Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊  (gelezen 4935 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jari

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2.476
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #15 Gepost op: april 19, 2016, 05:36:15 pm »

Nou wij hebben de afgelopen jaren steeds de mei vakantie in Nederland gekampeerd en prima weer gehad hoor. Soms eens een buitje maar ook korte broeken en zonnebrand nodig gehad!!
+1
Gelogd
Jevipro

olaf

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.747
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panama Up GL
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #16 Gepost op: april 19, 2016, 06:30:36 pm »

Nou wij hebben de afgelopen jaren steeds de mei vakantie in Nederland gekampeerd en prima weer gehad hoor. Soms eens een buitje maar ook korte broeken en zonnebrand nodig gehad!!
+2

En als het weer iets minder is is er in Nederland zo veel te doen. Neem een extra deken mee tegen koude nachten.
Gelogd
The need for the many outweigh the needs of the few

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #17 Gepost op: april 19, 2016, 07:15:28 pm »

Vorig jaar prima weer gehad in de mei vakantie. 1 dag regen en verder bijna alle dagen in korte broek. Voor de nacht thermo onderkleding een extra deken en fleece binnen zakken in de slaap zak.En voor de avonden een kacheltje en fleece Prima geslapen en een heerlijke vakantie gehad
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #18 Gepost op: april 19, 2016, 08:06:47 pm »

haha nou dan zit ik kennelijk altijd op de verkeerde plek. vorig jaar huisje op de Veluwe gehad en alleen maar regen. :N
Gelogd

prutsky

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 142
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL MTT Kyte keuken
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #19 Gepost op: april 19, 2016, 08:11:44 pm »

Dit wordt het 3e jaar dat we in de mei vakantie weg gaan. Naar de wadden. Vorig jaar was frisser dan het jaar ervoor. Kacheltjes doen we niet aan. Kids slapen op een self inflatable met een top matrasje erop. Een slaapzak en fleece en uiteraard een pyjama. Hun "hok" warmt altijd lekker op en ze hebben het niet koud.
Zelf slapen wij in de bak, dus al verder van de grond. Allebei onze mummy slaapzak die prima voldoet tot onder 0. Dat hoeft van mij niet, maar koud hebben wij het niet.
's avond als de zon weg is wordt het snel koud, nou dan gaan wij lekker in bed een boek lezen, of een filmpje kijken.
's ochtends weer genieten van het zonnetje.

Kamperen in de meivakantie kan ik zeker aanraden!

« Laatst bewerkt op: april 19, 2016, 08:15:14 pm door prutsky »
Gelogd

imperia

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 35
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Imperia
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #20 Gepost op: april 19, 2016, 09:21:05 pm »

Wij slapen heerlijk op een fleecedeken en onder ons donsdekbed.
Onze dochter slaapt ook op een fleecedeken en in een slaapzak.
We liggen wel van de grond, lattenbodem met matras. :)
S'avond zitten we lekker met onze skisokken in de voortent bij een electriek kacheltje.
Zelfs met temp. rond het vriespunt is het voor ons warm genoeg.
Gelogd
Ik vouw mijn wagen hier, ik vouw mijn wagen daar.
Ach, was het maar zomer 🌞 het hele jaar.

Drees

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #21 Gepost op: april 19, 2016, 09:38:18 pm »

haha nou dan zit ik kennelijk altijd op de verkeerde plek. vorig jaar huisje op de Veluwe gehad en alleen maar regen. :N

Wij hebben ook vorig jaar in de meivakantie met de vouwwagen op de Veluwe gestaan en het jaar daarvoor vlakbij Arnhem. Beide keren veel regen, vorig jaar wel wat zonnige dagen gelukkig, maar niet veel. Het weer verschilt per regio nogal, merkte ik toen ook al. Ik vind vooral dat het 's avonds enorm afkoelt en in de ochtend langzaam opwarmt. Je hebt dan echt wel een goede verwarming nodig (en die hebben wij niet). Overdag was het goed te doen en 's nachts ook (met electrische deken, extra dekens en kruikjes voor de kinderen).

Na twee meivakanties koukleumen in de ochtend en avond gaan wij deze vakantie naar Tenerife  :>
Maar ook wij verheugen ons alweer ontzettend op de zomervakantie, dan gaan we weer lekker lang met onze vouwwagen weg.
Gelogd

Sunbeam83

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #22 Gepost op: april 21, 2016, 11:31:51 am »

Bedankt voor al jullie tips! Inmiddels voldoende fleecedekentjes aangeschaft evenals isolatiematjes voor onder de matrassen. Tip die ik elders kreeg. Tegen kou van de grond. Ook kruiken zijn onderweg. Extra joggingbroekjes voor de jongens.
Het lijkt wat beter te worden... Iig boven 0 s nachts...
We gaan t gewoon proberen. Als t echt niet comfortabel te krijgen is slapen we paar nachten thuis.
Gelogd

Sunbeam83

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #23 Gepost op: april 26, 2016, 08:01:33 am »

Het gaat redelijk hier.
Nachten zijn koud, maar behaaglijk door de kruiken en de fleecedekentjes. Maar, wat een vocht en wat maakt de vocht het toch koud. We hebben besloten om twee nachten thuis te gaan slapen. Dan kunnen de dekens opdrogen en met Koningsdag waren we toch al vsn plan thuis te zijn. Nu... Hoe laten we alles achter en wat nemen we mee?
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #24 Gepost op: april 28, 2016, 10:34:51 am »

Wij staan sinds afgelopen weekend aan zee in Noord Holland.  Best koude nachten maar met onze goede slaap zakken is het goed te dien.  Af en toe een buitje maar niks vergeleken met de rest van Nederland. Regelmatig in het zonnetje kunnen zitten. .Dus tja wat warmer in de nachten was mooi geweest maar ondanks dat genieten wij vollop!
Gelogd

danny060473

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #25 Gepost op: april 28, 2016, 04:24:21 pm »

Wij staan sinds afgelopen weekend aan zee in Noord Holland.  Best koude nachten maar met onze goede slaap zakken is het goed te dien.  Af en toe een buitje maar niks vergeleken met de rest van Nederland. Regelmatig in het zonnetje kunnen zitten. .Dus tja wat warmer in de nachten was mooi geweest maar ondanks dat genieten wij vollop!


Regent het niet in, zo?
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #26 Gepost op: april 28, 2016, 04:27:40 pm »


Regent het niet in, zo?

Nee hoor,  de zonneluifel vangt het meeste op mocht het van die kant komen :)
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #27 Gepost op: april 28, 2016, 05:23:52 pm »


Regent het niet in, zo?

Horizontaal had toch een stuk in de wateroverlast gescheeld...


Nee hoor,  de zonneluifel vangt het meeste op mocht het van die kant komen :)

Even naar de foto kijken....  :#
Gelogd

Yvonne01

  • Gast
Re: Kamperen meivakantie TIPS GRAAG😊
« Reactie #28 Gepost op: april 28, 2016, 09:44:34 pm »

Wij staan sinds week in twente, koude avonden en nachten maar met electrische deken, petroliumkachel ( wat een superaankoop is dat geweest!!) Houden we het prima uit!
Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal