Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: witte vlekken  (gelezen 4849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cahummel

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 484
  • Merk Vouwwagen: Alpen Kreuzer Select (in wording)
  • Als je spelfouten vindt mag je ze houden!
Re: witte vlekken
« Reactie #15 Gepost op: januari 05, 2017, 03:02:13 pm »

Ik herken deze vlekken van vroeger, toen ik nog met mijn vader ging kamperen in een katoenen tentje, dit soort vlekken onstonden als je met je kont per ongeluk bij het opstaan het doek van de tent raakte als het nat was van de dauw, maar het lijkt mij sterk dat je met je kont bij het dak van de tent kunt.  :P

Nee, even serieus: afgezien nog van het feit dat ze niet snappen wat het is, dat ontslaat ze toch niet van de verplichting een deugdelijk product te leveren? Een vouwwagen mag niet twee jaar na dato al lekken, en dat weten zij ook wel. Volgens mij kun je gewoon eisen dat ze het oplossen, en hoe, dat is verder hun probleem, het doet er daarbij niet toe dat zij niet weten waar het van komt (geeft alleen maar hun onkunde aan, een fabrikant van doek zou dat echt wel moeten weten, dit klinkt alsof ze je gewoon met een kluitje in het riet sturen, en vooral geen zin hebben hier iets aan te gaan doen).

Heb je bewijs dat het probleem eerder al bestond zoals je zegt? Dan sta je wel sterker.
Gelogd

momasa

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 25
  • Merk Vouwwagen: Smitveld
Re: witte vlekken
« Reactie #16 Gepost op: juni 04, 2017, 12:07:14 am »

Inmiddels zijn we weer een vakantie (Hemelvaartweekend)verder. Tent hebben we inmiddels opnieuw geïmpregneerd. Tijdens het weekend een grote donderbui gehad. Voorzichtig je bed uit en kijken hoe het doek eruit ziet. Hoera geen vlekken. Een klein vlekje in de vaste luifel en een nat plekje boven de deur dus gaan we hem deze zomervakantie nog maar een keer impregneren.
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.327
Re: witte vlekken
« Reactie #17 Gepost op: juni 06, 2017, 09:37:32 am »

fijn dat het impregneren werkt!

Gelogd
Adventure Awaits
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal