Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Overdekte plaats voor opzetten  (gelezen 2161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jospen

  • Gast
Overdekte plaats voor opzetten
« Gepost op: juni 13, 2016, 08:25:16 am »

Dag medeklappers  8)

Als verse vouwwagen eigenaar ga ik over 2 weken de Trigano Oceane proefopzetten. Even de laatste kleine dingen bekijken en waar nodig hier en daar wat rommelen.

Nu wil ik 100% zeker zijn dat eea kan en ben ik (naar buiten kijkend ;( ) op zoek naar een plek waar ik terecht kan als het regent.

Voorkeur een camping waar hij onder een overkapping kan staan, dan kunnen we een proefnachtje draaien.

In het ergste geval enkel een plek waar we hem gewoon een paar uur kunnen bekijken, onder een overkapping.

Ben al aan het kijken naar de wat ruimere parkeergarages (regio Utrecht) maar tips zijn van harte welkom!

Bvd

Groet Jos
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #1 Gepost op: juni 13, 2016, 08:58:21 am »

Een rustig weggetje wat onder een viaduct oid doorloopt en daar in de berm?
Gelogd

superkoe32

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 1.413
  • Merk Vouwwagen: CCC Xclusive 2021
  • ** Pluk de dag! **
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #2 Gepost op: juni 13, 2016, 09:22:02 am »

Wij hebben in het verleden wel eens bij een boer in "de buurt" aangebeld met de vraag of we even de kapschuur mochten lenen...Meestal word dan eerst huiverig gereageerd maar wanneer de boer hoorde waarom we even overkapping nodig hadden,  worden ze zelf vaak ook nieuwsgierig en was het toen vaak geen probleem.

Vaak zaten we dan tussen de koeien een kopje koffie te drinken met de boer erbij :#

Maar goed dat was een jaar of 10 terug inmiddels :O
Gelogd

Frankie

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.995
  • Merk Vouwwagen: Aart Kok Livingstone game drive XXL bed
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #3 Gepost op: juni 13, 2016, 09:24:01 am »

Een rustig weggetje wat onder een viaduct oid doorloopt en daar in de berm?
Het is een optie maar het nadeel daarvan is dat onder een viaduct altijd wegverharding zit omdat er nu eenmaal niks groeit. En je er niet mag overnachten. Maar voor even proefopzetten (en vooral opdrogen, want het waait er meestal lekker door!) is het prima geschikt.

Daarvoor zou ik in de regio Utrecht het viaduct Bastionweg/Einthovendreef-Zuid suggereren.

Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #4 Gepost op: juni 13, 2016, 11:02:28 am »

wat wij ooit gedaan hebben is bij een bedrijf in de buurt gevraagd of je daar tegen een keine vergoeding de wagen in hun loods mocht op zetten. dit was geen probleem maar ja je kunt er niet overnachten.. onder een viaduct staan en overnachten lijkt me ook niks.
Gelogd

KenJo

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.346
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #5 Gepost op: juni 13, 2016, 12:51:25 pm »

Overnachten langs de weg mag niet, dus je zal snel bezoek krijgen van de wetshandhavers en dan kan je 's nachts in gaan klappen. Naast de herrie die er is onder een viaduct, want dat overrazende verkeer maakt heel veel herrie.

Ik zou inderdaad een boer proberen of de stalling waar je de wagen hebt staan
Gelogd
klapband, klapdeur, klaplopen, klapmuts, klaproos, klapschaats, klapwiek, klapzoen, klapstuk, klapstoel, achterklap, handjeklap

we klappen wat af!

nikkel1964

  • Gast
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #6 Gepost op: juni 13, 2016, 01:11:34 pm »

Een rustig weggetje wat onder een viaduct oid doorloopt en daar in de berm?

Ik bedoelde daarmee op


In het ergste geval enkel een plek waar we hem gewoon een paar uur kunnen bekijken, onder een overkapping.

Ben al aan het kijken naar de wat ruimere parkeergarages (regio Utrecht) maar tips zijn van harte welkom!


Dat je daar niet mag overnachten (en in een parkeergarage ook niet) was natuurlijk wel duidelijk.

 ::) ::)
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.322
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #7 Gepost op: juni 13, 2016, 02:25:58 pm »

Ik weet dat er in Nederland een paar campings zijn met plaatsen in een kas. Mss. Ff zoeken op internet op altijd droog kamperen. Of kamperen in een kas.
Gelogd
Adventure Awaits

Jospen

  • Gast
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #8 Gepost op: juni 19, 2016, 09:37:57 pm »

Hallo...was even paar dagen weg vandaar de late reactie.

Thanx vh meedenken...denk dat ik als backup inderdaad dat viaduct even ga gebruiken :)

Ideaal

Thanx
Gelogd

Wendy2016

  • Gast
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #9 Gepost op: juni 20, 2016, 09:09:57 am »

Dag medeklappers  8)

Als verse vouwwagen eigenaar ga ik over 2 weken de Trigano Oceane proefopzetten. Even de laatste kleine dingen bekijken en waar nodig hier en daar wat rommelen.

Nu wil ik 100% zeker zijn dat eea kan en ben ik (naar buiten kijkend ;( ) op zoek naar een plek waar ik terecht kan als het regent.

Voorkeur een camping waar hij onder een overkapping kan staan, dan kunnen we een proefnachtje draaien.

In het ergste geval enkel een plek waar we hem gewoon een paar uur kunnen bekijken, onder een overkapping.

Ben al aan het kijken naar de wat ruimere parkeergarages (regio Utrecht) maar tips zijn van harte welkom!

Bvd

Groet Jos

He toevalig ... Mijn vouwwagen ook trigano oceane 2.40 .. Ik Ben benieuwd hoe was het jou we vouwwagen Eerste uitklappen en verder goed ? En weekend heb je voortent stokken? Misschien zelfde als mijn vouwwagen? En afgelopen weekend was Ik met de vouwwagen ook bezig met de voortent Lukt steeds Niet pfffff.... Misschien heb je foto van je voortent ofzo?

Gelogd

Jospen

  • Gast
Re: Overdekte plaats voor opzetten
« Reactie #10 Gepost op: juni 29, 2016, 06:12:33 pm »

Hallo, tussen alle buien door idd vh weekend getest. Een hele ervaring als newbie maar achteraf toch blij met deze ervaring. Goed om te zien dat de voortent (die zat er ook aan)  binnen een uurtje of 2 in de zon weer kurkdroog is.

Ben ervan overtuigd dat zelfs op een regendag idd uitwaaien onder een viaduct een prima optie is.

Was nu gelukkig niet nodig :)

De Oceane is prima bevallen!
Stuur anders ff een PB ofzo kan wel foto doorsturen indien gewenst

Gr
Gelogd
Pagina's: 1   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal