Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Achteruit rijden met de vouwwagen  (gelezen 7759 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #30 Gepost op: maart 20, 2015, 06:46:15 pm »

ja dat klopt. De LT heeft ook een trekhaak waar een schamelaanhanger aan kan. Voordeel van die aanhanger is dat ie dezelfde lengte boten kan vervoeren, maar wat wendbaarder is (is ook geen 2,40 breed maar maar 2 meter). Voor de liefhebbers ook even een foto daarvan:
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #31 Gepost op: maart 20, 2015, 08:40:08 pm »

Leuk dat soort combinaties waarmee je kunt samenstellen zoals het het beste uitkomt!
De foto bracht wat verwarring vandaar mijn vraag...:)20]:)16]
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #32 Gepost op: maart 20, 2015, 10:22:16 pm »

Dit gaat boven mijn pet hoor! Ik vind het al heel wat dat ik met de klaphut rond rij!  :#
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #33 Gepost op: maart 20, 2015, 10:54:52 pm »

Dit gaat boven mijn pet hoor! Ik vind het al heel wat dat ik met de klaphut rond rij!  :#
Je bent niet de enige hoor. Volgens mijn rijbewijs mag ik -zolang het incidenteel en niet beroepsmatig is-zelfs met een stadsbus met aanhanger rijden. Maar echt geen haar op m'n hoofd die d'r aan denkt dat ook echt te doen.
'Vlieguren maken' is essentieel.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #34 Gepost op: maart 20, 2015, 11:12:18 pm »

Je bent niet de enige hoor. Volgens mijn rijbewijs mag ik -zolang het incidenteel en niet beroepsmatig is-zelfs met een stadsbus met aanhanger rijden. Maar echt geen haar op m'n hoofd die d'r aan denkt dat ook echt te doen.
'Vlieguren maken' is essentieel.

Ik heb alleen B, dus mag niet veel meer. Zat eerst nog te denken BE te halen, maar waarom zou ik. Ik was niet van plan met iets anders te rijden dan een klapper en het achteruit rijden, parkeren en keren heb ik mezelf vorig jaar aangeleerd.  :)
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.016
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #35 Gepost op: maart 21, 2015, 12:23:34 am »

Zat eerst nog te denken BE te halen, maar waarom zou ik.

Als je auto niet heel veel groter is dan een gewone (grote) middenklasser is BE ook een totaal zinloze exercitie geworden sinds de nieuwe wetgeving.
Gelogd

Goolse Klapper

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 115
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster Family S.
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #36 Gepost op: maart 21, 2015, 08:03:48 pm »

Pffff afgelopen zomer moest ik op en overvolle route du soleil achteruit rijden toen bij het tolstation het poortje niet openging. Je weet wel tussen die betonnen afzetting door. Met het zweet in m'n handen kaarsrecht achteruit gereden. Toen we eruit gereden waren kreeg ik een applausje vanaf de achterbank want de kids vonden het geweldig, dat dan weer wel ::)
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #37 Gepost op: maart 22, 2015, 12:42:08 am »

:)122]:)122]:)122]:)122]
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #38 Gepost op: maart 22, 2015, 11:43:04 am »

Applausje ook van hier Gooise klapper! Zou het er ook warm van krijgen, maarja, veel keuze heb je niet op die plek. Maar verder: als het echt niet lukt, afkoppelen, kar omdraaien en weer aankoppelen. Probleem ook opgelost  :#
Gelogd

sanderv

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.016
  • Merk Vouwwagen: Camplet Royal, special edition "Frankenstein"
Re: Achteruit rijden met de vouwwagen
« Reactie #39 Gepost op: maart 22, 2015, 12:35:49 pm »

Pffff afgelopen zomer moest ik op en overvolle route du soleil achteruit rijden toen bij het tolstation het poortje niet openging. Je weet wel tussen die betonnen afzetting door. Met het zweet in m'n handen kaarsrecht achteruit gereden. Toen we eruit gereden waren kreeg ik een applausje vanaf de achterbank want de kids vonden het geweldig, dat dan weer wel ::)

He he he, dat doet me denken aan het avontuur wat ik ooit in Lot Aveyron Tarn met het busje van de baas had. Verkeerde afslag in de fietsroute. Zandpad tussen twee ruwe muren van gestapelde keien. Als we er konden fietsen moest ik er ook met het busje kunnen komen, maar het werd wel steeds smaller. Op gegeven moment moesten de spiegels ingeklapt worden en begon ik het ernstige voorgevoel te krijgen dat ik wel eens een afslagje te vroeg kon hebben gepakt. En dan is het gokken, door en misschien helemaal vast of 400 meter achteruit in een blinde bus tussen twee weinig vergevingsgezinde muren...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal