Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omlaag

Auteur Topic: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet  (gelezen 8294 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #15 Gepost op: mei 19, 2017, 07:42:01 pm »

Heb je afleverkosten betaald dan zou ik die alsnog terug eisen?!

Geen direct benoemde afleverkosten anders hadden we daar wellicht wel iets mee gedaan.

Nu hebben we het geld van de missende achtertent achter gehouden. Dat vond iemand daar zelfs nog een beetje gek (want geen vertrouwen e.d.)  ::)

Zodra de missende achtertent alsnog geleverd wordt zijn we daar klaar. Eventueel "verplicht" onderhoud i.v.m. garantie rijden we dan maar een stukje verder.....

Gelogd

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #16 Gepost op: mei 19, 2017, 08:28:38 pm »

Dat is een slechte beurt bij mij in de stad voor de Firma van der Slik. Hopelijk krijgt Zoetermeer er geen slechte naam van.


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
Gelogd

Wouter168

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 32
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2017, 09:50:29 pm »

2 keer een nieuwe vw gekocht, eerste keer een AK Kampala via De Jong in De Zilk, daar bleek onze vouwwagen maar alvast opgezet te zijn en mochten we het inklappen meemaken :N :N. Nu een CC Country gekocht bij AK in Heemstede en daar alle tijd en alles tot in de puntjes uitgelegd. Zelfs bij vragen achteraf werd niet moeilijk gedaan en werd de tijd voor ons genomen met een showmodel. :J :J
Gelogd

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.377
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #18 Gepost op: mei 21, 2017, 10:17:46 pm »

Ook bij ons werd onze eigen wagen samen met ons uitgeklapt met een massa instructies en tips. Dit was bij camping zorro. Waren we klaar met klappen hingen ze de nummerplaat er nog aan en mochten we meteen aanpikken.

Inderdaad een vreemd verhaal
Gelogd

HansAstro

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 21
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Astro XL
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #19 Gepost op: mei 21, 2017, 11:53:15 pm »

Toen ik mijn Holtkamper Astro XL ophaalde kreeg ik uitgebreide uitleg over het opzetten en afbreken :). Daarna nog een aantal keren langs geweest om extra uitleg te vragen over het opzetten dan wel problemen te laten oplossen. Altijd netjes geholpen en rustig te woord gestaan. De meest vreemde fout was het foutief stikken van de rits aan het grondzeil cq het tentdeel. Eén van de twee ritsdelen zat verkeerd en daardoor kon de rits niet dichtgeritst worden. Gelukkig is dat uiteindelijk goed opgelost. Maar mocht men tijd hebben, probeer dan ook echt alles uit (inclusief grondzeil) en dichtritsten van de deuropening. Ik kwam er pas tijdens de eerst lange reis achter waarbij mijn vw nagenoeg volledig was opgezet (op de voorluifel na). De voorluifel had ik wel tijdens proefkamperen uitgeprobeerd, maar het grondzeil niet.
Gelogd

Jimmymichiels

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 506
  • Merk Vouwwagen: Raclet Panema up 2022
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #20 Gepost op: mei 22, 2017, 01:45:05 pm »

Ook bij Zorro netjes uitleg gekregen.
Onze villanovatune oogezet met luifel en een keer mer voortent.
Duurde meer dan een uur maar alles was goed uitgeleg.

Superservice noem ik dat.
Gelogd

JelleKaptein

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 34
  • Merk Vouwwagen: Jamet Jametic Panorama
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #21 Gepost op: mei 22, 2017, 03:23:23 pm »

Ik heb van de week een tweedehands Jamet Panorama opgehaald. Tijdens het kopen hebben we de wagen uit en ingeklapt. Ze wilden het bij ophalen ook graag voor ons doen. Alleen heb ik op het laatste moment besloten om een weekeindje weg te gaan. Toen hadden ze geen tijd hiervoor. Als ik het wat ruimer van tevoren ingepland had, dan hadden ze het klappen gewoon nog een keertje gedaan.
Was bij De Vries in HeerHugowaard.

Bij het aanklikken bleek dat de stekker van mijn auto niet aansloot op de stekker van de vouwwagen. Werd zonder kosten een adaptor opgeschroefd en de verlichting gecontroleerd. De service tot nu toe vind ik erg goed daar.

Ik vind het ook weinig service dat ze hem niet even samen met je opzetten.
Gelogd

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #22 Gepost op: mei 22, 2017, 04:40:39 pm »


Bij het aanklikken bleek dat de stekker van mijn auto niet aansloot op de stekker van de vouwwagen. Werd zonder kosten een adaptor opgeschroefd en de verlichting gecontroleerd.


Bij ons moest er in plaats van de 13 Jaeger een 13 Multicon stekker op. Moest ik bij het bestellen zelfs 35 euro extra voor betalen........ Bij aflevering bleek dat ze dat nog vergeten waren. Werd natuurlijk wel direct opgelost maar toch.

Alles zo bij elkaar genomen en met al jullie ervaringen in mijn achterhoofd, denk ik niet dat het laatste woord er over is gezegd. Dinsdag moet ik er naar toe om het ontbrekende achtertentje alsnog op te halen.
Gelogd

Tago Herman

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 865
  • Merk Vouwwagen: vh Alpenkreuzer Select ,Tago Settler Crossing. nu een sleurhut
  • Tago Settler Crossing met Cross-over Luifel
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #23 Gepost op: mei 22, 2017, 05:27:43 pm »

Tja, Jaeger is de standaard tegenwoordig, dus vind ik het normaal dat ik moet betalen als ik een afwijking wil. Maar € 35,-- is wel absurd duur voor een stekkertje.
Gelogd
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Theu

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.755
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #24 Gepost op: mei 22, 2017, 05:58:55 pm »

Stekker + half uur arbeid. Dan klopt €35,- wel aardig. Voor het geld van een nieuwe wagen zou het er wel bij mogen zitten.


Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T
Gelogd

meeder

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.010
  • Aart Kok Zambezi River Lodge 2009
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #25 Gepost op: mei 22, 2017, 06:02:57 pm »

Een goede kwaliteit stekker kost al bijna de helft van die €35 en dan moet hij er nog opgezet worden. Dat bedrag is niet vreemd, of het logisch is om het bij aanschaf van een nieuwe wagen in rekening te brengen is een ander verhaal.
Gelogd

Hemertje

  • Goldmember 2024
  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3.794
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Kyte-S 2018
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #26 Gepost op: mei 22, 2017, 06:16:04 pm »

Voor die €35 euro zou ik als bedrijf de negatieviteit ervan niet willen
Voor die €35 kan je misschien wel voor 5 nieuwe wagens aan positieve mond op mond reklame ophalen!

Wat een sukkels om zo kortzichtig op de euro te zitten  ::)
Gelogd

poldertoerist

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.338
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #27 Gepost op: mei 22, 2017, 06:53:12 pm »

Tja, Jaeger is de standaard tegenwoordig, dus vind ik het normaal dat ik moet betalen als ik een afwijking wil. Maar € 35,-- is wel absurd duur voor een stekkertje.
Moest ik ook betalen.  Maar vind eigenlijk dat je gewoon moet kunnen kiezen welke je wil.
Gelogd
Adventure Awaits

meneer Marnix

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #28 Gepost op: mei 22, 2017, 09:21:10 pm »

Ach die 35 euro is ook niet echt een probleem. Uiteindelijk op het grote geheel ook wel wat korting gekregen.

Wat het meer is, is dat al die kleine dingetjes zo bij elkaar genomen je ook gelijk een stuk kritischer maken. Dan ga je bijna op alle slakken zout leggen....

Bijvoorbeeld het SCM slot. Ik kende dit type zelf nog niet en vroeg om uitleg en zag dat er nog een veiligheidsbout in het doosje zat. Toen ik dat aangaf werd er gezegd dat ze er altijd maar 1 gebruiken want anders had je er geen 1 over en bijbestellen kon ook niet. Ik dacht het zal wel. Maar als je dan thuis de gebruiksaanwijzing van dat slot leest, dan staat daar toch duidelijk dat je beide veiligheidsbouten moet monteren omdat het anders niet goed genoeg is voor de verzekering.

Je zou denken dat ze dat toch zelf ook zouden moeten weten. Het is allemaal geneuzel maar het wordt zo eigenlijk onnodig negatief. En dat is op zich jammer.
Gelogd

xray

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 638
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee GL 2016
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #29 Gepost op: mei 22, 2017, 09:57:35 pm »

Die stekker is bij ons 2 keer kosteloos vervangen en terecht dat hoort bij een VW gebruiksklaar afleveren imo.
Dan maar iets minder korting op het geheel en dit soort dingen onder de noemer service gooien. Geeft veel betere reclame dan voor elk dingetje geld vragen.

Ook dat slot werd er bij ons gewoon opgezet. Had het slot gekregen van iemand maar niet de bouten..........die zaten nog op de caravan die verkocht was oops wist ik veel  :**
Bij de VWS hebben ze meteen na de demonstratie van de VW 2 van die bouten erop gedraaid en het slot pastte. Ik vroeg nog wat kost dat nee joh is allang goed zo, kijk zo hoort het imo dat is service  WW
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4 »   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal