Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?  (gelezen 9120 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #45 Gepost op: april 30, 2015, 09:20:47 am »

We hebben toch maar geboekt bij de paal. Weet niet wie er een beetje bekend is bij de camping maar we zitten op een klein overzichtelijk veld klara koe, iemand een idee of dat een leuke plek is? Zitten speeltoestellen in het midden dus ideaal voor de meiden. Morgen gaan we de vouwwagen ophalen, en we hopen dat we hiermee elk jaar meerdere keren mee weg kunnen.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #46 Gepost op: april 30, 2015, 09:41:26 am »

Ik ken de camping niet, maar ben wel even benieuwd of je de vouwwagen nog gekocht hebt.

Heel veel plezier alvast en geniet er van. ;-)
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #47 Gepost op: april 30, 2015, 11:08:19 am »

We hebben toch maar geboekt bij de paal. Weet niet wie er een beetje bekend is bij de camping maar we zitten op een klein overzichtelijk veld klara koe, iemand een idee of dat een leuke plek is? Zitten speeltoestellen in het midden dus ideaal voor de meiden. Morgen gaan we de vouwwagen ophalen, en we hopen dat we hiermee elk jaar meerdere keren mee weg kunnen.

het is een klein veldje met toiletgebouw 3 in de buurt( een van de mooiste)
Redelijk dicht bij het centrum waar het zwembad en de grote speeltuin is. Ik denk een rustig hoekje ( in hoever het rustig kan zijn natuurlijk op een kindercamping).Je zit ook dicht bij het speelhonk dat net helemaal opgeknapt is
En inderdaad op ieder veldje staan wat speel toestellen waar je ze goed in de gaten kan houden
Ik wens je heel veel plezier
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #48 Gepost op: april 30, 2015, 09:49:40 pm »

Bedankt voor de info, we hebben ook nadrukkelijk voor dit veld gekozen omdat het een van de kleinste is en lekker overzichtelijk. Heb me laten vertellen dat er niet veel zon is ivm de bomen, maar dat vind ik niet erg anders slapen de meiden nooit door de hitte. Zaterdag haalt mijn man de vouwwagen op, hoop dat het onze enthousiasme nog groter gaat maken.
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #49 Gepost op: april 30, 2015, 11:36:20 pm »

Spannend! Laat je nog even weten hoe je ervaringen na je vakantie zijn?  :)
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #50 Gepost op: mei 01, 2015, 09:04:29 am »

Bedankt voor de info, we hebben ook nadrukkelijk voor dit veld gekozen omdat het een van de kleinste is en lekker overzichtelijk. Heb me laten vertellen dat er niet veel zon is ivm de bomen, maar dat vind ik niet erg anders slapen de meiden nooit door de hitte. Zaterdag haalt mijn man de vouwwagen op, hoop dat het onze enthousiasme nog groter gaat maken.

Al we er zijn vanaf 9 mei kan ik foto's maken dan kun je het goed bekijken . Als je dat wil natuurlijk
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #51 Gepost op: mei 01, 2015, 10:36:49 pm »

Foto's zouden fijn zijn, dankjewel! Gaan jullie hier voor t eerst heen? zo niet wat zijn jullie ervaringen?
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #52 Gepost op: mei 01, 2015, 11:04:10 pm »

Foto's zouden fijn zijn, dankjewel! Gaan jullie hier voor t eerst heen? zo niet wat zijn jullie ervaringen?
Ik zal een paar foto's maken van het veldje waar je geboekt heb

 wij gaan er nu voor de 4x heen. 2 x in de zomervakantie en 1 keer net als nu in de meivakantie.
Onze kinderen vragen zelf waneer gaan we weer eens naar camping de paal
Ze vinden het er super. Vooral ze nu lekker zelf hun gang kunnen gaan.
Personeel altijd vriendelijk en mooie plaatsen. Het animatie team is echt top. Ze doen allerlei activiteiten en verzorgen ook de musicals en doen de viva clowntjes
En het is niet zo dat ik deze camping onder doet voor andere. Wij vinden het gewoon een top camping
Gelogd

miepje1984

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #53 Gepost op: mei 02, 2015, 07:09:39 pm »

vandaag hebben we de vouwwagen gekocht. Hij is groter dan ik had gedacht. Grote slaapplekken, wat ideaal is voor als er eentje tussen ons in kruipt. Er zit alleen geen disselbak bij, maar ik denk dat dat voor een eerste keer kamperen niet zoveel uitmaakt. Die kunnen we altijd nog kopen voor aankomend jaar, maar eigenlijk zit er wel genoeg opbergruimte in als ik dat zo zie. Hij zag er verder ook goed uit, geen schimmelplekken, ritsen deden het goed, en heb voor de rest alle andere dingen nagevraagt. Ze hadden nog een stalling bij hun in de buurt tot eind dit jaar, dus die hebben we gelijk daar heen gebracht. Voor de zomer halen we hem op en gaan we een keer proefkamperen, voor vervolgt...
Gelogd

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #54 Gepost op: mei 02, 2015, 07:23:44 pm »

Leuk! De voorpret kan beginnen. ;-)
Gelogd

denbine

  • Gast
Re: hoe wat waar kamperen met 3 kinderen, welke camping?
« Reactie #55 Gepost op: mei 08, 2015, 11:11:21 pm »

Wij zijn afgelopen week voor de 3e keer op de Luttenberg in Luttenberg geweest.
Onze dochter wil niet anders ;)
Niet mega groot, maar wel alle voorzieningen voor de kinderen. Ruimte en geweldige natuur!
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal