Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?  (gelezen 9183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #15 Gepost op: april 17, 2015, 11:57:12 am »

Het is maar net wat je zelf prettig vind en wat je denkt nodig te hebben op een camping.
En een hoge temperatuur is voor niemand fijn. Wij(toen nog met mijn ex samen) gingen naar Spanje toen mijn dochter 3 was en stonden op een trekkersveldje in een tentje. Het was in de nacht 36 graden en ook zij steeds maar aan het huilen. Ze lag samen met haar broer in één cabine. Uiteindelijk is mijn dochter bij mij komen liggen en is mijn ex bij mijn zoon gaan liggen. Toen was de nacht al voor de helft om, maar voelde me ook zo schuldig naar de buren toe. Ik denk dat die blij waren toen wij om 6 uur weer vertrokken. En op een camping ook meegemaakt met een baby tegenover ons in de tent. Hele nacht huilen. Vervelend, maar je doet er weinig aan. Moeder ging zich helemaal verontschuldigen. Vond ik niet nodig, het zijn kinderen.

Je hebt een mooie ruime vouwwagen op het oog. Een vouwwagen vind ik toch al minder benauwend dan een caravan en ook aan je kinderen zul je dat merken. Laat je niet uit het veld slaan, gewoon lekker proberen.

De Schatberg was laatst nog in een programma op tv, lijkt me een leuke camping. Ik zou er zeker even een bezoekje wagen met de kinderen. Kijk wat zei er van vinden.  :)


Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 313
  • Merk Vouwwagen: AartKok- LS/RL/GD
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #16 Gepost op: april 17, 2015, 12:19:23 pm »

De eerste keer dat wij gingen kamperen met de kleine man heeft s'nachts gehuild zonder einde.
De volgende ochtend bood de buurvrouw aan dat ze die avond wel wilde oppassen. Dan kwamen wij nog aan slapen toe.

Zo kan het ook.
Gelogd

TallGuy212

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 400
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama 2014
  • Grab life by the coconuts!
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #17 Gepost op: april 17, 2015, 12:49:02 pm »


Je ontmoet in het algemeen de leukste mensen op de camping, huilende baby's en drukke kinderen zijn op familiecampings in mijn ervaring gewoon geaccepteerd, we weten als ouders hoe het is, rustige kinderen bestaan volgens mij niet. Ik ben een drukke ouder, zeker na een  W: of   bier ,mijn dochtertje lijkt wat dat betreft op mij maar gelukkig drinkt zij geen alcohol  :)

Ik heb meer moeite met de ouders die helemaal uit hun plaat gaan tegen een kind omdat die ongewenst gedrag vertoond. Vorig jaar een stel gooise ballen met een Holtkamper die maar tegen hun kinderen bleven zeggen dat het rotkinderen waren, en de hele dag maar razen en tieren tegen elkaar en de kids op een volume zodat de hele camping het kon horen.
Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #18 Gepost op: april 17, 2015, 12:56:13 pm »

Wij hebben zelf een zoon met ADHD en autisme van 10 jaar en een dochter van 6.
 En deze camping vindt ze het einde. Hij is heel kind vriendelijk en het gaat er erg gemoedelijk aan toe.
Ps nu niet allemaal er tegelijk heen
Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #19 Gepost op: april 17, 2015, 12:58:40 pm »

Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #20 Gepost op: april 17, 2015, 01:21:33 pm »

Ik heb meer moeite met de ouders die helemaal uit hun plaat gaan tegen een kind omdat die ongewenst gedrag vertoond. Vorig jaar een stel gooise ballen met een Holtkamper die maar tegen hun kinderen bleven zeggen dat het rotkinderen waren, en de hele dag maar razen en tieren tegen elkaar en de kids op een volume zodat de hele camping het kon horen.

Verschrikkelijk, die mensen maak je ook mee.  :(

http://www.camping-oosterberg.nl/

Dat ziet er leuk uit hoor! Wees gerust, ik ga er niet naar toe. Ik denk niet dat ik mijn kinderen hier nog blij mee maak. ;-)
Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #21 Gepost op: april 17, 2015, 01:47:10 pm »

Dat ziet er leuk uit hoor! Wees gerust, ik ga er niet naar toe. Ik denk niet dat ik mijn kinderen hier nog blij mee maak. ;-)

Gelogd

FrankDebij

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #22 Gepost op: april 17, 2015, 01:50:21 pm »

Mmm   ::) daar ging iets mis
Maar kom gerust  :J
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #23 Gepost op: april 17, 2015, 03:34:47 pm »

ja we moeten het ook gewoon doen, we zijn er zo aan toe. en een vouwwagen is voor ons gewoon handiger. En wat dat betreft een vouwwagen wennen de kinderen denk ik aan. Ieder jaar een ander huisje is weer zo anders. Jullie hebben al heel wat ervaringen achter de rug als ik dit zo lees. jammer genoeg was die camping toen niet geschikt voor de kinderen, tenminste, we waren niet welkom met een huilende baby, Toen Sterre s'nachts huilde schreeuwde de buurman 'BEK DICHT!'  de buren keken ons s 'ochtends geïrriteerd aan, en dan heb je ook nog van die mutsen die je even haarfijn komen uitleggen hoe je het moet doen met een baby die s'nachts huilt. Grrrrr en dan rustig blijven en uitleggen dat je wel de nodige ervaring hebt na 3 dochters!!

 Mijn man en ik kwamen na een week uitgeput thuis, kinderen op bed gedaan, spullen halfslachtig uitgepakt, en we konden pas ontspannen toen we op bed lagen! Ik weet nog dat ik zei 'ja dit is pas vakantie' maar goed, van elke vakantie leer je denk ik weer, en ik ben nu wel van alle babyspullen af, dus geen gezeul met flesjes en nutrilon. Maar we gaan er dit keer ontspannen mee om, het ligt ook aan jezelf, maar met je buren moet je het ook treffen
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #24 Gepost op: april 17, 2015, 04:38:47 pm »

Bij mijn eerste kampeerervaring was ik zelf 6 weken oud en ben nu 44, dus ervaring genoeg denk ik. En ook mijn kinderen willen niet anders. Kamperen is voor kinderen heerlijk en zeker als het in een tent of vouwwagen is. Als je zelf al gespannen bent tijdens het kamperen, dan worden je kinderen dat ook. Dit soort buren zit je niet op te wachten en daar had je nu pech mee. Zegt niet dat een ander ook zo is.

Los laten wat gebeurd is en verder gewoon genieten. ;-)
Gelogd

GertjanA

  • Goldmember 2024
  • Klap prof
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 782
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte XL 2010
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #25 Gepost op: april 17, 2015, 05:29:15 pm »



Ik heb meer moeite met de ouders die helemaal uit hun plaat gaan tegen een kind omdat die ongewenst gedrag vertoond. Vorig jaar een stel gooise ballen met een Holtkamper die maar tegen hun kinderen bleven zeggen dat het rotkinderen waren, en de hele dag maar razen en tieren tegen elkaar en de kids op een volume zodat de hele camping het kon horen.

Dat lijkt me nou niet aan de Holtkamper, maar meer aan het Gooi te liggen.  :P
Gelogd

Flipover

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #26 Gepost op: april 17, 2015, 05:44:50 pm »

Onverdraagzaamheid kom je overal tegen!
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #27 Gepost op: april 17, 2015, 07:37:47 pm »

Los laten wat gebeurd is en verder gewoon genieten. ;-)
Precies maar soms is dat moeilijk.

Bij mijn eerste kampeerervaring was ik zelf 6 weken oud en ben nu 44, dus ervaring genoeg denk ik.
En 2282 weken later kampeer je nog steeds met plezier.

Onverdraagzaamheid kom je overal tegen!
Helaas wel en niet alleen op de camping.

Ik heb meer moeite met de ouders die helemaal uit hun plaat gaan tegen een kind omdat die ongewenst gedrag vertoond. Vorig jaar een stel gooise ballen met een Holtkamper die maar tegen hun kinderen bleven zeggen dat het rotkinderen waren, en de hele dag maar razen en tieren tegen elkaar en de kids op een volume zodat de hele camping het kon horen.
Onmacht, frustratie
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #28 Gepost op: april 17, 2015, 07:43:51 pm »

En 2282 weken later kampeer je nog steeds met plezier.

Hahaha, heb je dat nou helemaal zitten berekenen????

Maar het is zeker zo, nog steeds met enorm veel plezier.  :J
Gelogd

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.748
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #29 Gepost op: april 17, 2015, 08:02:02 pm »


Hahaha, heb je dat nou helemaal zitten berekenen????
Yupp is niet zo moeilijk hoor
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal