Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: Inpakken keukenblok  (gelezen 2876 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rsjab

  • Gast
Inpakken keukenblok
« Gepost op: mei 03, 2015, 09:13:40 pm »

Hallo,

Gisteren onze vouwwagen opgehaald en het begint al goed te kriebelen, echter het weer........
Nu heb ik een vraag. Hoe wordt het keukenblok (vooraf) ingepakt? gebruiken jullie opvul elementen om het schuiven tegen te gaan of gebruiken jullie bakjes of id.
Ik lees graag jullie reactie.

Groet,

Ronald
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #1 Gepost op: mei 03, 2015, 09:35:12 pm »

Om het een en ander tegen rammelen maar ook zonde o,m lege plekken ongebruikt te laten. Vul ik op met theedoeken, en schoonmaakdoekjes etc.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #2 Gepost op: mei 03, 2015, 10:02:36 pm »

Ook theedoeken, kleine en grote handdoeken. Op de plankjes heb ik dik kastplastic van Ikea gelegd, dat gaat schuiven en krassen tegen.
Gelogd

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #3 Gepost op: mei 03, 2015, 10:03:23 pm »

ik zorg inderdaad ook dat ik het opvul met doekjes handdoeken theedoeken zodat het niet gaat schuiven
Gelogd

Ccindy

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.450
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL 2017
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #4 Gepost op: mei 03, 2015, 10:27:52 pm »

Ook theedoeken. Op de plankjes heb ik dik kastplastic van Ikea gelegd, dat gaat schuiven en krassen tegen.

Hier idem
Gelogd
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Drees

  • Gast
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #5 Gepost op: mei 03, 2015, 10:36:34 pm »

Nog ff een aanvulling: bestek doe ik tijdens lange ritten in een etui (gewone etui voor pennen), anders rammelt het enorm, en ik doe klein spul, zoals theezakjes en kruiden, in een plastic bakje. Sowieso neem ik alleen onbreekbaar spul mee.
Gelogd

Nirak

  • Karin, Peter en Nicolo. Van Arizona, naar Odyssee, naar Panama — naar Nano 👍
  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 273
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Nano met Basekitchen
  • 'Camouflage Klapper'
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #6 Gepost op: mei 03, 2015, 11:33:56 pm »

Wij hebben gewoon veel servies , pannen en bestek. Kan haast niet schuiven..... :#
Gelogd
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

Yolanda

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.252
  • Merk Vouwwagen: Raclet Jasmin
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #7 Gepost op: mei 03, 2015, 11:50:41 pm »

Ik heb antislip mat van de action op maat geknipt in het keukentje liggen. Verder heb ik alles in mandjes waardoor het bijna niet schuiven kan en op de heen en terug weg zitten die weer ingepakt in pedaalemmer zakken tegen de stof. Verder niet veel opvulling.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.327
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #8 Gepost op: mei 04, 2015, 01:50:05 am »

Aan de linkerkant heb ik mijn opstapje staan ondersteboven met daarin de watertank en daarnaast de pannen (op een stukje karton) staal lekker klem. Aan de rechterkant heb ik op het bovenste plankje de bestekbak (altijd plastic zak eromheen die me herinnert aan de zomervakantie van vorig jaar  :J ) en daaronder in een doosje dat precies in die ruimte past de borden, soepkommen, glazen enz. als ik de keuken echt ga gebruiken pak ik dat dus ff uit. Is overigens allemaal van dat rosti Mepal spul (ook de glazen) dus kan geen kwaad dat het zo in een doos zit.


Wat dat kriebelen betreft. weet niet of je deze week vrij bent, maar woensdag, donderdag, vrijdag zijn volgens mij goede dagen. De zaterdag wisselt een beetje, ik ga zoals het er nu uitziet die dagen naar Camping Grootslag in Andijk. Mocht je vrij zijn en graag beetje hulp bij de eerste keer opzetten (en gehoor geven aan je kriebels...) weet je waar je moet zijn :# Help je graag!
Gelogd
Adventure Awaits

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #9 Gepost op: mei 05, 2015, 07:53:01 am »

Bestek hebben we in ee lade, in van die aan-elkaar-maak bakjes van de blokker. Daar bovenop de pannenlappen en een spiegel, alles blijft keurig op zijn plek.
De rest staat min of meer uit zichzelf klem. Het past allemaal net. Op de bodem van de keuken ligt tenttapijt om beschadigingen te voorkomen.
Dit jaar gaan we voor het eerst glas meenemen om uit te drinken... Benieuwd hoe dat gaat.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

sannie75

  • klappers
  • Klap gek
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 3.545
  • Aart Kok Livingstone game drive 2016
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #10 Gepost op: mei 05, 2015, 09:46:45 am »

Wij hebben een aantal van die (gevochten ) curver mandjes die passen precies bij ons en als we langer weg gaan vul ik loze ruimte op met handdoeken theedoeken en vaatdoeken
Gelogd
Every day is a gift, not a given right....

papajur

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 431
  • Cabaon Malawi 2.0
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #11 Gepost op: mei 05, 2015, 04:45:00 pm »

Bij ons is het meeste(mepal?) plastic.
Krast weinig gaat niet snel kapot.

Gelogd
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #12 Gepost op: mei 05, 2015, 04:55:08 pm »

Ik heb antislip mat van de action op maat geknipt in het keukentje liggen. Verder heb ik alles in mandjes waardoor het bijna niet schuiven kan en op de heen en terug weg zitten die weer ingepakt in pedaalemmer zakken tegen de stof. Verder niet veel opvulling.
En hier is het bewijs dat. Dit forum ideaal is. Ff langs de Action geweest en een stukje antislipmat gehaald en even voor het voorjaarsweekend een vouwstoeltje .
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #13 Gepost op: mei 05, 2015, 05:00:12 pm »

Nog een tip. Bij de Jysk hebben ze nu voor vijftig cent plastic draadmandjes. Passen precies alle kruiden in. Bij mijn keuken past ie precies op het bovenste plankje.
Gelogd

Paulvh

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.717
  • Merk Vouwwagen: Jamet louisiana 2013
Re: Inpakken keukenblok
« Reactie #14 Gepost op: mei 05, 2015, 05:10:32 pm »

Oh ja ik zag ook bij de Action onbreekbare wijn en fris glazen liggen
Gelogd
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal