Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Proef opzetten  (gelezen 2751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Drees

  • Gast
Re: Proef opzetten
« Reactie #15 Gepost op: juni 17, 2015, 06:08:05 pm »

Ik ben op rustige tijden in mijn eentje naar dealers gegaan en heb van alles op mogen zetten: CC, Alpha, Jametic, Malawi. Geen enkel probleem. Later samen met mijn man ook nog de Malawi uitgeklapt en dat is hem geworden. Ze deden er absoluut niet moeilijk over. De Wit en Erica.
Gelogd

Drees

  • Gast
Re: Proef opzetten
« Reactie #16 Gepost op: juni 17, 2015, 06:09:04 pm »

Ik heb het dan wel over de wagentent.
Gelogd

kph

  • Gast
Re: Proef opzetten
« Reactie #17 Gepost op: juni 17, 2015, 09:38:00 pm »

Ik heb een vouwwagenworkshop gedaan bij Ridderbeks (doen ze 1x per jaar geloof ik). Kun je meerdere modellen opgeven die je op zou willen zetten. Ik heb toen de Galleon en de Mercury opgezet. Galleon vond ik 1 grote puzzel........dus die viel voor mij persoonlijk gelijk af. De mercury waren enkel 2 boogstokken, superhandig!
Het jaar erop hebben we gekozen de Malawi op te zetten (we hebben een lange zoektocht gehad haha). Mercury was stukken handiger opzetten dan een Malawi incl voortent etc, maar toch won de Malawi het qua grootte (hoefde voor ons toch niet zo hele erg groot) en enorme laadruimte in de wagenbak.

Dus ja, ik vond de workshop wel een aanrader! En misschien zou de galleon ook wel meevallen als ik 'm meerdere keren zou opzetten, maar was ook gewoon niet ons type vouwwagen......
Gelogd

CarrieHB

  • Gast
Re: Proef opzetten
« Reactie #18 Gepost op: juni 17, 2015, 10:33:38 pm »

Bedankt allemaal voor de reacties. Vreemd btw dat de dealer waar wij waren en waar we niet konden proef opzetten wel voorbij kwam als plek waar wel geoefend mocht worden. Misschien lag het aan de verkoper bij ons of aan mij :H
Gelogd

Caspers

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 84
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Flexi T&T
Re: Proef opzetten
« Reactie #19 Gepost op: juni 17, 2015, 10:39:18 pm »

Geen rare vraag, bij Aart Kok hebben we toen een Kavango opgezet omdat ze de CC Flexi enkel in de showroom hadden staan en het systeem hetzelfde was. Informeren of een ander tijdstip beter schikt/ wanner hij wel aanwezig is en anders een andere dealer zoeken.

Gelogd

Spokey

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 68
  • Merk Vouwwagen: Baco 4000
Re: Proef opzetten
« Reactie #20 Gepost op: juni 19, 2015, 12:09:42 pm »

Ik heb een vouwwagenworkshop gedaan bij Ridderbeks (doen ze 1x per jaar geloof ik). Kun je meerdere modellen opgeven die je op zou willen zetten. Ik heb toen de Galleon en de Mercury opgezet. Galleon vond ik 1 grote puzzel........dus die viel voor mij persoonlijk gelijk af. De mercury waren enkel 2 boogstokken, superhandig!
Het jaar erop hebben we gekozen de Malawi op te zetten (we hebben een lange zoektocht gehad haha). Mercury was stukken handiger opzetten dan een Malawi incl voortent etc, maar toch won de Malawi het qua grootte (hoefde voor ons toch niet zo hele erg groot) en enorme laadruimte in de wagenbak.

Dus ja, ik vond de workshop wel een aanrader! En misschien zou de galleon ook wel meevallen als ik 'm meerdere keren zou opzetten, maar was ook gewoon niet ons type vouwwagen......

Tegen mij werd verteld dat de Malawi sneller op te zetten was. Het is dus toch wel handig om eerst zo een workshop te gaan doen.
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal