Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Servicebeurt  (gelezen 9696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Servicebeurt
« Reactie #45 Gepost op: maart 21, 2015, 12:39:35 pm »

Maar ik heb wel de ervaring dat een beetje navragen met bijvoorbeeld een aanneemersklus wel enorme prijsverschillen aan het daglicht kan brengen waarbij de ene offerte voor iemand niet betaalbaar kan zijn en de andere offerte  misschien wel.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar dan speelt ook het verschijnsel een rol dat zich bij de aanbiedingen van de supermarkt ook voordoet. Vier Euro voordeel op een mega pak wc papier Of een fles fijnwasmiddel klinkt prachtig, maar als je dat pak wc papier of dat wasmiddel in 1 of 2 maanden opmaakt, is die korting aanmerkelijk minder interessant dan een korting van anderhalve Euro op een fles wijn waar je twee dagen mee doet. I:
Bij zo'n aannemklus gaat bovendien de wet van de grote getallen werken. Grote bedragen, grote verschillen. (En kom je heel eerlijk te zeggen heb ik nog nooit een aannemer klus meegemaakt die lager dan de begroting uitviel...)
Gelogd

Caroline S

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 458
  • Merk Vouwwagen: 2017: Combi Camp (2007), 2015: Trigano Odyssee (2002)
Re: Servicebeurt
« Reactie #46 Gepost op: mei 18, 2015, 05:41:16 pm »

Onze Odyssee uit 2002, begin dit jaar gekocht, staat nu voor een check bij Aanhangwagens West Brabant in Roosendaal. Vrijdagmiddag halen we hem op en gaan we voor t eerst kamperen!

Ik zal hier nog wel even melden wat ze in rekening brengen. We hebben gevraagd om de remmen te checken. Banden zijn net nieuw volgens verkoper. Stekker hebben we zelf vervangen, verlichting doet het nu...
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal