Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 »   Omlaag

Auteur Topic: ervaring met vouwstoelen  (gelezen 6640 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu76

  • Gast
ervaring met vouwstoelen
« Gepost op: januari 31, 2016, 10:10:58 am »

We willen nieuwe stoelen voor op de camping. Nu hebben we Dukdalf stoelen, maar deze nemen erg veel ruimte in en we willen graag vouwmodel stoelen aanschaffen. Nu hadden we een 2 stoelen opgehaald bij de vrijbuiter Redwood outdoor brela en even binnen geprobeerd. Echter onbrak al meteen een van de plastic pootjes en van de andere stoel zat er ook al een los.
Dus maar weer retour gebracht.IK zag op de caravana ook leuke stoelen bij vouwwagencentrum noordbergum geen idee wat de kwaliteit is, ze zaten wel goed.

Nu mijn vraag:

Met welke stoelen hebben jullie goede ervaringen?

Wij zoeken:
-compact opvouwbaar (moet in disselbak camplet). Licht en stevig.

Gelogd

mar-ine

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 313
  • Merk Vouwwagen: AartKok- LS/RL/GD
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #1 Gepost op: januari 31, 2016, 11:01:13 am »

Sling van Coleman.
Heerlijke stoel.
Klein mee te nemen.
Gelogd

els

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 70
  • Merk Vouwwagen: holtkamper cocoon
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #2 Gepost op: januari 31, 2016, 05:15:41 pm »

De stoelen van helinox.
Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Gewicht is ongeveer 1kilo
Gelogd

Eelco2

  • Gast
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2016, 06:34:04 pm »

Wij gebruiken De Waard Vecht stoelen van De Vrijbuiter. Niet echt licht, maar wel redelijk compact en goed robuust.
:-)
Gelogd

Marjootje

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 677
  • Merk Vouwwagen: camplet adventure
  • klappen maar!
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #4 Gepost op: april 18, 2016, 07:52:47 pm »

Ik heb ze op de vrijmarkt weer van de hand gedaan voor een rijksdaalder p/st.
Handig meenemen en licht dat wel, maar ik kreeg ontzettende last van mn rug.
Als je een dag in een winkel loopt te sjouwen, zit alles lekker, maar nee, dan maar iets meer ruimte kwijt, ik wil in mijn vakantie wel lekker kunnen zitten (heb ten slotte vakantie toch?)
Gelogd

Coby77

  • Gast
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #5 Gepost op: juni 30, 2016, 06:08:47 am »

Tsjah ik ben eerste x vw ganger ... ik ben naar de action gegaan en heb prachtige aluminium stoelen gehaald  4 voor 100 euro. En goede kussens bij de vrijbuiter  (aanbieding ) 40 euro... zit erg goed en fijn stevig  (weeg momenteel 100 kg zwanger ).  Zit er nu dagelijks even in.. ik ben blij 😀
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #6 Gepost op: juni 30, 2016, 07:36:37 am »

bij mij braken die vouwstoelen altijd wel ergens af. dus wij hebben vier gewone dukdalf stoelen die gaan nu hun 6e jaar in. ja het neemt meer ruimte maar goed die hebben wij ook in onze wagen.
Gelogd

Mascha

  • Gast
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #7 Gepost op: juni 30, 2016, 09:33:56 am »

Tsjah ik ben eerste x vw ganger ... ik ben naar de action gegaan en heb prachtige aluminium stoelen gehaald  4 voor 100 euro. En goede kussens bij de vrijbuiter  (aanbieding ) 40 euro... zit erg goed en fijn stevig  (weeg momenteel 100 kg zwanger ).  Zit er nu dagelijks even in.. ik ben blij 😀

ik had er één gekocht die dezelfde dag nog kapot ging. toen ik hem wilde ruilen keek de verkoopster heel verdrietig en zette hem met een zucht bij nog 4 andere teruggebrachte kapotte stoelen. toen heb ik het geld maar teruggevraagd :-)

de dukdalf is nu in de aanbieding hier in de buurt en ik moet nog een stoel hebben dus ga die denk ik maar halen
Gelogd

Bagheera

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Berichten: 408
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro 2004
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #8 Gepost op: juni 30, 2016, 01:42:30 pm »

Wij hebben stoelen van Crespo. Erg plat op te vouwen (was voor ons erg belangrijk) en ze zijn niet zwaar. We hebben ze nu voor het 5e of 6e jaar en ze zitten nog steeds prima, al is dat ook erg persoonlijk natuurlijk. Wat ze precies kostten wee ik niet meer maar het was zeker niet de hoofdprijs.
Gelogd

Mathieu76

  • Gast
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #9 Gepost op: juni 30, 2016, 08:32:30 pm »

We hebben die bij noordbergum gekocht. Lijken tot nu toe prima stoelen voor een redelijke prijs.
Gelogd

Zeldenrust

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #10 Gepost op: juni 30, 2016, 10:45:42 pm »

Heb onlangs de Outwell Harber Hills gekocht. Ben benieuwd of deze een beetje duurzaam zijn. Onze ChairB stoelen hebben het vele jaren volgehouden, daarna een miskoop gedaan die al na een jaar gingen scheuren op kritieke punten. Dus afwachten wat het gaat worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gelogd
Zambezi River Camp Cross-road 2016

Klapband

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 199
  • Merk Vouwwagen: Combi-Camp Flexi Comfort IQ LL XL
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #11 Gepost op: juni 30, 2016, 11:11:12 pm »

Wij waren die aluminium klapstoelen meer dan zat (scheuren, schroeven los) en hebben nu stoelen van De Waard (Vecht). Bevallen uitstekend, al hebben we ze nog maar een paar seizoenen. Ze zijn compact op te vouwen en heel degelijk. Bovendien ook gewoon mooi en daar hecht ik toch ook op de camping inmiddels wel wat waarde aan; genieten van degelijke mooie spullen zonder me druk te maken of te ergeren over de kwaliteit. Dat mooie is overigens wel de kers op de taart, want functionaliteit is het belangrijkst.
Gelogd
Wat is jouw klapband?

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.379
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #12 Gepost op: juni 30, 2016, 11:14:29 pm »

Wij hebben recent de vrijbuiter outdoor atlantic gekocht.

Nog alleen maar één weekend mee weg geweest en kunnen dus nog niets zeggen over de duurzaamheid. Maar voorlopig zijn we er zeker tevreden over!
Gelogd

bensi

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.426
  • Merk Vouwwagen: Smitveld Ruebist
    • Mijn andere hobby
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #13 Gepost op: juli 01, 2016, 12:41:30 am »

Tsjah ik ben eerste x vw ganger ... ik ben naar de action gegaan en heb prachtige aluminium stoelen gehaald  4 voor 100 euro. En goede kussens bij de vrijbuiter  (aanbieding ) 40 euro... zit erg goed en fijn stevig  (weeg momenteel 100 kg zwanger ).  Zit er nu dagelijks even in.. ik ben blij 😀

Wij gebruikten jaren onze volkunststof tuinstoelen uit onze tuin. Maar ik wilde op een gegeven moment ook lichte stoelen die ik in de vouwwagen kon laten.
We hebben toen ook die lichte aluminium stoelen van de action gekocht voor heel weinig.

bij mij braken die vouwstoelen altijd wel ergens af. dus wij hebben vier gewone dukdalf stoelen die gaan nu hun 6e jaar in. ja het neemt meer ruimte maar goed die hebben wij ook in onze wagen.

Wij gebruiken die stoelen nu sinds begin 2014 en ze bevallen ons uitstekend, nog geen problemen mee gehad.

Gelogd
Ex - Smitveld Ruebist >> Combi Camp Venezia >>Camplet Concorde >>Smitveld Ruebist>> Nu een Combi Camp Country
Blijven klappen, daar gaat het om ;-)

Yella

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6.865
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
Re: ervaring met vouwstoelen
« Reactie #14 Gepost op: juli 01, 2016, 07:45:21 am »

Wij gebruikten jaren onze volkunststof tuinstoelen uit onze tuin. Maar ik wilde op een gegeven moment ook lichte stoelen die ik in de vouwwagen kon laten.
We hebben toen ook die lichte aluminium stoelen van de action gekocht voor heel weinig.

Wij gebruiken die stoelen nu sinds begin 2014 en ze bevallen ons uitstekend, nog geen problemen mee gehad.


Die andere stoelen van de Action zijn prut. Althans dat waren ze in ieder geval in 2014. 2 gekocht, maar binnen een week begon de zitting al te scheuren. Dus meteen aan de kant gezet. Gelukkig hadden we een paar van die klapstoeltjes mee als reserve. Na de vakantie terug gebracht en geld terug gevraagd. Vorig jaar een kleine Crespo voor mijn vrouw en voor mij een grote Westfield gekocht. Slechts 1 jaar gebruikt nog maar, maar eerste indruk is goed.
Gelogd
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1 2 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal