerenschuur  maar stoffiger dan de huidige, en juist in een hele stille uithoek van het land. Ik vind 280 euro dan ook zeker flink aan de prijs! Ik zou nog even verder zoeken...
Gelogd

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #5 Gepost op: september 09, 2014, 03:46:29 pm »

Wij komen op 53 euro per strekkende meter. 185 totaal per jaar. Is een kleine bedrijfsloods waar een 20 cara's kunnen staan. lekker rustig, niet te veel volk over de vloer, geisoleerd en vorstvrij. 3x halen en brengen, maar vaker is eigenlijk geen probleem. Er zijn hier ook kassen waar ik op 115 per jaar kom. Maar dan wel sterk schommelende temperaturen en mudje vol. Wil daar liever niet de Cocoon stallen.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

danny060473

  • Gast
hoge kosten stalling?
« Reactie #6 Gepost op: september 09, 2014, 04:49:30 pm »

Hoi Simone, wij komen uit Hellevoetsluis en we staan gestald bij de duinwei in Rockanje. Kost iets van 40 euro de meter. Zit ook een klein shopje bij en een garage.  Www.duinwei.nl  ik geloof dat er geen beperkingen zijn qua halen/brengen. Ook zit er halverwege het kanaal een stalling die niet duur is, maar heeft een heel groot nadeel dat je in kassen staat met als vervelende bijkomstigheid het vele zand/stof waarmee je vouwwagen onder zit.
« Laatst bewerkt op: september 09, 2014, 05:42:34 pm door danny060473 »
Gelogd

MRRV

  • Gast
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #7 Gepost op: september 09, 2014, 08:30:31 pm »

Dat is wel erg aan de hoge kant, hier in Zwolle betalen wij 140 euro voor de stalling van onze Cortina. Zou toch nog ff verder zoeken.
Gelogd

KlapJoeri

  • Klaploper met klappertanden
  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.244
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Aero 2023
  • Het leven is mooier als je denkt!
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #8 Gepost op: september 09, 2014, 08:36:05 pm »

sommige stallingen hebben we een gunstige meterprijs maar hanteren een minimum-tarief omdat ze zich liever op grote caravans richten..... omdat ze daar ook meer manouvreerruimte voor nodig hebben.
daar wil je dus je vouwwagen niet neerzetten.
Gelogd
The cold never bothered me anyway.....

simonep

  • Gast
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #9 Gepost op: september 09, 2014, 08:46:40 pm »

ik weet intussen wel wat meer over de stalling, het is een echte staling, dus geen bij baantje van iemand,in een ouder schuur of wat dan ook.ze werken met zn 3e en zijn elke dag behalve zondags open van 9 tot 5.je kan onbeperkt je wagen halen,1 kere per jaar of 20 keer, dat maakt niet uit,als je na sluitingstijd je wagen wilt hebben zetten ze de wagen voor je buiten maar wel uit het zicht op het terein,achter een hek, met camara's. breng je hem na sluit terug geld hetzelfde,je zet m uit het zicht op het terein achter een hek en zij zetten hem dan voor je binnen.
ook kan je er je vouwwagen uitzetten als het nat is geregend.en je kan je banden oppompen.
dus een hoop geld, maar met wel wat voordelen.

heb een andere paar keer gebeld maar word gewoon niet opgenomen,ook geen fijn idee, en eentje was op vakantie tot half sept, en is dus gesloten..dus als je dan bij je wagen wilt voor een mooi weekend heb je pech, trekt dus ook niet echt aan.

ik ga dus nu twijfelen....... :?
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #10 Gepost op: september 09, 2014, 09:20:35 pm »

ik weet intussen wel wat meer over de stalling, het is een echte staling, dus geen bij baantje van iemand,in een ouder schuur of wat dan ook.ze werken met zn 3e en zijn elke dag behalve zondags open van 9 tot 5.je kan onbeperkt je wagen halen,1 kere per jaar of 20 keer, dat maakt niet uit,als je na sluitingstijd je wagen wilt hebben zetten ze de wagen voor je buiten maar wel uit het zicht op het terein,achter een hek, met camara's. breng je hem na sluit terug geld hetzelfde,je zet m uit het zicht op het terein achter een hek en zij zetten hem dan voor je binnen.
ook kan je er je vouwwagen uitzetten als het nat is geregend.en je kan je banden oppompen.
dus een hoop geld, maar met wel wat voordelen.

heb een andere paar keer gebeld maar word gewoon niet opgenomen,ook geen fijn idee, en eentje was op vakantie tot half sept, en is dus gesloten..dus als je dan bij je wagen wilt voor een mooi weekend heb je pech, trekt dus ook niet echt aan.

ik ga dus nu twijfelen....... :?

Dat heb ik allemaal voor 120 euro in de omgeving Eindhoven
Normaliter betaal je voor een fatsoenlijke stalling 35-40 euro per strekkende meter heb ik mij laten vertellen
Gelogd

simonep

  • Gast
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #11 Gepost op: september 09, 2014, 09:27:30 pm »

hier in de buurt zit ik gemiddeld 200 euro....tussen de 40 a 50 euro p.m en dan 2 die niet opnemen/vakantie hebben....
eindhoven is weer zo'n eind weg.......ik ga nog even doorzoeken.....
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #12 Gepost op: september 09, 2014, 09:49:48 pm »

Onze nieuw vouwwagen staat voor 220 euro voor dezelfde bijna voorwaarden( allen het laten drogen niet). De oude stond in een kas en kosten ons 150 euro. Hij kwam er stoffig van terug en met een mooi kring op ons zeil (waar water op gelegen had). Daar wilde we dus niet terug
Het is net waar je je prettig bij voelt
Gelogd

nellie5

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 39
  • Merk Vouwwagen: conway cambridge
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #13 Gepost op: september 09, 2014, 10:49:07 pm »

Wij betalen 110 euro daar mag hij 3 keer voor gehaald worden.
De andere keren kost het dan 7.50 per keer.
We mogen hem ook laten drogen en ook nog inpakken als het nodig is.
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: hoge kosten stalling?
« Reactie #14 Gepost op: september 09, 2014, 11:17:27 pm »

Ik geloof dat wij 160 Euro betalen en we kunnen hem daarvoor onbeperkt ophalen (op afspraak)  en brengen (zonder afspraak). Gestald bij een bedrijf dat alleen die stalling doet, in een kas, maar van stoffigheid heb ik nooit iets  gemerkt. Weliswaar zijn er ietwat beperkte openingstijden, maar niet zodanig beperkt dat dat voor ons bezwaarlijk is. En het is op 5km van ons huis, wat ik wel heel prettig vind. Op afspraak kan er -beperkt- ook in de winter opgehaald worden.
« Laatst bewerkt op: september 10, 2014, 12:00:31 pm door Frankie »
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal