Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet  (gelezen 8235 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michield

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 188
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Chamonix 2015 -> Cabanon Malawi 2.0 Royale DeLuxe 2022
    • Campings met Privesanitair
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #45 Gepost op: juli 05, 2017, 02:46:06 pm »

Het wat is in dit geval de Cabanon Malawi 2.0

Het waar is bij de Cabanon dealer in Zoetermeer (was voor ons het dichtste bij maar denk dat ik volgende keer liever een stukje verder rij....)
We wonen in Zoetermeer, maar hebben onze Cabanon in Schijndel gekocht (die hadden ook een iets betere deal). Bij De Wit hebben ze de wagen geheel gedemonstreerd. De voortent niet, maar wel wat uitleg gehad en verder wat YouTube filmpjes bekeken.
Gelogd

Wanderer200

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 471
  • Merk Vouwwagen: Trigano Odyssee 2015
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #46 Gepost op: juli 05, 2017, 04:00:12 pm »

Bij het ophalen van onze Trigano Odyssee krijgen we wel instructie met onze eigen VW, op zich vond ik dat wel prettig. Luifel is niet opgezet, maar de opbouw daarvan is zo voor de hand liggend dat dat ook echt niet nodig is.
Gelogd

Base575

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 11
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #47 Gepost op: juli 05, 2017, 10:03:45 pm »

Wij hadden een vergelijkbare ervaring. Het uitklappen van de wagentent kon er nog net vanaf, maar het opzetten van de voortent ging toch echt niet gebeuren, zelfs na een opmerking mijnerzijds, dat ik dit juist zou willen doen omdat juist de voortent anders is dan de oude. We werden zelfs gewezen op het kijken van een filmpje van de Wit. ::) Wij zijn vanuit Eindhoven helemaal naar Hattem gereden omdat zij nog wel een Cabanon Imperia konden leveren dit seizoen. Volgende keer gaan we ook gewoon weer naar de Wit!
Gelogd

Stiebe

  • Klap fanaat
  • *
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 176
  • Merk Vouwwagen: Campooz Lazy Jack Camping/Trekking
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #48 Gepost op: juli 06, 2017, 04:49:19 pm »

Het wordt nog spannend! Inmiddels bijna 2 weken verder, donderdagnacht op vakantie, en nog steeds geen luifel en voorwand. Voor ons toch wel belangrijk omdat we de luifel als voortent willen gaan gebruiken. Inmiddels heb ik een stapje over geslagen en ben rechtstreeks aan het communiceren met de importeur. Die heeft beloofd dat alles donderdagmorgen bij mij thuis afgeleverd wordt! Een stukje service en communicatie wat ik bij de dealer miste.... Jammer dat we het niet meer op voorhand kunnen proberen met opzetten, maar dat moet wel lukken denk ik. We zijn al lang blij als alles toch nog geleverd wordt!

En wat een service!!!!! De importeur vertrouwde het niet helemaal dat alles op tijd met een bode dienst bij ons geleverd zou worden. Hij is zelf in de auto gestapt en heeft alles persoonlijk bij ons afgeleverd! De luifel was nog niet op voorraad dus we hebben een splinternieuwe voortent in bruikleen. Die wordt na onze vakantie weer opgehaald en geruid tegen de luifel met voorwand. Dat noem ik nog eens service!!!!
In Zoetermeer zal ik niet meer komen. We rijden wel een stukje verder naar De Wit; en maken er een gezellig dagje Schijndel  van ;-)
Gelogd
Begonnen met een klein tentje, toen een bungalowtent, vervolgens een Tago Super Comfort, even afgedwaald naar een Adria 435PH, daarna een nieuwe Cabanon Malawi 2.0, en op dit moment een nieuwe Campooz Lazy Jack 2020 Camping/Trekking.

muis

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #49 Gepost op: juli 06, 2017, 07:39:12 pm »

Netjes geregeld  :J :J
Gelogd

Baze

  • Klapperraar
  • **
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 88
  • Merk Vouwwagen: Cabanon Malawi 2.0 Royale
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #50 Gepost op: juli 06, 2017, 07:50:13 pm »

Nou inderdaad! Serieus goed meegedacht en een nette oplossing zo. Wie is deze importeur? (Verdient zijn reclame zou ik zeggen ;) )
Gelogd

muis

  • Gast
Re: Bij aflevering nieuwe vouwwagen demonstratie met eigen vouwwagen of niet
« Reactie #51 Gepost op: juli 06, 2017, 09:07:21 pm »

Nou inderdaad! Serieus goed meegedacht en een nette oplossing zo. Wie is deze importeur? (Verdient zijn reclame zou ik zeggen ;) )

De Wit in Schijndel is de importeur van Cabanon :J
Gelogd
Pagina's: « 1 2 3 4   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal