Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: « 1 2   Omlaag

Auteur Topic: Hebben jullie dat ook??  (gelezen 3141 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daan Rene

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 538
  • Een droom is uitgekomen!!
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2017, 09:33:04 am »

Wij hebben ook best wel wat spullen mee. Maar ik filter ieder jaar en de vouwwagen dicht bij staat heb ik hem dit jaar helemaal nagelopen. Veel kinder speelgoed ( lees zwembanden racets enz.)
We waren ook aan het inpakken toen we zelfs merkte ruimte over te hebben. Maar we hebben deze vakantie ook echt niks gemist er zouden misschien nog wel wat spullen uit kunnen.

De lade kastjes waren ook erg handig en zorgde er voor dat we ook niet te veel kleding mee hadden.
Gelogd

Tom

  • Klap nerd
  • ***
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 360
  • Merk Vouwwagen: Roadmaster
  • Roadmaster Family S
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #16 Gepost op: augustus 06, 2017, 09:48:08 am »

Ja, sinds dit jaar kijk ik wat ik wel en niet gebruik. Scheelt nu al een campingkastje (die deze vakantie leeg stond), grote koekenpan (niet gebruikt), litermaat (gaat al jaren mee maar nog nooit gebruikt) haringen gesorteerd(kromme, dunne eruit gehaald)

Lijkt niet veel qua ruimte en gewicht maar het scheelt wel weer.
Gelogd

linda75

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 799
  • Merk Vouwwagen: aart kok livingstone
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #17 Gepost op: augustus 06, 2017, 02:08:36 pm »

Niks vergeten... wel teveel kleren meegenomen kan zowat de helft minder. We staan nu op de camping, morgen gaan we weer naar huis dus net de boel voor 90% ingepakt maar dat valt me altijd tegen...nu verlang ik heeel even maar dan ook heeeel even terug naar mijn caravan... maar dat is ook maar heeeeeel even... morgen ben ik weer blij als ik met 130 over de snelweg rij haha. Het opzetten en uitpakken is me dit jaar enorm meegevallen.
Gelogd

jackodb

  • Gast
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #18 Gepost op: augustus 06, 2017, 02:31:06 pm »

Hier 't zelfde: waarschijnlijk teveel kleren mee. Aan de andere kant wil ik ook niet om de 2 dagen de wasmachine nodig hebben.
Speelgoed van thuis gaat tegenwoordig niet meer mee. Alleen een bal, badminton-setje en Kubb. Ok, ook een paar tablets.

Het meeste is intussen ingeladen. Vanavond rond 11 uur vertrekken. *blij*
Gelogd

Jon

  • Klap prof
  • ****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1.560
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #19 Gepost op: augustus 06, 2017, 11:17:17 pm »

Onze kledingvoorraad kan met 70% verminderd. Tassen vol voor elke gelegenheid....meer in de klapper dan thuis in de kast ::)
Gelogd
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets.

Heathcliff

  • Gast
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #20 Gepost op: augustus 07, 2017, 02:45:32 pm »

Wat betreft kleren hebben we ook altijd te veel bij dus komende vakantie gaan we een strikt lijstje volgen!
Voor de rest gaan wij redelijk summier dus die grote stress van waauw heel de inboedel is er niet bij. Wel fijn om al de reacties te lezen! :J
Gelogd

CEO

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.628
  • Merk Vouwwagen: Combi Camp Country 2016 - Trigano Odyssée 2011 - Jamet Louisiana 2001 - Jamet Arizona 1997
  • Plus ça change, plus c'est la même chose!
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #21 Gepost op: augustus 17, 2017, 08:20:41 am »

Hier gaat pp 1 vouwkratje kleding mee. Dan nog komt er e.e.a. ongebruikt terug. Minder zou kunnen, maar dan wordt je wel erg weersafhankelijk.

We houden met kamperen een todo-lijstje bij: klusjes die gedaan moeten, maar ook spullen die we wel of niet meer meenemen. We zien eigenlijk dat met het opgroeien van de kids, de kar langzaamaan leger wordt. Ondanks dat comfort redelijk belangrijk is, evenals gebruiksgemak.
Gelogd
If you choose not to decide, you still have made a choice!

FriedelP

  • Klap gek
  • *****
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2.362
  • Merk Vouwwagen: Raclet Safari 2016
Re: Hebben jullie dat ook??
« Reactie #22 Gepost op: augustus 17, 2017, 08:47:29 am »

Volledig eens met C5CCV


Als ik zie wat mijn vrouw allemaal klaar zet om in te pakken, krijg ik het ook warm en stel ik dat dit gewoon niet mee kan. Ik ben dan de filter. Kleding zou ze zowat alles meenemen, maar meestal kan je ginder tussendoor ook de was doen, dus kan je daar aardig in besparen.


Kinderen krijgen limieten opgelegd. Ze mogen hun speelgoed meenemenen, maar mogen elk maximaal 4 dingen kiezen en daar moet minimaal een gezelschapspel bij zijn, een spel dat we met zijn allen op de camping samen kunnen spelen. Dit jaar hebben ze hun inline skates meegenomen en daar hebben ze veel gebruik van gemaakt. Kubb nemen ze de laatste 3 jaar ook telkens mee.





Gelogd
Pagina's: « 1 2   Omhoog
 

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal