Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?  (gelezen 9178 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #30 Gepost op: april 17, 2015, 08:19:31 pm »

die man die zo schreeuwde s'nachts omdat mijn dochtertje huilde heb ik smorgens nog aangesproken toen die stond af te wassen, ik dacht zo jij bent van mij. Heb hem even uitgelegd dat als hij een probleem heeft met mijn dochter dat ie maar bij mij moest komen en zichzelf niet voor schut moest zetten door te schreeuwen naar een baby dag ze d'r bek moest houden.  Dan vraag ik me toch echt af wat mensen op een camping doen, ga dan naar zo'n kindvrij vakantiepark
Gelogd

vendome95

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Berichten: 137
  • Merk Vouwwagen: Jamet jametic rondo xl vervat outdoor special 2011
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #31 Gepost op: april 17, 2015, 08:33:30 pm »

Wij hebben gelukkig nooit last gehad van boze buren, terwijl wij toch ook vaak genoeg huilende kinderen hebben gehad 's nachts.
Camping de Paal is echt heel leuk voor met kinderen, ruime plaatsen ook. En echt ingericht op jonge kinderen, dus de kans dat je 's nachts wat herrie hoort van anderen zal vadt groter zijn als dat anderen boos worden vanwege geluiden uit jullie tent :) Ik weet alleen niet of je daar nu nog kan boeken voor de zomervakantie.
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #32 Gepost op: april 17, 2015, 09:45:55 pm »

ik heb mijn dochter de site laten zien, en ook het filmpje op youtube, en ze smeekte me om naar de paal te gaan  :> Heb vanmiddag gebeld of er nog plek was, en ook op de site kon ik zien dat er nog plekken waren. vanavond ook gebeld voor onze vouwwagen die we van MP willen kopen, en we halen hem over een week op, mits hij ons bevalt. zijn er nog dingen waar we op moeten letten bij de aankoop? Heb al gevraagd of er schimmel in de tent zit, of roest onder de bak, maar dat was niet het geval. Er zitten nieuwe banden onder. Maar zijn er nog meer vragen die ik kan stellen? O ja het is een Jamet Montana maar dat had ik mischien al gezegd.






Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #33 Gepost op: april 17, 2015, 10:01:46 pm »

Wat geweldig miepje1984!! Dat is nu al voorpret!  :J De klapper ziet er niet slecht uit. Vraag/kijk naar de ritsen, is de verlichting op orde en vraag zeker of ze hem helemaal op zetten, zo kun je zelf al een beoordeling maken.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #34 Gepost op: april 18, 2015, 08:02:01 am »

Ook ik ben er van overtuigd dat je het slecht hebt getroffen met zulke campinggasten.
Onze jongste ging ook al voor het eerst mee in de Conway toen ze nog geen 2 maanden oud was. Dat was begin mei en we hadden nog nachtvorst. Allebei de kinderen 's morgens om 5:00 uur wakker en niet rustig wakker worden (lees huilen) en niet meer willen slapen.
Dus ik liep midden in de nacht al met het kroost over de camping te banjeren.
De volgende dag alleen medeleven van de buren. Toen ook de tip gekregen die wij nog steeds gebruiken. Een petfles als kruik gebruiken. Handdoek of zoiets eromheen en je hebt een warm bed. Als je mensen helpt slaap je de volgende nacht weer rustig.
Volgende keer aan dat soort mensen vragen of zij nooit gehuild hebben toen ze zelf klein waren.....
« Laatst bewerkt op: april 18, 2015, 08:06:33 am door Theu »
Gelogd

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #35 Gepost op: april 18, 2015, 09:33:54 am »

Wij hebben ook 3 kinderen.Allemaal jongens.
Ook in dit gezin komt pdd-nos voor.
Met 3 kinderen is het toch altijd druk.

Ik kan alleen maar beamen wat hier boven al beschreven is.
Iedereen heeft zijn eigen/bekende plek in de VW,dus minder stress om wie waar slaapt.

Hier ook nog geen slechte ervaringen met buren ivm huilende baby/peuter/kleuter/enz.

Wel knap dat op het moment rustig bleef.
Als mijn kind 's nachts huild en ikzelf dan ook al niet lekker in mijn vel zit en dan de buurman "bek dicht" schreeuwd in de nacht.
Dan denk ik dat ik toch echt even praatje ga maken met diegene.
Geduld in dit soort situaties is niet mijn sterkste kant.
(zeg gelijk dat het slimste is.)
Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #36 Gepost op: april 18, 2015, 01:00:51 pm »

Zo te lezen ben ik dus niet de enige. Onze oudste heeft adhd, en die moet echt wat te doen hebben op vakantie, de paal lijkt ons een hele goeie omdat er speeltoestellen op elk veltje staan, en de animatie is ook goed opgezet zie ik, dan kan ik ook nog eens zitten zonder achter ze aan te hoeven rennen. Wij hebben gewoon de pech gehad dat we bij onze eerste kampeerervaring van die buren hadden met het iq van een baksteen. Hopelijk komen we dit jaar bij sociale en begripvolle mensen te staan.
Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #37 Gepost op: april 18, 2015, 02:56:29 pm »

Kan bijna niet anders.
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #38 Gepost op: april 18, 2015, 08:24:57 pm »

Zo te lezen ben ik dus niet de enige. Onze oudste heeft adhd, en die moet echt wat te doen hebben op vakantie, de paal lijkt ons een hele goeie omdat er speeltoestellen op elk veltje staan, en de animatie is ook goed opgezet zie ik, dan kan ik ook nog eens zitten zonder achter ze aan te hoeven rennen. Wij hebben gewoon de pech gehad dat we bij onze eerste kampeerervaring van die buren hadden met het iq van een baksteen. Hopelijk komen we dit jaar bij sociale en begripvolle mensen te staan.


Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen wij gaan over een paar weken en onze kids kunnen niet wachten. Ze zijn hier de liedjes alweer aan het zingen ( komt vanzelf wel) en willen als ze aankomen naar de zandvlakte, speeltuin, zwembad en de vraag begint onderweg al . Zullen de clowntjes en ook weer zijn. Ik wens jullie heel veel plezier als het de paal gaat worden
Gelogd

campingloge

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 386
  • Merk Vouwwagen: Opblaasbare Kyte Full Options
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #39 Gepost op: april 19, 2015, 10:26:07 am »

Kijk ook eens naar de RCN campings. Hebben parken in NL en FR met grote tot zeer grote plaatsen. Zijn zeer kindvriendelijk en worden veel bezocht door, wat ons opviel, grote gezinnen met jonge kinderen.
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #40 Gepost op: april 20, 2015, 01:36:52 pm »

hallo,

Camping de paal gaat 'm waarschijnlijk niet worden, nu zit ik dus te denken aan een alternatief, en wat op onze kinderen afgestemd is. Zoals ik eerder al aangaf hebben wij 3 meiden, een daarvan heeft adhd en de andere een vorm van autisme. Nu kwam ik een link tegen van camping 't reesdal, iemand daar ervaring mee? En hoe is het jullie daar bevallen, of beter gezegd de kinderen?

alvast bedankt!
Gelogd

WimS

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 427
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte 2022
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #41 Gepost op: april 20, 2015, 05:23:15 pm »

Mijn ervaring is dat het lastig is om je niets van je omgeving aan te trekken, ik kan dat beter dan mijn vrouw.
Desalniettemin hebben wij altijd met onze kinderen gekampeerd.
Dat waren er vier, drie met diverse vormen van Autisme (Asperger en PDD-nos en MCDD) gecombineerd met AD(H)D.
Wat helpt is het zo voorspelbaar mogelijk maken van de vakantie.
Dat kan met behulp van internet (website, Google Earth, Youtube), maar, als je in NL op vakantie gaat zou je van tevoren eens een kijkje kunnen nemen.
Ook het duidelijk doorspreken wat het programma van de volgende dag is helpt; het haalt het onvoorspelbare (waar de meeste autisten slecht mee kunnen omgaan) uit de vakantie.
Dat kan er zelfs voor zorgen dat een kind minder onrust voelt en dus ook beter slaapt.
Wij hebben bijna altijd in het buitenland gekampeerd. Uiteindelijk hadden zelfs de autisten bijna een leuke vakantie.
Daarbij trokken we ons weinig aan van wat "anderen ervan dachten". We hebben zelfs de X-box meegenomen....

(Ik wil niemand aanvallen, maar je kunt een druk kind echt niet vergelijken met een ADHD kind. Maar ja, daar kom je pas achter als je er zelf een  (of meerdere) hebt. Het klinkt misschien hard, maar als je begrip van je medekampeerders wilt kun je beter met een kind met fysieke handicap op vakantie gaan....).

Ondanks alle aanpassingen, die na enige jaren zo vanzelfsprekend zijn dat je vergeet wat je eigenlijk allemaal aan extra dingen doet, zijn wij er toch (bijna) altijd in geslaagd een fijne vakantie te hebben.

Dat wens ik jullie ook toe!
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #42 Gepost op: april 20, 2015, 10:38:04 pm »

dat is het juist ook, niks aantrekken van je omgeving. Maar dat is soms erg moeilijk. Onze middelste met autisme heeft een overgevoeligheid voor geluid en aanrakingen, ze moet ook echt zachte dingen in haar hand hebben zoals zand van de zandbak of klei, daar word ze rustig van en is ze ontspannen. Als ze dat niet is maakt ze constant geluidjes die op een gegeven moment erg irritant worden. Dan denk ik bij mezelf wat zullen anderen wel niet denken. Ik heb er ook een met adhd maar dat heeft meer met hyperactiviteit en concentratie-problemen te maken, met ritalin is ze helemaal in haar element en presteerd ze op goed niveau. Nu lijkt het erop alsof ik probleemkinderen heb, maar ben bang dat dat wel gaat zijn op vakantie, vreemde omgeving, slecht slapen en de driftbuien. We hebben bij de paal nog een plekje kunnen regelen, bij veld klara koe, klein en overzichtelijk veld, met speeltoestellen. Kan ik ze goed in de gaten houden.

er zijn hier een aantal mensen die gereageerd hadden omdat zij zelf ook kamperen met kinderen met een beperking, autisme, adhd, add, asperge enz.. ik wil jullie bedanken voor de tips! En van hart tot hart zeggen hoe zwaar de opvoeding soms kan zijn, zulke kinderen zijn uniek, bijzonder, en zeker de moeite waard om het kampeeravontuur aan te gaan.

Gelogd

kph

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #43 Gepost op: april 20, 2015, 10:41:21 pm »

Ik zweer bij Marveld recreatie in groenlo!! Hebben we ook vaak een bungalow afgehuurd, maar kamperen kun je er ook prima (desgewenst met prive sanitair!).
Gelogd

Spokey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 68
  • Merk Vouwwagen: Baco 4000
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #44 Gepost op: april 22, 2015, 02:07:36 pm »

Landal rabbit Hill en landal coldenhove zijn ook leuke parken. Wij zijn hier al een paar keer in een huisje geweest en hebben 1x gekampeerd op rabbit Hill.
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal