Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet  (gelezen 8277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meneer Marnix

  • Gast

We hebben wel vaker een tweedehands vouwwagen gekocht maar nog geen ervaring met een gloednieuwe. Vanochtend dus voor het eerst onze gloednieuwe vouwwagen bij de dealer afgehaald.

Wij dachten dat we onze gekochte vouwwagen uit konden klappen en doornemen maar dat bleek niet de bedoeling. We konden wat instructie van een soortgelijk demonstratiemodel krijgen en dat was het dan wel. Uiteindelijk de wagen buiten goed bekeken en nu maar hopen dat aller er op en aan zit. Zal vast wel goed komen maar blijf het erg vreemd vinden.

Ik vraag me nu af of wellicht onze verwachtingen iets te hoog gespannen waren. Ik zou zelf denken van niet. Je geeft toch veel geld uit en hoe vreemd is het als je wil zien wat je gekocht hebt?

Iemand dezelfde ervaring of juist niet?
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #1 Gepost op: mei 19, 2017, 03:06:20 pm »

Bij ons werd onze eigen wagen gebruikt om eea uit te leggen, zowel bij de vorige als huidige wagen. Dat was bij de VWS in Boxtel.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.753
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #2 Gepost op: mei 19, 2017, 03:16:30 pm »

Gefeliciteerd met jullie aanwinst!
Ik zou ook verwachten dat je klap instructies krijgt met je eigen (nieuwe) vouwwagen. En inderdaad al is het maar om te zien of het compleet is en alles naar behoren functioneert.
Wat voor een vw hebben jullie gekocht?


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
Gelogd

astridG

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 247
  • Merk Vouwwagen: trigano alpha 2011, ex-odyssee, ex-spacer
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #3 Gepost op: mei 19, 2017, 03:42:23 pm »

Bij ons ook (ooit) met onze nieuwe wagen instructie gekregen, kan je meteen zien wat er evt. mist of niet goed is. Bij ons werden meteen een paar kleine dingetjes in orde gemaakt.
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #4 Gepost op: mei 19, 2017, 03:45:43 pm »

Bij onze 2 nieuw gekochte vouwwagens werden alle twee de keren de gekochte VW opgezet (zonder luifel en grondzeil) Was ook bij de VWS in Boxtel. Is niet meer dan normaal vind ik en de VWS gelukkig ook, want zag meerdere mensen een uitleg met de eigen wagen krijgen daar toen we er waren.
Wel hebben we ze beide keren thuis ook nog een keer opgezet om te weten of alle stokken juist waren om evt. kleine dingen te kunnen zien. Zodat je dat voor een langere vakantie kan laten oplossen.
Gelogd

Fam Knijff

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #5 Gepost op: mei 19, 2017, 03:47:20 pm »

toen wij onze vouwwagen gingen ophalen (april) (de wit). werd die van ons uitgeklapt en kregen we een prima uitleg hierover van pak en beet 1 uur. en koncen we hem met zijn 3e alvast helamaal nalopen..
Gelogd

nikkel1964

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #6 Gepost op: mei 19, 2017, 03:58:25 pm »

Hier hetzelfde verhaal: met de eigen wagen instructie gekregen en gelijk alles gecontroleerd. Ook met de eigen auto ervoor controle of de juiste aansluiting werd gebruikt voor de koelkast.
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #7 Gepost op: mei 19, 2017, 04:03:27 pm »

Twee keer een nieuwe vouwwagen gekocht en beide keren is onze wagen uitgestapt en opgezet.
De eerste was een Tago Settler die we bij B&A in Roden hebben gekocht en de tweede was een Zambezi River Lodge die wij bij Bravo in Ommen hebben gekocht.

Ik vind het persoonlijk wel vreemd dat ze niet de wagen opzetten. Doet mij een beetje denken aan de mentaliteit van O te W... Wij zijn daar ooit voor een nieuwe vouwwagen gaan kijken (toen we Settler gingen kopen), ze hadden hem alleen ingeklapt staan en waren niet voornemens hem op te zetten. We moesten maar bij de Jametic gaan kijken, die was toch hetzelfde of we moesten maar ergens anders gaan kijken en hem dan bij hun kopen... Ja ja...
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 863
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #8 Gepost op: mei 19, 2017, 04:05:08 pm »

Ook bij ons hetzelfde verhaal, twee keer een nieuwe wagen gekocht, twee keer bij het ophalen de wagen zelf opgezet en veel tips en adviezen erbij gekregen.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.569
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #9 Gepost op: mei 19, 2017, 04:57:45 pm »

Bij ons: vorig jaar nieuwe wagen bij de VWS en twee keer een demo gehad daarmee(omdat de eerste niet helemaal goed begrepen was door ons).
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #10 Gepost op: mei 19, 2017, 05:05:39 pm »

Bedankt voor alle reacties!

Denk dat onze dealer op dit punt meer een "dozenschuiver" is. Verder aardige mensen hoor. Dat het SCM slot niet volledig was gemonteerd en de achtertent er niet bij zat noemen we dan meer even Murphys law....

Volgende week gaan we er voor het eerst mee kamperen maar dit weekend gaan we hem toch maar alvast opzetten. Stel dat er een stok mist of iets anders waar we straks op de camping niks mee kunnen.

We hebben trouwens een Cabanon Malawi 2.0 Deluxe met een voortent en extra zonneluifel gekocht. Erg blij mee, komen vast nog wel wat foto's en ervaringen  :J
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.632
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #11 Gepost op: mei 19, 2017, 05:21:18 pm »

Behalve het 'wat' ben ik ook nieuwsgierig naar het 'waar' en ik denk zomaar meer mensen...
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #12 Gepost op: mei 19, 2017, 06:17:48 pm »

Het wat is in dit geval de Cabanon Malawi 2.0

Het waar is bij de Cabanon dealer in Zoetermeer (was voor ons het dichtste bij maar denk dat ik volgende keer liever een stukje verder rij....)
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.792
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #13 Gepost op: mei 19, 2017, 06:56:00 pm »

Vreemd verhaal en getuigd van geen benul mbt klantenbinding en een relatie op bouwen met je klanten
Vergelijk het met een nieuwe auto bij de garage ophalen en dat ze uitleg geven bij een showroom exemplaar  ::)

Heb je afleverkosten betaald dan zou ik die alsnog terug eisen?!
Gelogd

martijn82

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.560
  • Geniet van het kampeer leven .
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #14 Gepost op: mei 19, 2017, 07:21:47 pm »

Bij onze werd onze vouwwagen ook helemaal uitgeklapt en moesten wij het zelf doen. Was bij Roadmaster

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Gelogd
Pagina's: 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal